Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Inderdaad, de welbefaamde kroontjespennen gebruik ik dus ook, voor alle details, maar soms ook voor veel meer, heerlijk, alleen heb ik geen oostindische inkt, maar een zwarte acrylinkt, is wat donkerder, mooi vol... anywee, kroontjespennen verijsen vrij veel oefening... verder gebruik ik heel soms brushes, dat zijn dus kwastjes, maar die gebruik ik nauwlijks, te moeilijk, met pennen kan ik zonder liniaal een rechte lijn zetten, heeft veel oefening gekost ghehe, maar brushes zijn nog een stap erger, ik ga 't wel leren, want als je 't eenmaal kan gaat 't een stuk rapper, maar voorlopig hou ik 't op kroontjespennen en die rotringstuff..
[QUOTE]MegaN schreef op 02-01-2004 @ 20:49:[B]Dit slaat werkelijk nergens op!!! [/B][/QUOTE]
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() O, en dan had ik nog een vraagje. Hoe kleuren jullie de tekeningen in?? Verf, of op de computer... misschien?? nou, ik hoop dat ik nog wat van jullie hoor. wnat dan kan ik het gaan toepassen. alvast bedankt ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
De laatste tijd ink ik eigenlijk alleen maar met een parker balpen, een zwarte
![]() |
![]() |
|
Ik gebruik voor lijnen gewoon een setje zwarte fineliners van parker, verschillende breedtes, werkt erg fijn, en is maar 5 euro. Inkleuren, voor een schets met kleurpotlood. Anders met aquarel of acryl als er veel details in zitten, anders met krijt, pastel potloden, of pastelkrijt. Moet je maar kijken, aquarel = lekker goedkoop, maar je moet er dan wel weer goede kwasten bijkopen
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
[Opmerking/Poll] Tijd voor verandering? >:-) | 3 | 21-03-2011 16:43 | |
Verhalen & Gedichten |
Eigen scheppingsproces Verwijderd | 9 | 22-03-2007 16:09 | |
HAVO |
Nederlands Duplo - Dos | 485 | 21-06-2005 16:35 | |