![]() |
|
ik wilde gewoon wachten totdat ik er echt klaar voor was (het was namelijk mijn ontmaagding) en dat voelde zo na ongeveer een half jaar. En toen heb ik gewacht tot een avond dat we heel lang voor elkaar de tijd hadden enzo. twas lief
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
nou dat ligt eraan......
tot nu toe heb ik het binnen 5 maanden nog niet gedaan dit geldt voor 2 exen waar ik het dus ongeveer 5 maanden mee had.... maar als je onwijs vaak bij iemand slaapt en alles, wordt het bijv wel moeilijker (om het duzz niet te doen) ![]() ![]() Als ik weer een vriendje krijg (ooit eens ![]() dan denk ik dat ik het wel binnen die 5 maanden ga doen.... aangezien niemand het langer dan 5 maanden met mij uit blijkt te houden....ik bedoel, anders word ik zo'n Britney Spears achtige.... Wie gelooft er anders nog dat ik maagd ben na al die 5 maanden-durende relaties ![]() ![]() ![]() okeej, word melig, izz fout, gebeurt me steeds vaker de laatste tijd hierzow ![]() Maar ff serieus, in de laatste relatie ben ik wel weer 1 (of 2?) stapje(s) verder gegaan dan in de vorige relatie, dus ik denk dat ik in de volgende relatie nog iets sneller bijv verder zal gaan dan zoenen ofzow. maar nog steeds ben ik erg moeilijk met sex, dus binnen 6 maanden zou ik "het" nog steeds niet doen. Jah ik spreek dat stukje hierboven tegen, maar dat was dan ook niet serieus ![]() Maar dat komt omdat ik na dat ik m'n eerste keer heb gehad niet door diegene als een oud vod gedumpt wil worden zoals nu is gebeurd ![]() Najaaaah boeiende reply ![]() kuzzies Alicia |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Neee precies! Ik raad ook iedereen aan er goed over na te denken! Bij mij viel het gewoon tegen, omdat ik er heeeeel veel van verwacht had... dat is mijn fout geweest denk ik: Je moet je er niets bij voorstellen... maar het op je af laten komen! (de sex op zich was nice ![]()
|
Verwijderd
|
De vierde week dat ik iets met hem had (was de eerste keer dat ik naar hem toe ging, en hij woont op zichzelf, dus je snapt het al: meer privacy enzow
![]() 4 weken, is dat snel? Misschien wel, het klinkt snel. Maar het voelde heel vertrouwd en ik voelde echt al heel veel voor hem, en ik had zekerheid dat het hem om mij ging en niet om de seks alleen. Voor mij was het de eerste keer en het voelde heel goed, vol met liefde, geen pijn en zeker geen spijt. Het was perfect. Ik vind het nooit te lang of te kort.. als het maar goed voelt, en dat deed het zeker ![]() Hij is btw de derde week wel al met me bezig geweest.. dus eigenlijk na drie weken als je seks in het algemeen bedoelt ipv all the way.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
mijn 1e (en tot nu toe enige keer) was met een jongen waar ik eigenlijk niet eens iets mee had. Maar ik ken hem al een jaar, en sinds een halfjaar zijn we eigenlijk heel goed bevriend geraakt. En hij zou blijven slapen, en hja, van het een kwam het ander. Maar hij gaf verder allemaal signalen dat het voor 'vast' zou zijn, maar dat blijkt achteraf niet het geval te zijn ![]() ![]() Maar hiervoor heb ik het 2 keer 2 maanden met iemand gehad (ja dus 2 iemanden ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
niet ? of heel lang
![]() tjah ik denk dat het voor mij weinig boeit.. zolang ik er zelf een goed gevoel bij heb maakt het me niet uit.. neej ik zeg niet dat ik meteen 1ste dag met meisje bed in duik.. maar goed.. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Seks in het algemeen: 5 dagen! ![]() All the way: 2,5 maand! ![]() |
![]() |
|
Met mijn eerste echte vriend 1,5 maan
Tweede vriend 1 week Met m'n derde vriend heb ik het niet gedaan Met m'n huidige vriend heb ik het nog niet gedaan, we wachten er nog even mee omdat we elkaar ontzettend leuk vinden. TE leuk om gelijk met elkaar het bed in te duiken. Ik heb sinds 3 weken een nieuwe vriend. Ik ga er vanauit dat we er nog 2, a 3 weken ermee wachten.... |
![]() |
||
Citaat:
ik was binnen een week ontmaagd... ![]() en we hebben nu meer dan 7 maanden... yeah!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Wachten met Zwangerschap Test?? bosa | 4 | 05-09-2007 09:24 | |
Seksualiteit |
Hoe lang wachten? Jenni | 7 | 20-07-2007 16:47 | |
Seksualiteit |
sex voor het huwelijk Bongalientje | 250 | 14-05-2007 18:58 | |
Seksualiteit |