Advertentie | |
|
![]() |
|
Draai eens AdAware, te vinden op http://www.lavasoft.de
|
![]() |
|
![]() |
Kijk eens op deze link, ik denk dat dit het is, er staat gelijk ook een patch bij om het te verhelpen.
http://www.tweakers.net/nieuws/29074
|
Je gebruikt vast een ungepatchte MSIE. Ga eens naar www.windowsupdate.com en download alle kritieke updates. Zie verder deze waarschuwing van CERT-NL:
WAARSCHUWINGSDIENST BEVEILIGINGSADVIES WD-2003-181 Gepubliceerd via: website, E-mail alert en SMS alert. Nieuwe update voor Internet Explorer dicht een aantal lekken Programma: Internet Explorer Versie: 5.01, 5.5 en 6.0 Besturingssysteem: Alle versies van Windows Samenvatting Microsoft heeft een nieuwe software-update uitgebracht voor Internet Explorer versies 5.01, 5.5 en 6.0. Deze software-update wordt uitgebracht omdat een eerdere update niet goed werkte. Het trojaans paard Qhost , dat de afgelopen dagen erg actief was, leidde gebruikers naar websites waar actief van de kwetsbaarheden misbruik werd gemaakt. Deze update bevat ook de voorgaande oplossingen die al eerder in software-updates voor Internet Explorer zijn verschenen. De eerdere software-updates hoeven dus niet meer geïnstalleerd te worden. Microsoft raadt aan om deze software-update spoedig te installeren. Gevolgen De kwetsbaarheden deze met deze software update opgelost worden zouden op verschillende manieren kunnen worden misbruikt om bepaalde programmacode op uw computer uit te laten voeren. Hierdoor zou bijvoorbeeld Outlook of Outlook Express kunnen crashen, maar zou een kwaadwillende ook bestanden kunnen verwijderen of vertrouwelijke informatie van uw computer achterhalen. Oplossingen U kunt windows updaten door naar de Windows Update Site te gaan, of u kunt de update zelf downloaden van de volgende pagina's: Voor Windows 98SE, ME, NT4.0, 2000 en XP Voor Windows 2003 server U kunt op deze pagina's rechtsboven uw taal van Windows kiezen en daarna de update downloaden. Links http://www.microsoft.com/technet/sec...n/MS03-040.asp
||
Citaat:
Ga aan je werk
|
Is het niet zo dat Linux ook "gewoon" lekken heeft, maar er minder mensen Linux gebruiken en het dus lang niet zo leuk is om Linux-gebruikers te pesten, in plaats van Windows-huiskamergebruikers? Ik heb er geen verstand van, maar een site als neworder.box.sk staat vol met hacks en cracks voor Unix-achtige systemen, die ook niet allemaal superveilig blijken.
Vaak Windows Update runnen, een Firewall installeren (ZoneAlarm is gratis dacht ik) en een beetje goeie Antivirus installeren helpt al een hoop.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Hoe vind ik wél iets met Google? Boogie | 4 | 22-07-2012 20:33 | |
De Kantine |
Welkom terug Absaainthe, jij kent Samson en Gert tenminste wel! #1446 Verwijderd | 500 | 04-07-2011 14:29 | |
Software & Hardware |
[Web] Google.nl doet het niet, slot in beeld Tammie86 | 3 | 12-12-2005 06:02 | |
Beleidszaken |
Help! ik kan niets vinden op Google! Verwijderd | 41 | 10-03-2004 15:11 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Help! ik kan niets vinden op Google! Verwijderd | 7 | 20-02-2004 09:36 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Help! Ik kan niks vinden op Google! alpha | 0 | 03-02-2004 09:11 |