Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Cello, 8 jaar. ik moest er sinds voor de zomervakantie mee stoppen omdat ik een 'cello arm' heb, dat komt omdat ik op de verkeerde manier streek. ik heb ook een tijdje (half jaar ofzo) djembe gespeeld, maar die les is gestopt omdat er te weinig leerlingen waren. nu ff nix dus.
||
![]() |
Citaat:
|
ik zing in een microfoon
speel(de) akoestisch gitaar (doormidden gebroken op ene feestje door ongeluk ![]() Heb een didgeridoo (maar mag wel 200000 uur oefenen nog) Heb een Ierse Fluit (meer oefenen , zie hierboven) En Een mondharmonica En ga binnenkort sambaballen en ratelaar kopen denk ik ( en een djembe misschien)
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[NA] Staande golven bij muziekinstrumenten sierrapaniagua | 1 | 21-01-2015 17:17 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
muziekinstrument maken mid.school antwaa'x | 1 | 07-01-2012 13:13 | |
Muziek |
Welk muziekinstrument bespeel jij? duivelaartje | 42 | 06-08-2004 21:20 | |
Muziek |
The Stick (Muziekinstrument) Q | 24 | 21-07-2004 00:10 | |
Muziek |
slinger/zwaai-muziekinstrument [Australië?] TheOneWhoLeft | 9 | 06-03-2003 13:14 | |
Muziek |
Hoe veel uur speel je per dag op je muziekinstrument? Rhinus | 42 | 17-01-2003 12:36 |