Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ik zou 0900-GBuster bellen.
kijk ff of je boederij niet op een leylijn staat http://mediatheek.thinkquest.nl/~lla050/leylijnen.html
|
Ik geloof wel degelijk in geesten.
Vaak als een persoon op een nare (vaak abrupte) manier aan zijn/haar eind komt, kan zn geest onze "dimensie" (veel betere benoeming weet ik niet) niet loslaten, en herhaalt de laatste momenten van zn leven, vaak in een poging het te veranderen. Maar vaak als ik dit vertel verklaren mensen me voor gek. Een DeadZone.. bedoel je dat er geen elektrische apparatuur werkt PUNT, of dat dingen die met radiogolven werken t niet doen? Als er wel gewoon een CD-speler ofzo het er doet dan is t een magnetisch veld (dacht ik), maar als er geen elektriciteit wil vloeien heb je te maken met een geest. 'Tis waar je maar in wilt geloven, toch?
|
deveroorzaker, ik wordt bang van dat oog van je. zeker als je net zo'n liefliedje-hardegil-engekop-SCHRIK! mailtje hebt gehad...
volgens mij kan je veel geld slaan uit dat huis van je, en volgens mij veroorzaak je zelf het kloppen van dat klopgeval, door je angst. hoe heet dat ook alweer kynestiblaablaa ofzoiets toch?
|
Je hoort ook vaak dat als er daadwerkelijk geesten in een huis zitten, het op de plek waar ze zitten een paar graden kouder is dan in de rest van het huis: die death zone, is het daar kouder dan in de rest van het huis? Voel je wel eens een koude wind langs je gaan zonder dat het kan tochten?
Je klopper aftapen lijkt me wel een goed idee idd! Kijken of ie dan nog gaat kloppen. Tja er kunnen idd meerdere verklaringen voor zijn, wat zijn de ervaringen van de vorige bewoners of heb je geen idee? Waarom hebben ze dit huis verkocht of zijn ze eruit weggegaan? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wind is als optie aangekaart. Als de klopper vastgetapet zit, kan het moeilijk de wind zijn als ie weer gaat kloppen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Als dan de klopper nog zou gaan en de tape is los: camera installeren om te kijken welke grapjurk het is of dat een of andere geest idd de moeite doet om de tape los te pulken.
Is de tape niet los en de klopper gaat nog: iets anders klopt of er is idd iets bovennatuurlijks aan de gang. |
![]() |
|
thanks for clearing my mind up.(hoe zeg je dat in nederlands)
je kan ook een webcam installeren en de resultaten naar http://www.ghoststudy.com zenden
|
het kan zijn dat je dingen hoort omdat je de verhalen gelooft. Dan ga je namelijk expres luisteren waardoor je die kloppingen/bonzen hoort. of hoort iedereen in het huis het?
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Lieve leuke saaie vrouwtjes #1071 Verwijderd | 500 | 07-08-2010 14:21 | |
De Kantine |
Saaiheid zonder Kazet # 255 Verwijderd | 500 | 26-06-2008 00:36 | |
Games |
Spookhuis game? (Ghost ride) Purgatori | 6 | 13-07-2005 18:01 | |
Films, TV & Radio |
My little eye Upke | 35 | 28-06-2003 17:28 | |
Lifestyle |
Krijg jij veel kritiek op je uiterlijk? )Vampje( | 237 | 22-07-2002 00:42 | |
Seksualiteit |
waar zou je nog wel eens sex willen hebben mainsupreme | 30 | 11-01-2002 20:44 |