Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar als jij alleen naar prestaties kijkt zegt dat genoeg over je eigen, echte glory hunter die alleen naar z'n ploegie gaat als het goed gaat...
||
Citaat:
Whahahahahahahahahahahahah, 3 keer in 20 jaar!! ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ps 1-0 Bosvelt
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ps gezien die reacties kan jij beter ook in je sign zetten dat Ajacieden 200 procent anti Feyenoord zijn, met een uitroepteken erbij. En wees er maar trots op ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Is dat zo?? Je zit er dus ook elke week? Kan ik je alleen maar gelijk in geven, er is tenslotte een stuk meer goed voetbal te zien dan bij de kakkerlakken he... ![]() ps Bosvelt is een ouwe lul, net als Lodewijks, Van Wonderen, De Nooijer en Van Hooijdonk... Leve de toekomst!! ![]()
|
![]() |
Het ging over de meningen en over dit seizoen..
Als we daar kijken staat feyenoord bovenaar met wedstrijden tussen de top-3. Ik kan me nog goed herrinneren Feyenoord - ajakkes amstel cup halve finale??? wat was het ook alweer.............. OJA 1 - 0. En wat ik me ook nog goed kan herrinneren vanmiddag 3 - 1 tegen psv. Feyenoord duidelijk beter!!! ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Wat een niveau zeg
![]()
||
Citaat:
Ajax volgend jaar in de finale van de Champions League ![]()
|
jah pcies...
Zo kan ik me nog herrinnerendat PSV kansloos eerste ronde CL moest verlaten en dat Feyenoord het oowk niet al te ver schopte... owhjah ook eerste ronde... ![]() Lijkt me dus niet zo moeilijke vraag... Ajax heeft dit jaar beste ploeg en beste gespeeld Ik vind alleen de poll ook een beetj raar... Ajax kan dit jaar dan wel beste gespeeld hebben maar is dan niet je favo club meteen... Zo heeft Ajax vorige jaren niet beste team gehad en niet beste gespeeld maar als je een beetje supporter bent blijf je voor je clubbie maar dan kan je wel toegeven dat een andere club een beter jaar achter de rug heeft.
||
Citaat:
2. Ajax Is het nu zo moeilijk te begrijpen wie gewoon het beste is? Man, als Anderson in de 92e minuut bij Rosenborg-Lyon van 2 meter voor de goal gewoon gescoort had, dan had ajax er ook in de 1e ronde uitgelegen, Stel je niet zo aan, PSV is gewoon al járen de beste club. En dat zeg ik niet omdat ik fan ben van PSV, want dat ben ik helemaal niet.. ![]()
||
Citaat:
Er zijn namelijk ten eerste ook nog andere tournooien die aangeven hoe goed een club is... Amstel cup, Uefa cup en CL... Als een club steekjes laat vallen tegen onbenullige clubs doordat ze veel zware wedstrijden hebben gespeeld in CL, zorgt dat er dan meteen voor dat die club minder is? Dikke onzin dus Daarbij bestaat er ook nog iets als geluks factor... Ik kan me 1 geluks wedstrijd herinnerren van Ajax 2/3 van Feyenoord en van PSV minimaal 5 PSV heeft dit jaar heel vaak baggerslecht gevoetbalt en dat ze toch nog winnen door een van richting veranderend schot. er is dit seizoen geen twijvel over beste club van het seizoen: Ajax Feyenoord komt wat mij betreft nog een beetje in de buurt maar PSV mag blij zijn met 3de plaats
||
Citaat:
Dan zou Ajax bovenaan staan in de competitie... Als een Feyenoorder dit zou zeggen zou ik het nog wel kunnen begrijpen... die hadden nog een redelijke kans op de 2de ronde maar hadden oowk gewoon pech tegen Juve... Maar dat zielige PSV werd compleet weggespeeld... Guus Hiddink ging uit verdriet maar roepen dat hij vond dat ze goed gespeeld hadden tegen Arsenal... Waar ze lieten zien dat ze niet eens kunnen voetballen tegen Arsenal C Als als als... zucht
Laatst gewijzigd op 20-05-2003 om 13:52. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() PSV heeft trouwens ook een nieuw talent: Bruggink...jah, nog een beetje onbekende jongen, maar hij ontwikkeld zich errug snel.. ![]() Misschien kan hij over een jaar of 10 wel bij een (bejaarden) grote club in het buitenland ![]() |
![]() |
|
Ok..wat hierboven staat is natuurlijk ironisch..
Nu ff serieus.. ik vind dat er veel te snel wordt gesuggereerd dat PSV kampioen wordt. De club is even een beetje los van de 2 andere topclubs, en ze worden al als kampioen beschreven. Dit al maanden voor het spelen van de laatste speelronde. Nu zelfs, met nog 2 wedstrijden te spelen, hebben Ajax én Feyenoord nog kans om de landstitel te pakken...Logisch is natuurlijk dat Ajax de vooraanstaande club is... ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|