Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
ik vind het namelijk een beetje stomme vraag ligt een beetje voor de hand dat het een combinatie van factoren is lijkt mij over persoonlijke problemen ga ik maar niet vertellen
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Daarnaast: vragen zijn nooit stom. Ook dit soort vragen niet, vind ik. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik had zo'n reactie al verwacht maar ik bedoel het uiteraard niet zo absoluut als ik het zeg Ik bedoel het is toch algemeen geaccepteerd dat hoe iemand is altijd voortvloeit uit een combinatie van factoren. Anders zou iedereen bijvoorbeeld hetzelfde reageren op een bepaalde gebeurtenis. Jah ik vind de vraag een beetje stom in de zin van dat er toch niet echt een antwoord op is (ik bedoel het eerst deel he, ik heb het hier niet over het persoonlijke gedeelte, dat vind ik best interessant). Het heeft zo weinig waarde als wij als leken hier verkondigen dat het de omgeving/persoonlijkheid oid die persoonlijke problemen veroorzaalt. Dan snap ik wel dat anderen de vraag daarom niet een beetje stom vinden, maar ik vind dat wel, en dat mag best. Iets is niets ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het ligt bij mij niet aan stofjes in mijn lijf, heb medicijnen geslikt en daar werd het erger van. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Offtopic: waarom heb je trouwens je nick veranderd? ![]()
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() @ Moonlight fairy: Kleine kans dat ze het van Freud heeft, maar misschien heeft ze het verhaal al een keer van iemand anders gehoord. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Hoi Kruimel (leuke nickname trouwens! ![]() Hier heb ik ook al heel veel over nagedacht. En weet je? Ik weet het nog steeds niet ![]() Ik denk, dat als we weten hoe het komt dat zoveel mensen zich niet goed in hun vel voelen en waarom mensen depressief worden, dat we dan al lang een middel hadden gevonden om dit allemaal te voorkomen. Denk je ook niet? Dat is toch de conclusie die ik bekomen heb, na het vele denken over die vragen ![]() Maar tja... Ik hoop dat, zolang er mensen zijn die zich door één of andere reden niet goed voelen en willen praten met een profesioneel iemand, hoop ik dat er ook mensen zijn die daadwerkelijk naar hen willen luisteren en hen ook willen helpen met hun problemen. (Psychologen, psychiaters, maatschappelijk werkers, ........). ![]() Vele lieve groetjes, Sylvie. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Of, bedoel je het anders..
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
I Summon Panopticon! Verwijderd | 46 | 09-10-2018 20:32 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Open your eyes! anoymous | 3 | 01-01-2014 11:03 | |
Liefde & Relatie |
Ligt het aan mij? Balpen | 28 | 10-04-2011 17:45 | |
Verhalen & Gedichten |
[Letteren] Verwijderd | 79 | 19-01-2006 22:16 | |
Software & Hardware |
[geen beeld] waar ligt het aan ? J-roenn | 1 | 08-11-2005 15:50 | |
ARTistiek |
Zoals het klokje thuis tikt,tikt het hier niet [fractie uit een dagboek] kaleidoscope | 11 | 28-02-2002 18:18 |