Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
(hoewel ik dit je sterk af raad!!!!!) (anders met professionele hulp) Dan praat je (waarschijnlijk) wel anders.. Maar goed als jou mening is dat jij het niet geloofwaardig vindt, leg ik mij daarbij neer, want ieder zijn eigen mening..!
||
Verwijderd
|
Citaat:
En het ongeloofwaardige gaat denk ik niet over geesten, maar over jouw verhaal gewoon. Je vertelt het ook niet bepaald duidelijk, wel? En er zijn hier al vaker van die 'sterke' verhalen opgedoken en persoonlijk ken ik ook genoeg jongeren die er vaak mee opscheppen dus vandaar de sceptici. |
![]() |
|
Oh god help me van die nare geest af! hij hoort je toch niet.
het is je eigen schuld en ik heb geen medelijden met je. Waarom ga je dan ook een geest oproepen... kansloos! en zal ik je nog wat vertellen? je maakt jezelf bang.. het zit allemaal tussen je oren..
|
Heb verder weinig verstand van dit soort zaken, wel de nodige verhalen gehoord over geesten oproepen maar zou het zelf nooit doen.
Op zich kan ik er best wel in geloven, maar omdat ik zelf nooit zoiets heb meegemaakt, klinkt het een beetje vreemd. Er is een ding want ik niet snap; op alle topics waar ik hier dus voor het eerst kom en mensen een probleem hebben met geesten oproepen, of met vervloekingen en zo, hebben anderen als tip "Bid tot God om dit op te lossen." Waarom in hemelsnaam? Niet iedereen gelooft toch in een God, en mensen, geesten zijn toch niet 100% gerelateerd aan God of zoiets? Waarom is het bidden tot God zo goed als je zo'n probleem hebt, en heeft iemand er wel eens effect van gemerkt? Ik kan deze 2 dingen niet met elkaar in verband brengen, maar misschien wil iemand het uitleggen....? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar goed, daar gaat het verder niet over dus ik hou me afzijdig.
||
Citaat:
Het stikt hier van de Christenen....niks mis mee maar ik begin me mateloos te irriteren aan dat: BID TOT GOD! Je weet dat diegene geen christen is of al tot god gebeden heeft. Het eerste wat bij een Christen namelijk opkomt als ie een probleem heeft is god om hulp vragen. En ongelovigen zeggen tot god te bidden heeft tulijk helemaal geen nut. ![]() Als god es iets wil doen laat ie dan belangerijke dingen gaan doen zoals de 3e wereld helpen en onschuldig lijdende mensen helpen. Niet zoiets onzinnigs als het laten sneeuwen 1 mens van de dood redden of een geest wegjagen! ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Ga naar de bieb, misschien dat ze daar in een boek een methode hebben staan om kwade geesten weg te jagen nadat je ze hebt opgeroepen. Ik weet dat die er wel moeten zijn!
En anders paragnost bellen, check tel. nrs in van die spirituele blaadjes als de paravisie of speigelbeeld ofzo...of n email sturen naar ze. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
heej... ik heb wel eens gelezen dat je geesten kunt helpen naar de 'hemel' of waar zielen naartoe gaan te komen, ik weet niet of het werkt, ik heb t nog nooit geprobeerd, maar zo gaat het: als je merkt dat de geest weer bij je is, stel je een mooie poort voor met allerlei mooie dingen, zo mooi dat het nergens op aarde voorkomt, en overtuig je de geest dat het beter is daar, en dat hij of zij alleen maar door de poort hoeft te stappen, en hij is er. Je moet wel heel erg je best doen, ik heb dit van een paragnost, die zelf ook veel geesten zo heeft geholpen, je kunt het altijd proberen
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
woehoe... - en de geest wil jouw hulp nog wel... gefeliciteerd met je nieuwe baan dan... ![]()
||
Citaat:
|
eerst even reageren op de inhoud van dit topic: dit topic gaat niet over het al dan niet bestaan van geesten, en mensen die er niet in geloven moeten zich dan ook niet in deze discussie werpen, doe dat opeen ander topic. dit meisje wil duidelijk hulp en is niet op dit forum gekomen om zich belachelijk te laten maken.
ontopic: meisje, ik zou zelf niet goed weten wat je kan doen. zoals ze al eerder vermelden op het forum: zoek hulp in de bib, bij een para-dinges, met een medium, ... weet ik veel!!! maar als je er blijft van last hebben zou ik je echt aanraden (professionele) hulp te zoeken. en weet je wel zeker dat het om een kwaadaardige geest gaat? hij doét je toch niet echt iets. mss is het niet zijn bedoeling je bang te maken, indien hij geluiden maakt op je kamer. mss wil hij je hulp wel en is hij helemaal niet kwaadaardig. ik wens je veel succes....
|
heb je hem na het oproepen ook weggestuurd..??
anders zou je kunnen proberen hem terug te vragen, en dan weg te sturen. Als je dan klaar bent leg je je kettinkje in je hand en sla er dan een paar keer op... of het lukt weet ik niet zeker, dus je kan beter eerst even navraag doen, maar zoiets staat me bij |
![]() |
|
man..kap gewoon met dat maffe gedoe en negeer die geest als je het zo erg gelooft ga tv kijken savonds met licht aan ofzo en als je moe word doe je je tv uit en licht ook en voel en hoor je die geest dan nog laat hem...gewoon negeren ik heb het zelf ook wel eens maar soms dan ga je er zo over nadenken dan ga je het zelf zien denk je maar ik moet het ook niet flikken om op scholieren.com een topic over geesten te gaan lezen om 2 uur snachts ofzo want dan ga ik ook met angst slapen...om de een of andere reden word je daar gewoon bang van
|
Kan iemand mij vertellen hoe de mens erachter is gekomen dat je door middel van glaasje draaien enzo geesten kunt oproepen.
Is dat gebeurd door toeval of is het verteld???
||
Citaat:
Tis gewoon onzin (denk ik/is mijn mening)
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Geesten oproepen is zo gevaarlijk. Wat ga je tegen iets doen waar je zelf niet tegen kunt vechten. Je roept zoiets op, het komt uit een andere wereld, maar je roept zoiets, dus het zal bij je blijven.
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Geesten zien en/of oproepen LexCi | 30 | 05-09-2006 14:59 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
geloven Big M | 500 | 09-10-2004 19:26 | |
Wat is het Bewustzijn? Blitzkrieg Bop | 93 | 27-07-2004 15:55 | |
wat is het verschil tussen ziel en geest Hawor | 18 | 23-07-2003 04:09 | |