Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
-1 buisje voor 1 avond -geen idee staat op erowid -ik denk beide, maar niet als je alleen bent -geen idee -ja denk het wel, want het wordt verkocht als ruimte verfrisser en het kan dus niet legaal zijn. Het is ook gewoon chemisch en ng in zijn research fase dus niet betrouwbaar. -men zegt met mdma en speed. Het begint met een mdma achtig gevoel en eindigd met speed (volgens mij is het het meeste het speed gevoel) maar ik heb er geen ervaring mee en ik hoef het ook niet zo nodig |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik heb het gister genomen toen ik ging stappen. Het was een zeer leuke avond !
1. Het schijnt dus best duur te zijn: hoe duur? 12 euro. http://www.room-odoriser.com ( is betrouwbaar ) 2. Hoeveel heb je nodig, en is dat dus hetzelfde als 1 'portie'? 1 flesje voor een leuke avond. 3. Wat is de werkzame stof? Men zegt methylone maar het kan ook een amphetaminesoor zijn. Zal binnenkort wel helemaal bekend worden. 4. Waar kun je het spul het beste gebruiken? Thuis, dansfeestje? Ik zou het voornamelijk gebruiken voor het uitgaan en leuke feesten, thuis is er denk ik weinig aan omdat het voornamelijk een "speedy" effect geeft en dan wil je bewegen en dansen ![]() 5. Word je er spraakzaam van, sociaal? Is het psychedelisch, visueel? Ik werd zeer spraakzaak, en had behoefte aan lichamelijk contact ![]() 6. Wordt het binnenkort verboden? (heb ik gehoord) De kans zit erin, hopen dat het niet negatief in de media komt. 7. Waar is het mee te vergelijken? Een lichte pil, maar ik heb nog nooit x geslikt. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Verslaving ontstaat door de mens, niet door de drug. |
![]() |
||
Citaat:
![]() En wat is precies een 'speed/speedy' effect? Stijve kaken en heel energiek, of nog iets anders?
||
Citaat:
nja boejuhnd ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() maar idd, is het duidelijk of het gevolgen op lange termijn heeft? Dat vind ik wel wat belangrijker dan een kater. ![]()
||
![]() |
Citaat:
Bekijk maar eens een hersen scan van iemand die een tijd xtc heeft gebruikt, het wordt zeker zwaar aangetast hoor. Maar ik geef je gelijk dat deze drug gewoon onbekend is en je dus een risico neemt. Ik wandel maar 1 keer over deze wereld. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Onder "speedy" effect versta ik een (on)gezonde hoeveelheid energie, stijve kaken en grote puppilen en een praatkick. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ja, maar ik sprak ook over 1 buisje en niet over meerdere. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Edit: Oja en bovendien had ik het over 1 jaar. Van vele drugs is inderdaad de uitkomst nog niet helemaal duidelijk op extreem lange termijn maar in ieder geval zijn er genoeg mensen die er geen last van hebben na vele jaren. Laatst gewijzigd op 28-02-2005 om 16:17. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bovendien (en dat heb ik hier al vaak zat gezegd) kan je bij XTC de schade beperken door antioxidanten te slikken. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar ( zoals ik al vaker heb gezegt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als je met spul zoals LSD of angel dust gaat spelen kunnen drugs wel degelijk grote gevaren opleveren - LSD kan in één keer een psychose triggeren in mensen die daarvoor aanleg hebben en PCP is één van de meest neurotoxische drugs die er zijn. Ik heb me laten vertellen dat de hersens op een bepaalde manier werken: er kan héél veel schade gedaan worden en alles werkt nog redelijk, maar als je dan iets verder gaat vallen opeens allerlei verbindingen weg en dan ga je supersnel achteruit.
||
Citaat:
Een prozac slikken tegelijk met je pillen en ééntje zes uur na inname beperkt de meeste van de door de pillen gedane schade.
||
![]() |
Citaat:
Van sommige drugs ken ik de feiten en weet ik wat ze kunnen veroorzaken binnen mijn lichaam. Helaas gaat dit voor Explosion niet op omdat de inhoud relatief onbekend is, ik geloof ( hoop..) dat explosion geen grote schade aanricht binnen mijn lichaam, maar zekerheid heb ik helaas niet bij deze drugs. Maar ik denk niet dat het zoveel schade kan aanrichten als je het incidenteel gebruikt. Nogmaals, zekerheid heb ik bij explosion helaas niet. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Wat men denkt over de werking van Explosion is dat het minder schade aanricht dan XTC, omdat de serotoninereceptoren minder actief zijn en ze dus minder dopamine opnemen (dat is hoogstwaarschijnlijk de oorzaak van de schade die MDMA aanricht).
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
ik gok dat het dit artikel is. Ik heb hem nog niet helemaal doorgelezen dus kan er naast zitten.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Sorry. ![]()
|
hehe, dat was niet echt serieus bedoeld..
geloof ook wel dat sommige drugs neurotoxic (of in een andere weg slecht) zijn als is dat nog niet echt "harde" evidence voor (bv mdma). Maar ik denk dat je met verstandig en moderate gebruik amper tot geen schade hebt van drugsgebruik. Dit zal waarschijnlijk ook gelden voor explosion (ook al is het nog niet bekend wat het precies doet bij excessief gebruik en op langere termijn).
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |