Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
hoe die herinering er in zijn gekomen? K heb het ook over een "spirit" in de hersenen... een geest.... mijn !idee! er over is, is dat dat iets te maken heeeft met de missende procenten enzo....
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
na je kind-zijn stop je grotendeels met jezelf dingen afvragen en neem je heel veel voor waar aan, want je vraagt je niet meer af waarom iets is zoals het is. Je zoekt de weg met de minste weerstand en dat is niet de weg waarmee je je hersens het meest gebruikt.
Je oogkleppen afzetten enteruggaan naar de fase waarin je nog van alles het 'waarom' wilde weten wil nog weleens helpen, maar word niet erg gewaardeerd.
|
Verwijderd
|
[quote[ EvilSmiley schreef:
euh volgens mij werd het 9% minimaal en 13% voor mensen als Eintein. Het voordeel was dat als je een klap krijgt dat je altijd nog reserves hebt... zo iets geloof ik [/quote] Dat zou volgens mij geen zin hebben, omdat bepaalde delen van je hersenen 1 taak hebben. Je rechterhersenhelft heeft deels als taak al je spieren te bewegen om je te kunnen voortbewegen, en om complexere bewegingen te maken. De linkerhelft heeft deels als taak om je spraak en taal aan te sturen. Een deel ergens in je achterhoofd heeft als taak om je hart en longen aan te sturen d8 ik. En weer een ander deel... M.a.w., als er dus een deel beschadigd raakt, kun je bepaalde dingen niet meer. Er werd eens aan een vrouw die in het ziekenhuis lag na een ernstig autoongeluk gevraagd door een dokter hoe het met haar ging. De rechterhersenhelft (die voor bewegingen zorgt) is de pessimistische helft, en de linkerhersenhelft (de helft die voor spraak zorgt) is de optimistische helft. Door het ongeluk konden de helften niet meer goed met elkaar communiceren. Het gevolg was dat de linkerhersenhelft ervoor zorgte dat de vrouw zei dat het prima met haar ging (die helft is immers optimistisch), de rechterhelft bemerkte dit en liet haar hand de keel dicht knijpen (dat is de pessimistische helft, om te dit de kop in te drukken. Very weird... In ieder geval wel een soort bewijs van de theorie die hierboven is beschreven. Er wordt 30 % van de hersenen gebruikt zoals iemand anders hier ook al beaamde... Ik heb een keer gelezen dat een man met een waterhoofd een IQ had van boven de 100, omdat hij zijn hersens (die weliswaar kleiner waren dan normaal), voor 80 % benutte. Ik denk dat je gewoon een hoger IQ krijgt als je je hersenen volledig zou benutten ( je IQ blijft natuurlijk gelijk als iedereen dat doet ![]() Laatst gewijzigd op 04-10-2002 om 18:29. |
![]() |
|
Wat een stierenshijt (Bullshit)
Je gebruikt nu inderdaad 10 tot 15% van je hersenen. MAAR dat is een andere 10% dan je gebruikt als je bijvoorbeeld aan het vrijen bent. Niet alle gedeelten van je hersenen zijn altijd actief en gemiddeld is dus 10% van je hersenen actief. Het is dus niet zo dat 90% niet wordt gebruikt. DIE 90% wordt alleen NU niet gebruikt. Als je alles zou gebruiken dan zou het gewoon een zooitje zijn in je hoofd. Tegelijk is agressie, liefde, nadenken, rekenen, herinneren... alles is dan actief. Misschien dat je ook wel heel helder bent juist. - Maar 2 mogelijkheden voor 100%: 1) Je kunt op dat moment meer denken vanuit veel meer van jouw perspectieven (tijdens het vrijen heb je andere kijk op dat je op dat moment geen voorbehoedsmiddelen gebruikt dan als je aan het fietsen bent) 2) Je krijgt koppijn van de chaos en bent enorm verward. Ik denk persoonlijk dat die de hersenen niet voor niets niet helemaal actief zijn dus ik denk "2)". Bovendien, evolutie werkt echt niet zo dat hersenen 10x zo groot worden en dat nergens voor gebruikt wordt. Die grotere hersenen ontwikkelen zich alleen als het een duidelijk voordeel oplevert (voordeel in evolutie = meer nakomelingen). Er ontwikkelen geen inactieve gaven zoals telekinese ![]()
||
Citaat:
