Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik ken wel iemand die misschien wel zou willen helpen, mail maar
![]() Kan alleen helemaal niets garanderen ![]() Edit: In plaats van dat ik er mijn mailadres bijzet ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 06-04-2003 om 17:12. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Ikzelf ben iemand die mensen dingen laat geloven die niet waar zijn.
Ik wil dus dat sommige mensen mij op een bepaalde manier zien, ookal ben ik niet zo. Hierdoor ben ik eigenlijk ook de waarheid uit het oog verloren. Ik weet dus niet meer of ik uit m'n nek lul of dat ik de waarheid spreek... Of is dat iets anders als de "fantast" waar het hier over gaat? ![]()
|
![]() |
Ik heb mezelf vastgeluld. Ik had iemand gevraagd en ze wou niet. Op een gegeven moment ging ze me negeren. Ik ging moeilijke verhalen vertellen en ze leefde mee. Op een gegeven moment had ik niet meer waargebeurde prive verhalen dus ging ik ze verzinnen om de aandacht van haar te trekken. Nou ja... Eigenlijk onzin... over prive problemen lullen bij een meisje die ik leuk VOND. Op een gegeven moment kende het geen grenzen meer en steeds als ik bij haar in de buurt kwam verzinde ik onzin ging ik liegen en gebruikte mijn fantasie. Ach... ze werd boos en geloofde maar de helft. Toen heb ik gezegd dat het leugens waren. Dus toen vroeg ze of ik bedoelde dat ik had gehoord dat zij had gezegd dat ik liegde, maar dat was dus niet zo. Ik probeerde weer normaal te praten over realistische dingen, maar heb inmiddels helemaal geen gevoelens meer voor dit meisje en heb haar dus ook niks bijzonders te vertellen. Maar wel een wijze les geleerd: Blijf altijd eerlijk tegen degene waarvoor je iets voelt. Nu trek ik alleen nog haar aandacht op een negatieve manier. En daar voel ik me prettig bij. Dat zij mij haat. Klinkt misschien raar. Maar het is waargebeurd. Zij denkt dat het me vaker is gebeurd maar het is me nooit eerder gebeurd en heb sinds ik haar niet meer voor zit te liegen weer het idee dat ik mezelf ben. Op zich ben ik iemand die snel medelijden heeft en heel eerlijk meestal probeert te zijn... Dus nu ben ik weer mezelf en doe het ook zo. En probeer weer een gewoon leven te lijden door te zorgen dat ik geen 'normale' contacten meer met haar heb.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() wil ik cker lezen!!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |