bij m'n broer waren ze ook de eerste met zo'n jaarboek dus of het standaard is weet ik niet, maar dit zat er onder andere in:
- wist je datjes
- wie in de 6e allemaal een stel waren geweest en dan met alleen zoenen apart en met écht iets hebben apart
(ze deden het over heel 6vwo, niet alleen hun klas dus, het waren 3 klassen in totaal)
- enquete met vragen als wie het leukst eruit ziet, leukste kleren, aardigst, vrolijkst, meest muzikaal, sportiefste, grootste drinker enz. dan deden ze overal een top 3 bij van jongens en een top 3 van meisjes.
- paar verhalen die ze eerder hadden geschreven zoals het verslag van het brugklaskamp enzo...
- verhalen die ze in de 6e schreven over andere leerlingen, ervaringen, gebeurtenissen en docenten enzo.. (wel een beetje grappig dan he? niet dat je in slaap valt)
- paar interviews met docenten die de meeste wel mochten en dan vragen als hoe de docent zelf was vroeger, wat het ergste was dat-ie gedaan had, de leukste ervaring als docent enzo.
- de klassenfoto's van de 3 6e klassen
- en natuurlijk de eigen foto's. Ze deden bij iedereen de pasfoto van toen ze in de eerste zaten en van de 6e. Dat is echt heel grappig om te zien, die foto's uit de brugklas!!! Verder naam, geboortedatum enz. erbij vermeld. En vervolgens had iedereen een briefje in moeten vullen dat er in kwam, daar stond onder andere op wat ze van plan waren na de 6e te gaan doen, welke studie, welk beroep enzo.. en welke docent ze het aardigst vonden, wat hun hobbies zijn en zo nog een paar geloof ik...
op de kaft van het boek hadden ze alle namen gezet, was heel leuk alles bij elkaar! denk dat ik ook zo'n jaarboek ga maken met anderen als ik in de 6e zit, want het is echt een heel leuk aandenken!!!