Dus... ga ik nu met gepaste vreugde verzoeken om: ARGUMENTEN / BEWIJZEN
|
(jij geeft ook geen argumenten)
Gedachtes bestaan uit energie, als gedachtes geconcentreerd worden bijvoorbeeld om een propje papier te laten bewegen, en werken de energiegolven van de gedachtes druk op het propje uit. Nu als je meer procent van je hersens gebruikt dan kun je meer energiegolven produceren, dat is mijn argument en bewijs dat als je meer gebruikt maakt van je hersens, er telekinetische gaves (en meerdere) kunnen ontwikkelen. Nu kom jij maar met je tegenbewijzen en argumenten.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
2) Gedachtegolven. Wat stel je je daarbij voor? Ik eigenlijk stroompjes in de hersenen vergelijkbaar met die in processor. Gedachtegolven zijn geen materie, ze zijn EM straling. Die kunnen dus geen druk op materie uitoefenen. 3) Hersenen produceren geen energiegolven. Ze gebruiken elektrische stroompjes om onderdelen met elkaar te laten communiceren. 4) ziehier Maar als het bestaat dan is het geen probleem om dat te bewijzen. Leg het vast op film of voor een krant en de hele wereld kan niet ontkennen dat het waarheid is
||
Citaat:
Argumenten? - ![]() ![]() Reactie is redelijk zinloos ja. Nja, nee toch niet. Hij verklaart dat hij het toaal oneens is met Hardcore gebaseerd op zijn kennis van zaken.
||
Citaat:
![]() Je begrijpt het nog steeds niet. Jullie moeten bewijzen dat hersengolven energiegolven zijn waarmee je materie kunt bewegen... het is niet to dat wij moeten bewijzen dat het niet zo is. - mja, al deze hele eeuw beweren elk jaar duizenden mensen het te kunnen maar niemand heeft nog iets kunnen bewijzen. Hangt van je definitie van energiegolven af. Als je onder energiegolven elektrische stroompjes verstaat dan kan je het energiegolven noemen. Als je er van die dingen onder verstaat waarmee je telekinese kunt bedrijven dan kan ik bestaan ze niet. Omdat uit geen enkel experiment totnutoe ook maar het vaagste teken is gebleken voor een mogelijkheid tot materie direct bewegen met energie. (ik zeg niet met behulp van energie - kernmotor is bijvoorbeeld goed voorbeeld van energiemotor. Water verdampt en duwt raket hard vooruit. Om dat in gang te zetten is thermische energie nodig) En lees dit even. Het gaat gedeeltelijk over hoe je zoiets zou kunnen bewijzen. Belangrijkste zin uit hele tekst: "om iets extreems te bewijzen heb je extreeem goede bewijzen nodig" http://www.human.nl/constandse/lezin...zing05/5_3.htm
|
![]() |
![]() ![]() Het is geen goed idee om je hersenen voor 100 % te gebruiken, oververhitting zal het gevolg zijn. En als het al mogenlijk was geweest was het menselijk lichaam er wel op gebouwd, met een pentium 4 koeler ofzo... Als je jou computer omklokt wordt ie toch ook ontzetttend warm, hetzelfde zou gebeuren met je kop. Je zou waarschijnlijk ook een langer nachtrust nodig hebben(meer REM slaap) om te hetstellen. helaas zijn de dagen hier op de aardkloot maar 24 uur waarvan de meeste van ons er maar 7 of 8 uur van gebruiken om te slapen. Ik denk dat bij 100% je een nachtrust nodig hebt van zeker 4 dagen. En wat dat gebazel over telekinese, ik heb het eens geprobeert om net als die israelier lepels te buiken, maar naar 3 uur was die lepel net zo recht als daarvoor. Verhalen over paranormale krachten moet je dus maar met een korreltje zout nemen
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Greetz |
![]() |
|
![]() |
Ach als je teveel apparaten aansluit op 1 stop slaat ie ook door..
dus als je teveel functies in je hersenen gebruikt zal ie ook wel doorslaan denk ik... Tis vast geevolueerd of zo ter bescherming van onze eigen doen en laten....
||
Citaat:
BEWIJS!!! (please?)
||
Verwijderd
|
Zoals eerder al door Just Johan gepost werd:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Ik denk dat het het kritische gedeelte en het rationele gedeelten zijn ![]()
||
Citaat:
|
|