Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-05-2003, 13:44
Buzzzfuzzz.vs
Buzzzfuzzz.vs is offline
welke top 3 voetbal club van Nederland is de beste

Poll: Wat is jou favo. club?[*]Ajax[*]PSV[*]Feyenoord
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
Oud 09-05-2003, 13:46
Evito
Evito is offline
Je stelt 2 vragen. Welke de beste is, en welke mijn favoriete club is. Op beide zal ik objectief Ajax antwoorden, maar anderen hebben op die 2e vraag misschien een ander antwoord door hun onwetendheid
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 13:48
Evito
Evito is offline
KUT ik heb per ongeluk op PSV geklikt, wat moet ik nu doen
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 13:49
EmilioFCG2
EmilioFCG2 is offline
Ik wordt nu wel beetje ziek van dit soort topic's

Maar ik heb geen favoriete club uit de "top 3" maar als ik echt moeten kiezen gaat mn voorkeur uit naar Feyenoord, alleen breng ik er geen stem op uit want mn favorite ploeg is het absoluut niet.
Oud 09-05-2003, 14:09
Ketjing
Ketjing is offline
Ik stem niet, heb geen favoriet in de top 3.
Oud 09-05-2003, 14:20
Thomas
Thomas is offline
Ajax, Ajax.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 14:22
Verwijderd
rbc
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 15:08
Kez
Kez is offline
PSV
Oud 09-05-2003, 15:56
Krugdinho
Krugdinho is offline
Feyenoord
Oud 09-05-2003, 17:59
peaceflower
peaceflower is offline
Ajax.
Oud 09-05-2003, 18:05
snoopy
snoopy is offline
Ajax
Oud 09-05-2003, 19:21
Roberto15
Roberto15 is offline
Ajax!
Oud 09-05-2003, 21:02
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ben voor MVV, we gaan binnenkort waarschijnlijk wel failliet, maar dan ga ik geen club meer supporteren. Als ik 12 jaar geleden niet was begonnen met MVV te supporteren, zou ik voor PSV zijn geworden. Daarom heb ik op PSV gestemd.
Oud 09-05-2003, 23:18
knijtert!
knijtert! is offline
Europees gezien is dat natuurlijk Ajax...

Niet europees gezien natuurlijk ook
Oud 09-05-2003, 23:25
Bobby James
Bobby James is offline
Citaat:
knijtert! schreef op 10-05-2003 @ 00:18:
Europees gezien is dat natuurlijk Ajax...

Niet europees gezien natuurlijk ook
ik kan het niet meer eens zijn
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 10:05
wouterdvries
wouterdvries is offline
Duidelijk PSV!!!!!!

25 mei zuipen op het stadhuisplein!

maar jullie zijn uitgenodigd om et op de NOS te zien
Oud 10-05-2003, 10:40
Defenderzzz
Defenderzzz is offline
<===============
Oud 12-05-2003, 15:28
~Love Angel~
~Love Angel~ is offline
op 1 is : RKC Waalwijk
op 2 is : Feyenoord
Op 3 is: Fc Twente
Oud 13-05-2003, 21:54
Denise84
Denise84 is offline
Pfff.. het boeit me niet zo. Hier in huis:

1. Ajax
2. Willem II ?
3. RKC ?
Oud 13-05-2003, 23:43
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
tja
Oud 14-05-2003, 13:03
Freddy Krueger
Freddy Krueger is offline
Ajax
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 13:40
voetbalfanaat
voetbalfanaat is offline
Matig topic?! Als hier Ajax naar voren komt, zegt dat slechts dat de meesten voor Ajax zijn. Alle cijfers geven namelijk aan dat PSV al sinds de jaren '80 de beste club van Nederland is.. Dus, wat wil je bereiken met deze poll?
Oud 14-05-2003, 13:47
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
voetbalfanaat schreef op 14-05-2003 @ 14:40:
Matig topic?! Als hier Ajax naar voren komt, zegt dat slechts dat de meesten voor Ajax zijn. Alle cijfers geven namelijk aan dat PSV al sinds de jaren '80 de beste club van Nederland is.. Dus, wat wil je bereiken met deze poll?
de poll is wat je favo club uit de top 3

En verder:

De kampioenen vanaf 1980:
1980Ajax
1981AZ
1982Ajax
1983Ajax
1984Feyenoord
1985Ajax
1986PSV
1987PSV
1988PSV
1989PSV
1990Ajax
1991PSV
1992PSV
1993Feyenoord
1994Ajax
1995Ajax
1996Ajax
1997PSV
1998Ajax
1999Feyenoord
2000PSV
2001PSV
2002Ajax

Ajax 10 x
AZ 1x
Feyenoord 3x
PSV 9x
Oud 14-05-2003, 14:26
Freddy Krueger
Freddy Krueger is offline
Zie hier 't bewijs dat Feyenoord dus lang niet de beste club van Nederland is en de laatste 20 jaar ook niet geweest is

Leest u even goed Rotterdam-Zuid

Ajax 10x -->> PSV 9x -->> Feyenoord 3x
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 14:37
Ketjing
Ketjing is offline
Volgens mij gaat het hier om meningen van personen en niet om statistieken.
Oud 14-05-2003, 16:00
voetbalfanaat
voetbalfanaat is offline
Nooit geweten dat 1980 bij de jaren '80 hoort.. In dat geval komt PSV dus aan het eind van dit jaar op voorspong..
Oud 15-05-2003, 11:11
Tovenaar
Tovenaar is offline
Feyenoord.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 01:22
ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Whahahahahahaahaha, 3 keer in 20 jaar!
Oud 16-05-2003, 09:25
Verwijderd
Citaat:
ZlatanSuperJood schreef op 16-05-2003 @ 02:22:
3x in 30 bijna...
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 09:53
Tovenaar
Tovenaar is offline
Citaat:
ZlatanSuperJood schreef op 16-05-2003 @ 02:22:
plus de laatste Nederlandse club die een Europese beker heeft gehaald ( vorig jaar remember, tegen wie speelde we ook al weer in de kwart finale )

Maar als jij alleen naar prestaties kijkt zegt dat genoeg over je eigen, echte glory hunter die alleen naar z'n ploegie gaat als het goed gaat...
Oud 16-05-2003, 13:19
ZlatanSuperJood
Citaat:
Tovenaar schreef op 16-05-2003 @ 10:53:
plus de laatste Nederlandse club die een Europese beker heeft gehaald ( vorig jaar remember, tegen wie speelde we ook al weer in de kwart finale )

Maar als jij alleen naar prestaties kijkt zegt dat genoeg over je eigen, echte glory hunter die alleen naar z'n ploegie gaat als het goed gaat...
Das nou een echte Feyenoord uitspraak...

Whahahahahahahahahahahahah, 3 keer in 20 jaar!!
Oud 16-05-2003, 13:35
Tovenaar
Tovenaar is offline
Citaat:
ZlatanSuperJood schreef op 16-05-2003 @ 14:19:
Das nou een echte Feyenoord uitspraak...

Whahahahahahahahahahahahah, 3 keer in 20 jaar!!
En een echte Ajax gedachte is dat je er niet eens normaal op durft in te gaan Benieuwd of je nog zo stoer je ploeg steunt als ze volgend jaar weer moeten vrezen voor het machtige FC Kopenhagen of Spartak Moskou. Ik gok trouwens dat ik nog vaker in de Arena geweest ben dan jij

ps 1-0 Bosvelt
Oud 16-05-2003, 13:49
Verwijderd
Citaat:
Tovenaar schreef op 16-05-2003 @ 14:35:
En een echte Ajax gedachte is dat je er niet eens normaal op durft in te gaan Benieuwd of je nog zo stoer je ploeg steunt als ze volgend jaar weer moeten vrezen voor het machtige FC Kopenhagen of Spartak Moskou. Ik gok trouwens dat ik nog vaker in de Arena geweest ben dan jij

ps 1-0 Bosvelt
hehe, dankzij datzelfde kopenhagen speelt feyenoord volgend seizoen geen champions league.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 13:53
Tovenaar
Tovenaar is offline
Citaat:
de ballonnenman schreef op 16-05-2003 @ 14:49:
hehe, dankzij datzelfde kopenhagen speelt feyenoord volgend seizoen geen champions league.
Nee wij loten geen Deense ploeg volgend jaar in de voorronde, ik gok eerder op Celtic ( goh welke ploeg verloor daar ook alweer van in diezelfde voorronde ) en dan kunnen we ( zoals altijd ) weer eens laten zien hoe het wel moet. Remember 1969, Ajax kansloos in de finale tegen Milan, Feyenoord wint de Europacup 1 jaar later door onder andere datzelfde Milan uit te schakelen...

ps gezien die reacties kan jij beter ook in je sign zetten dat Ajacieden 200 procent anti Feyenoord zijn, met een uitroepteken erbij. En wees er maar trots op
Oud 16-05-2003, 14:06
Ilsuh
Ilsuh is offline
Ajax !!!!!!!
Oud 16-05-2003, 14:38
Verwijderd
Citaat:
Tovenaar schreef op 16-05-2003 @ 14:53:
Nee wij loten geen Deense ploeg volgend jaar in de voorronde, ik gok eerder op Celtic ( goh welke ploeg verloor daar ook alweer van in diezelfde voorronde ) en dan kunnen we ( zoals altijd ) weer eens laten zien hoe het wel moet. Remember 1969, Ajax kansloos in de finale tegen Milan, Feyenoord wint de Europacup 1 jaar later door onder andere datzelfde Milan uit te schakelen...
helaas.. UEFA Cup heeft geen voorrondes voor nederland..

Citaat:
ps gezien die reacties kan jij beter ook in je sign zetten dat Ajacieden 200 procent anti Feyenoord zijn, met een uitroepteken erbij. En wees er maar trots op
ben helemaal niet zo anti-feyenoord hoor. Hoop natuurlijk dat ze in de eredivisie verliezen, maar in europa kan het me weinig schelen. Ja finale winnen is wat te veel van het goeie, maar ik geef er verder weinig om of ze in de halve finale of in de 1e ronde uitgeschakeld worden. Maar bij feyenoord was het geloof ik een volksfeest omdat ajax werd uitgeschakeld, als ik dit zo eens bekijk.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 14:42
Bjorn008
Bjorn008 is offline
PSV, ik hou niet echt van voetbal, maar gezien de ranglijst is dit de verstandigste keuze!

Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 18:19
ZlatanSuperJood
Citaat:
Tovenaar schreef op 16-05-2003 @ 14:35:
Ik gok trouwens dat ik nog vaker in de Arena geweest ben dan jij

ps 1-0 Bosvelt

Is dat zo??

Je zit er dus ook elke week? Kan ik je alleen maar gelijk in geven, er is tenslotte een stuk meer goed voetbal te zien dan bij de kakkerlakken he...

ps Bosvelt is een ouwe lul, net als Lodewijks, Van Wonderen, De Nooijer en Van Hooijdonk...

Leve de toekomst!!
Oud 18-05-2003, 16:07
robertinho
robertinho is offline
Het ging over de meningen en over dit seizoen..
Als we daar kijken staat feyenoord bovenaar met wedstrijden tussen de top-3. Ik kan me nog goed herrinneren Feyenoord - ajakkes amstel cup halve finale??? wat was het ook alweer.............. OJA 1 - 0. En wat ik me ook nog goed kan herrinneren vanmiddag 3 - 1 tegen psv. Feyenoord duidelijk beter!!!
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 12:55
voetbalfanaat
voetbalfanaat is offline
Wat een niveau zeg Het moge duidelijk zijn dat PSV ook nu weer kampioen wordt, en dus de beste club is van nederland, einde verhaal..
Oud 19-05-2003, 13:32
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
voetbalfanaat schreef op 19-05-2003 @ 13:55:
Wat een niveau zeg Het moge duidelijk zijn dat PSV ook nu weer kampioen wordt, en dus de beste club is van nederland, einde verhaal..
Het is nog niet einde verhaal.. Er zou eventueel nog een en ander kunnen gebeuren.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 14:59
MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Ajax, dat is duidelijk natuurlijk.
Oud 19-05-2003, 16:06
Defenderzzz
Defenderzzz is offline
Citaat:
robertinho schreef op 18-05-2003 @ 17:07:
Het ging over de meningen en over dit seizoen..
Als we daar kijken staat feyenoord bovenaar met wedstrijden tussen de top-3. Ik kan me nog goed herrinneren Feyenoord - ajakkes amstel cup halve finale??? wat was het ook alweer.............. OJA 1 - 0. En wat ik me ook nog goed kan herrinneren vanmiddag 3 - 1 tegen psv. Feyenoord duidelijk beter!!!
Hee...Goed hoor!!!Uitstekend!!!Jullie zo in de finale van de Amstel Cup!!!
Ajax volgend jaar in de finale van de Champions League
Oud 20-05-2003, 13:38
knijtert!
knijtert! is offline
jah pcies...
Zo kan ik me nog herrinnerendat PSV kansloos eerste ronde CL moest verlaten en dat Feyenoord het oowk niet al te ver schopte... owhjah ook eerste ronde...

Lijkt me dus niet zo moeilijke vraag...
Ajax heeft dit jaar beste ploeg en beste gespeeld

Ik vind alleen de poll ook een beetj raar... Ajax kan dit jaar dan wel beste gespeeld hebben maar is dan niet je favo club meteen...
Zo heeft Ajax vorige jaren niet beste team gehad en niet beste gespeeld maar als je een beetje supporter bent blijf je voor je clubbie maar dan kan je wel toegeven dat een andere club een beter jaar achter de rug heeft.
Oud 20-05-2003, 13:41
voetbalfanaat
voetbalfanaat is offline
Citaat:
knijtert! schreef op 20-05-2003 @ 14:38:
jah pcies...
Zo kan ik me nog herrinnerendat PSV kansloos eerste ronde CL moest verlaten en dat Feyenoord het oowk niet al te ver schopte... owhjah ook eerste ronde...

Lijkt me dus niet zo moeilijke vraag...
Ajax heeft dit jaar beste ploeg en beste gespeeld

Ik vind alleen de poll ook een beetj raar... Ajax kan dit jaar dan wel beste gespeeld hebben maar is dan niet je favo club meteen...
Zo heeft Ajax vorige jaren niet beste team gehad en niet beste gespeeld maar als je een beetje supporter bent blijf je voor je clubbie maar dan kan je wel toegeven dat een andere club een beter jaar achter de rug heeft.
1. PSV
2. Ajax

Is het nu zo moeilijk te begrijpen wie gewoon het beste is? Man, als Anderson in de 92e minuut bij Rosenborg-Lyon van 2 meter voor de goal gewoon gescoort had, dan had ajax er ook in de 1e ronde uitgelegen, Stel je niet zo aan, PSV is gewoon al járen de beste club. En dat zeg ik niet omdat ik fan ben van PSV, want dat ben ik helemaal niet..
Oud 20-05-2003, 13:47
knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
voetbalfanaat schreef op 19-05-2003 @ 13:55:
Ik vind dit dikke Bull shit
Er zijn namelijk ten eerste ook nog andere tournooien die aangeven hoe goed een club is... Amstel cup, Uefa cup en CL...
Als een club steekjes laat vallen tegen onbenullige clubs doordat ze veel zware wedstrijden hebben gespeeld in CL, zorgt dat er dan meteen voor dat die club minder is? Dikke onzin dus

Daarbij bestaat er ook nog iets als geluks factor...

