Advertentie | |
|
![]() |
|
ik moet toch bekennen: hij valt me reuze mee!
een logisch vervolg op Reroute to Remain, de liederen zitten goed en melodieus in elkaar, kan dit toch wel waarderen. En men moet zich er gewoon bij neerleggen, et oude In Flames gedoe komt toch niet terug (hoewel dat natuurlijk bruter is dan dit, maar dit klinkt ook gewoon prettig) maarja ben pas bezig met mijn 1e luisterbeurt hehe
|
ik heb de promo nu.
ik vind hem na 2 luisterbeurten wel wat tegenvallen. nr.1 begint wel bruut met een coole riff, maar een nummer 6 is gewoon deftones. Ik vind zijn stem niet altijd evengoed uitkomen, en ik krijg een gevoel dat dit de ultieme overgangs cd wordt. die zanger ziet er trouwens uit alsof hij onder de indruk was van de film castaway.
|
European tour 2004
April 16 - 2004 Göteborg, (S) - Lisebergshallen tickets April 17 - 2004 Oslo, ![]() April 18 - 2004 Stockholm, (S) - Arenan tickets April 20 - 2004 TBA, (D) - TBA April 21 - 2004 Tilburg, (NL) - O13 April 22 - 2004 Köln, (D) - LHM April 23 - 2004 Antwerpen, (BE) - Hof Ter Loo April 24 - 2004 London, (UK) - Astoria April 26 - 2004 Nürnberg, (D) - Löwensaal April 28 - 2004 Stuttgart, (D) - LKA April 29 - 2004 Milan, (I) - Alcatraz April 30 - 2004 Pratteln, (CH) - Z7 Geen concert in Hardenberg meer dus, maar daar schijnen ze in het najaar te komen.
||
Citaat:
Ik bedoel ook die breed uitwaaiende gitaarlijnen soms. Na enkele lusiterbeurten vind ik hem ook beter, die riff aan begin is fucking cool.
|
ach ja aan reroute moest ik ook heel lang wennen, idd als je bijv, jesterrace in je cd speler doet denk je naar een compleet andere band te luisteren. maar deze cd zorgt er weer voor dat ik weer veel meer metal luister.
Het ligt allemaal wat makkelijker int gehoor. de solo's zijn minder anders probeert wat andere dingen dan enkel te krijsen. maar wat jamemr is, is dat de mooie riffs door een soort "ruis" worden overspoelt tot 1 makkelijk te happen melodie. Waar vroeger duidelijk de instrumenten te scheiden waren. maarja dit is hun gekozen evolutie en als iemand anders de cd maakte gaf ik het een 9, aangezien het toch in flames is krijgt het een 8+ heel benieuwd naar de volgende plaat.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Beste album kippekop | 61 | 20-07-2005 15:17 | |
Muziek |
Jaarlijstjes 2004 antigone | 241 | 04-01-2005 19:37 | |
Muziek |
Wat heb je gekocht op muziekgebied? telluriet | 500 | 28-06-2004 22:48 | |
Muziek |
Nightwish - Once (album op slsk) toemba | 23 | 14-05-2004 17:44 | |
Muziek |
Onlangs aangeschafte artikelen op muziek gebied. DEADLOCKED | 251 | 12-03-2004 21:09 | |
Muziek |
2004 Releases NERD | 63 | 07-01-2004 12:05 |