Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik denk dat je daar juist achterkomt in je puberteit omdat je je dan sexueel gaat interreseren. En omdat de meesten toch al zo onzeker als de pest zijn zullen ze zich hier ook niet lekker meevoelen.
Maar is toch net in wat voor omgeving je leeft. Als je een pa hebt die bouwvakker is en de hele dag heeft over die stomme homo's.. kijk dan durf je niet. Maar staan je ouders open voor alles en geven niet de indruk het verkeerd te vinden, zullen ze je accepteren zoals je bent.... Je bent zo, dus moeten anderen je ook zo accepteren, anders zijn ze je niet waardig.. zo zie ik het |
![]() |
|
volgens mij wordt het wel geaccepteerd.
ik heb er iig totaal geen problemen mee (heeft 2 lesbische vriendinnen en nog wat kennisjes) hoor ook nooit opmerkingen die zij krijgen. ja pas een keer, maar dat waren ubertrieste bruggers die niet eens weten waar ze het over hebben, dus dat telt niet. vaak zijn homo's ook veel leuker ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
En optopic: ja, natuurlijk rust er een taboe op homosexualiteit. En dat zal nog wel een poosje zo blijven, want eer al die irritante lui die maar al te graag schelden met 'vieze flikker' en dergelijke niet morsdood zijn zijn we een eeuw verder. Gok ik.
|
Ik denk dat er bij ons wel een taboe heerst, maar dan errug discriminerend.
Ik ken veel lesbische meisjes, bij ons op de middelbare school zat een groep meisjes die allemaal lesbisch waren. Die werden ook nooit gepest. Maar ik ken geen enkele jongen die homo is, al verdenk ik sommigen er zwaar van. Ikzelf heb er absoluut geen problemen mee, maar bij ons op school werd je nogal gauw uitgescholden als je iemand ook maar iets te lang aankeek en daarom denk ik dat veel jongeren er bij ons in de buurt niet voor durven uit te komen... Jammer vind ik dat...
|
Volgens mij is het nog lang niet geaccepteerd...
Ik accepteer het gewoon, kan mij het verrotten wat je in je kut toe laat of waar je je lul in hangt zeg. Maar ik ben het nog niet gewend, zou (als ik het wist) mensen constant zien als "homo" ipv als "jantje", bij hetero's heb ik dat niet.. Kwestie van wennen denk ik...
||
Citaat:
Echt jammer dat sommige mensen elkaar niet gewoon lekker in hun waarde kunnen laten maar het altijd nodig vinden om een kwetsende opmerking te maken!! Dat vind ik echt erg, zo jammer ![]() Homoseksualiteit is in ieder geval lang niet overal en door iedereen geaccepteerd, bij velen hangt het nog in de taboesfeer.
|
In mijn omgeving is homosexualiteit iig helemaal geaccepteerd. Mijn ouders hebben homo's als vrienden en ook door mn vrienden wordt er niet raar tegenaan gekeken.
Maar ik denk dat er bij veel ouders toch nog wel een taboe op rust. Ze zouden het tenminste niet leuk vinden als hun dochter/zoon lesbie/homo is. Of nog erger, sommige mensen zien het nog steeds als een ziekte die genezen kan worden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
In mijn omgeving wordt het geaccepteerd.
Ik ken genoeg mensen die het wel eens 'in the minors' hebben geprobeerd. Het enige wat ik zou afraden is, wanneer een homoseksueel iemand voor het eerst ontmoet gelijk zeggen dat je homo/lesbienne bent. Komt raar over ondanks dat mensen het accepteren, ze komen er vanzelf wel achter.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Trots op homosexualiteit? VoRaZ | 19 | 20-01-2006 13:50 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Homoseksualiteit als ziekte Verwijderd | 279 | 25-09-2005 12:18 | |
Seksualiteit |
Vooroordelen over homosexualiteit Xymox | 54 | 09-03-2005 09:17 | |
Liefde & Relatie |
ouders en homosexualiteit Gruppie | 37 | 02-05-2004 00:14 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Mag je volgens het Christendom HOMO zijn?? kleinedraak | 63 | 04-07-2002 19:53 |