Ik kan me 1 geluks wedstrijd herinnerren van Ajax
2/3 van Feyenoord
en van PSV minimaal 5

PSV heeft dit jaar heel vaak baggerslecht gevoetbalt en dat ze toch nog winnen door een van richting veranderend schot.

er is dit seizoen geen twijvel over beste club van het seizoen: Ajax
Feyenoord komt wat mij betreft nog een beetje in de buurt maar PSV mag blij zijn met 3de plaats
Oud 20-05-2003, 13:49
knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
voetbalfanaat schreef op 20-05-2003 @ 14:41:
1. PSV
2. Ajax

Is het nu zo moeilijk te begrijpen wie gewoon het beste is? Man, als Anderson in de 92e minuut bij Rosenborg-Lyon van 2 meter voor de goal gewoon gescoort had, dan had ajax er ook in de 1e ronde uitgelegen, Stel je niet zo aan, PSV is gewoon al járen de beste club. En dat zeg ik niet omdat ik fan ben van PSV, want dat ben ik helemaal niet..
Als PSV niet toch nog had gescoord uit een klutsgoal en toch nog die Pennalty tegen gehad zouden hebben etc etc
Dan zou Ajax bovenaan staan in de competitie...

Als een Feyenoorder dit zou zeggen zou ik het nog wel kunnen begrijpen... die hadden nog een redelijke kans op de 2de ronde maar hadden oowk gewoon pech tegen Juve...

Maar dat zielige PSV werd compleet weggespeeld... Guus Hiddink ging uit verdriet maar roepen dat hij vond dat ze goed gespeeld hadden tegen Arsenal...
Waar ze lieten zien dat ze niet eens kunnen voetballen tegen Arsenal C

Als als als... zucht

Laatst gewijzigd op 20-05-2003 om 13:52.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 21:09
RL
RL is offline
Citaat:
Buzzzfuzzz.vs schreef op 09-05-2003 @ 14:44:
welke top 3 voetbal club van Nederland is de beste

Poll: Wat is jou favo. club?[*]Ajax[*]PSV[*]Feyenoord
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
1. Ajax 2. Ajax 3. Ajax tuurlijk Ajax
Oud 23-05-2003, 21:45
mosterdman
mosterdman is offline
Citaat:
knijtert! schreef op 20-05-2003 @ 14:49:
Als PSV niet toch nog had gescoord uit een klutsgoal en toch nog die Pennalty tegen gehad zouden hebben etc etc
Dan zou Ajax bovenaan staan in de competitie...

Als een Feyenoorder dit zou zeggen zou ik het nog wel kunnen begrijpen... die hadden nog een redelijke kans op de 2de ronde maar hadden oowk gewoon pech tegen Juve...

Maar dat zielige PSV werd compleet weggespeeld... Guus Hiddink ging uit verdriet maar roepen dat hij vond dat ze goed gespeeld hadden tegen Arsenal...
Waar ze lieten zien dat ze niet eens kunnen voetballen tegen Arsenal C

Als als als... zucht
idd..helemaal gelijk in

PSV heeft trouwens ook een nieuw talent: Bruggink...jah, nog een beetje onbekende jongen, maar hij ontwikkeld zich errug snel..
Misschien kan hij over een jaar of 10 wel bij een (bejaarden) grote club in het buitenland
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 21:48
mosterdman
mosterdman is offline
Ok..wat hierboven staat is natuurlijk ironisch..
Nu ff serieus..
ik vind dat er veel te snel wordt gesuggereerd dat PSV kampioen wordt. De club is even een beetje los van de 2 andere topclubs, en ze worden al als kampioen beschreven. Dit al maanden voor het spelen van de laatste speelronde. Nu zelfs, met nog 2 wedstrijden te spelen, hebben Ajax én Feyenoord nog kans om de landstitel te pakken...Logisch is natuurlijk dat Ajax de vooraanstaande club is...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten