Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Nou wil ik geen gekanker dat ik hersenloos ofzo ben. Ik luister ook naar punkrock/emo/rap/hiphop/goa-trance/trance/drum 'n bass/lounge en nog veel meer. Hardstyle spreekt me wel aan. Goede nummers ken ik nauwlijks, ik luister alleen naar mix-cdees. Tom Hardig is daar wel goed in. ![]()
|
pff meer variatie in hardstyle dan in hardcore.... naja als t al zo zou zijn zou ik t nog steeds raar vinden, aangezien elk goede deuntje in de hardstyle van een oud hardcore nummer is geript.. ik vind t allemaal een beetje jammer, helemaal toen dat hardstyle zo populair werd, daarvoor zaten er nog wel s leuke dingen tussen. hardstyle is in weze een slap aftreksel van hardcore, wat ik jammer vind, want de hardcore die tegenwoordig uitkomt is alleen nog maar supersnel en keihard. nix mis mee, maar die variatie die er vroeger nog inzat is daardoor verdwenen, kluister dr ook amper nog naar
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
haha hardstyle een slap aftreksel van hardcore laat me niet lachen maar goed dat is mijn mening
![]() Ontopic: beste hardstyle nummer, nou dat zijn er zoveel ik zal hier een paar van me favorieten noemen: The Pitcher - Pump It Loud Dark Oscillators - Nasty Jungle ![]() Builder - Skyscraper Dark Oscillators - Hardstyle Hell Deepack - The Prophecy ![]() Ja deze platen staan ook op de cd van qlimax maar dat zal wel puur toeval zijn want ik had ze vantevoren al ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Kreun liedjes alto4life | 52 | 13-10-2006 12:46 | |
Muziek |
Iedereen die niet van elke soort muziek ZOU kunnen houden is geen echte muziekfan Verwijderd | 71 | 03-12-2003 13:20 | |
Muziek |
Zoek je de titel van een liedje? Vraag het hier. Deel 7 Roxy | 250 | 31-10-2003 20:27 | |
Muziek |
Zoek je de titel van een liedje? Vraag het hier! Deel 6. Roxy | 248 | 03-10-2003 14:48 | |
Muziek |
Hardstyle de gekstuh!! Martijngr | 134 | 10-03-2003 00:42 | |
Muziek |
Trance cd maken welke nummer zijn mooi? Maradinus | 31 | 26-10-2002 18:14 |