Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Julie laughs nomore en NonExist is wel erg gaaf trouwens. Bands als Solar Dawn, omium gatherum en throne of chaos zijn slappe aftreksels.. niet echt aanraders. Om maar aan de lijstjes terreur toe te voegen dan ![]() In blackest Velvet As I lay Dying Killswitch Engage Exhumation Shadow Enter my silence In Slumber In thy dreams Shadows fall God forbid Ach, ik hou ook wel op, teveel van die bamds hehe
|
nou ja de originele naam van de "polka" beat is volgens mij de skank, een up-tempo ritme waarin de bassdrum en snare alternerend spelen (dus om-en-om). wat je met je ride/hihat doet is verder niet zo van belang. Speel em bruut snel en je hebt de blast-beat. Dat is dus gewoon een hele snelle skank met (of zonder) doublebass.
-edit spelling-
Laatst gewijzigd op 11-01-2004 om 17:15. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Kheb die muziek echt te veel geluisterd, selectief gekeken zijn er maar enkele bands die et bij mij hebben overleefd
Soilwork Gardenian In Flames Dark Tranquillity Disfear Arch Enemy Dew Scented Carnal Forge Terror 2000 Nightrage At the Gates Dimension Zero The Haunted Darkane The Defaced da was et wel zo'n beetje
Laatst gewijzigd op 11-01-2004 om 23:17. |
![]() |
||
Citaat:
Waar kan ik em kopen? En regelen jullie dan eindelijk es een platen contract zodat ik een full length krijg? Die opnames van KinkFM waren ook best goed, vond het nieuwe nummer iig kick ass.. @rest: dank u.. Ik kan voorlopig wel weer even vooruit.. Kwist niet dat er zoveel waren, zal wel een hoop bende tussen zitten..
|
|