Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
kan allemaal. Oh, bron: http://www.whiteshadow.nl/phpbb2/vie...r=asc&start=30
|
Ik ben het met de reacties boven mij eens...
Het meeste wat je zegt kan ook anders uitgelegd worden. En ik heb eens wat rondgekeken naar andere topics van je, en je stelt wel steeds dezelfde vragen, dan weer wil je iets weten voor een vriend, dan weer voor jezelf... Sorry, maar ik geloof het niet echt meer...
||
Verwijderd
|
Citaat:
neeh.....ja ik heb het wel es gedaan.Maar niet toen ik 12 jaar was, want toen had ik het ook al ( die gevoel en die rare dinen ) maarja....stel als ik zo een tele gave heb ofzow....wat kan ik ermee? hoe kom ik erachter of ik dat heb? en waarvoor is het goed? |
![]() |
|
Verwijderd
|
blijkbaar weet niemand het..
![]() trouwens heb ik het gister wel gedaan ( glaasje draaien ). En ik vroeg of die persoon achter me aan zat antwoord: ja Ben je slecht? Antwoord:ja Ben je een mannelijke geslacht? Antwoord:ja hoe heet je? Antwoord ![]() een kameraad had vanmorgen in de encarta gezocht naar de naam non.En wat vond die? nom de dieu en nog iets met god verdomd mij... nu weet ik het echt nie meer wet iemand wie nom is en een andere vraag.Hoe krijg ik deze persoon weg? ( volgens mn kameraad is het een demon ) want vanwege de naam nom de dieu ( god verdomd mij ) heeft hem al verdomd en engelen die verdomd zijn door god zijn demonen geworden ( want die gingen bij de duivel aan sluiten ) maarja mijn enige vraag is van...hoe krijg ik dit weg? Laatst gewijzigd op 01-08-2003 om 14:52. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
In demonen op die manier geloof ik niet, maar je had beter van het glaasje draaien af kunnen blijven. Maar iig, als je denkt dat er een aanwezigheid is die er niet hoort, stuur hem weg. Zeg hem met overtuiging in je stem dat je het niet wilt en dat hij ergens anders naar toe moet gaan, naar de wereld waar hij hoort. Als het een goede aanwezigheid zou zijn, had je hem kunnen begeleiden, nu denk ik niet dat het een positief iets is, dus gewoon wegsturen. Desnoods kan je huis gereinigd worden maar dat is alweer heel wat meer werk. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
hey undertaker
nom heeft niks met nom de dieu te maken en het betekent inderdaad gewoon 'naam' in het Frans. Zoals jij alles beschrijft kun je wel serieus te maken hebben met een geest. Glaasje draaien had je beter niet kunnen doen, zo kun je de boel alleen maar verergeren. Het beste is de evt. geest weg te sturen en dat kun je het beste laten doen door een paragnost. Hij kan de geest weg sturen door met hem te praten. Je kunt het ook zelf proberen maar het is maar de vraag of dat lukt. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Glaasje draaien???? Ben jij niet goed bij je hoofd?????????? Ik ken mensen die dat gedaan hebben en toen begon de tafel te bewegen en er vlogen messen uit de keuken..... Ik denk niet aan telekenise ik denk eerder dat het door glaasje draaien komt of door belaging van geesten.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Soms wordt ik zo moedeloos als ik deze topics lees (ja, zeg maar dat ik ze niet moet lezen), maar er moeten toch sceptici hier op het forum zitten. Wat maakt het nou weer uit waar je glaasje draait? Als er echt een geest zit dan komt die jou wel achterna hoor. |
![]() |
||
Citaat:
@Undertaker Van die naam moet je je denk ik niet te veel aantrekken. Nom is idd gewoon een frans woord wat naam betekent en in het ergste geval nom de dieu, dan staat er godverdomme. Dat het niet het allerslimste idee was om te gaan glaasjedraaien of contact op wat voor manier dan ook te zoeken met dit verschijnsel zonder de nodige veiligheidsmaatregelen is je al genoeg op je hart gedrukt, dus daar zal ik niet mee gaan beginnen. Wat wel belangrijk is is dat dit verschijnsel vertrekt. Om het nou zelf te doen terwijl je de voorzorgsmaatregelen voor je eigen veiligheid niet weet en dus ook niet kan toepassen zou ik erg onverstandig vinden dus ik zou inderdaad iemand opzoeken die jou daarmee kan helpen.
|
oke even een samenvatting van alle berichten:
nom de dieu/god verdom mij => godverdomme glaasjedraaien in huis is niet slim, doe het dan bij iemand die je stiekum niet aardig vind, of zoek een medium en je ideeen kunnen worden gevormd door je eigen psyche (geest) poltergeist (klopgeesten) kun je zelf onbewust veroorzaken. Het is net zoiets als stigmata (dat komt bij zwaargelovigen soms voor, dat ze bloedende handen krijgen, envenals bloedende voeten, hoofd, borst, de plekken waar jezus verwond was tijdens zijn kruiziging) als je iets hard genoeg geloofd kan het zomaar gebeuren. In het geval van stigmata wordt je huisweefsel heel dun waardoor je huis begint te bloeden. Als je blind naar Jomanda gaat en weer ziend terugkomt komt dat doordat door de spanning je ogen beter doorbloed worden, waardoor de verstopping ophoudt, en in jou geval kan het of fantasie zijn, dat je bijvoorbeeld onbewust het licht toch uit hebt gedaan, of telikinese.. succes |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
PLEASE HELP ME!!!!!!>>>Frans mondeling.... Ö Mautje | 0 | 20-04-2010 15:55 | |
Seksualiteit |
Belangrijke vraag over de pil.. kindermens | 10 | 20-06-2003 15:14 | |
Seksualiteit |
Please help me even!!!!! ik ben bang kindermens | 6 | 18-05-2003 16:25 | |
Please help me, k moet info hebben over eetgewoonten van jongeren BRAMmetje2001 | 3 | 25-10-2001 21:05 | |
please help me nick tha bomb | 1 | 09-10-2001 18:37 | |
wie heeft het boek de val gelezen van marga minco! please help me! | 1 | 14-06-2001 19:31 |