Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Sen to Chihiro no kamikakushi |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Alternatieve titel: Koyaanisqatsi: Life Out of Balance Van Godfrey Reggio Een uitbeelding van de invloed van het moderne menselijke leven op de wereld om ons heen, geschoten in elkaar opvolgende beeldsequenties, op de muziek van Philip Glass. Later maakte hij nog Powaqqatsi (1988) In het vervolg op 'Koyaanisqatsi' uit 1983, grijpt Reggio dezelfde filmische stijl aan om ons de ontwikkeling van verschillende naties en de effecten die de geleidelijke overgang naar het moderne, huidige leven op ze hadden, te tonen. en Naqoyqatsi (2002) Naqoyqatsi toont de alomtegenwoordigheid van technologie in onze wereld. De film verkent hoe alles in ons leven, van de media, politiek, religie en oorlog tot voedsel, het weer, sport en de geneeskunde gesitueerd zijn in deze 'nieuwe natuur'. Die laatste twee heb ik nog nooit gezien. Welke 'oude' bedoel jij Raais?
||
Citaat:
![]() Maar: KIJKEN DUS MENSEN!
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik heb volgens mij DE film om gek van te worden als je iets gebruikt hebt: De originele Ring... In het Japans dus. Ik durf hem alleen niet te kijken ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Paul & Andere Familievriendelijke Alien-films Mathilde86 | 5 | 26-02-2011 12:23 | |
Films, TV & Radio |
De Film 0605 van Theo van Gogh Quincy | 22 | 25-08-2004 09:45 | |
Films, TV & Radio |
Enquête over films Balance | 31 | 06-12-2002 16:50 |