Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Levensbeschouwing & Filosofie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-03-2005, 05:49
Gatara
Gatara is offline
Christelijke, joodse en moslimgeestelijken tegen homofeest Jeruzalem

Christelijke, joodse en islamitische geestelijken hebben hun krachten woensdag gebundeld om zich te verzetten tegen het WorldPride festival dat voor deze zomer gepland staat in Jeruzalem.

WorldPride is een van de grootste internationale festivals voor homo's. Het tien dagen durende evenement bestaat onder meer uit straat- en dansfeesten, workshops en een gay filmfestival. De geestelijk leiders van de drie godsdiensten voor wie Jeruzalem een heilige plaats is hebben de Israëlische en de lokale overheden opgeroepen het festival te verbieden.

Volgens de Asjkenazische opperrabbijn Yona Metzger wordt het ,,heilige karakter" van Jeruzalem onteerd door de komst van waarschijnlijk vele duizenden homo's uit de hele wereld.
,,Laten we de vrede bewaren en het festival verbieden", aldus Metzger, die bijval kreeg van de hoge moslimgeestelijke Abdel-Salem Menasra, die het bijbelse verhaal over Sodom en Gomorra in herinnering bracht. ,,God heeft die steden vernietigd en ik waarschuw iedereen: hij zal hetzelfde opnieuw doen met Jeruzalem en al zijn joodse, christelijke en islamitische inwoners." Ook de hoogste Rooms-katholieke gezant in Israël, Michel Sabbah sprak zich woensdag uit tegen het WorldPride festival. ,,Deze stad is heilig voor de drie geloven die zich hier verenigd hebben, maar ook voor de mensheid."

Het verzet tegen het houden van een groot homofestival in Jeruzalem heeft de afgelopen weken tot de vorming van enkele bijzondere coalities geleid. Begin deze maand bundelden al de evangelische christenen en Amerikaanse rabbijnen hun krachten met ultraorthodoxe bewegingen in Israël.

De burgemeester van Jeruzalem, de orthodoxe jood Uri Lupolianski, zegt dat hij niets tegen WorldPride kan ondernemen omdat het verlenen of het intrekken van de vergunning van het festival een bevoegdheid van de politie is en niet van hemzelf. Het laatste WorldPride festival werd in 2000 gehouden in Rome en trok tienduizenden homo's uit het buitenland. De woensdag gevormde coalitie van joodse, christelijke en islamitische geestelijken zegt dat er de komende weken flink gelobbyd zal worden om de politiek zover te krijgen WorldPride te verbieden.
http://www.nieuws.nl/bericht/5/56296

-----------

Ik ben ook tegen het festival in Jeruzalem. Maar niet omdat het een homofestival is, maar omdat een 10 dagen durend straat- en dansfeest niet iets is om in de oude straten van Jeruzalem te doen (gezien de mess festivals altijd geven).

Tel Aviv is overigens veel beter geschikt voor homofestivals. Geen (religieus gezien begrijpelijk) gezeur van lokale overheden en pressiegroepen en de omgeving is er gewoon geschikter voor.

Wat vinden jullie van de argumenten die de opperrabbijn, moslimgeestelijke en rooms-katholieke geestelijke geven om het festival te verbieden?

Mee eens? Oneens? En waarom?

Opmerkelijk dat het nieuwsbericht begint met christelijke en niet met het chronologische oud naar nieuw (joods, christelijk, islamitisch) of nieuw naar oud (islamitisch, christelijk, joods).

Laatst gewijzigd op 31-03-2005 om 05:51.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-03-2005, 07:57
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
de hoogste Rooms-katholieke gezant in Israël, Michel Sabbah schreef op 31-03-2005 @ 06:49 :
Deze stad is voor de drie geloven die zich hier verenigd hebben, maar ook voor de mensheid.
Citaat:
Opmerkelijk dat het nieuwsbericht begint met christelijke en niet met het chronologische oud naar nieuw (joods, christelijk, islamitisch) of nieuw naar oud (islamitisch, christelijk, joods).
alfabetische volgorde lijkt me net zo logisch

verder:

1: Volgens de Asjkenazische opperrabbijn Yona Metzger wordt het ,,heilige karakter" van Jeruzalem onteerd door de komst van waarschijnlijk vele duizenden homo's uit de hele wereld.

Net of er nu geen homo's wonen. Daarnaast zijn nou niet echt alle joden het erover eens dat homo zijn iets afschruwelijks is

2: De hoge moslimgeestelijke Abdel-Salem Menasra, die het bijbelse verhaal over Sodom en Gomorra in herinnering bracht. ,,God heeft die steden vernietigd en ik waarschuw iedereen: hij zal hetzelfde opnieuw doen met Jeruzalem en al zijn joodse, christelijke en islamitische inwoners."

Ah, daarom wordt San Francisco dagelijks met bliksem getroffen wordt :/. Beleid aanpassen aan een iets waarvan het bestaan niet is vastgesteld, lijkt me dom.

Laatst gewijzigd op 31-03-2005 om 08:02.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 08:20
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Joostje schreef op 31-03-2005 @ 08:57 :

alfabetische volgorde lijkt me net zo logisch

de j komt na de i

Citaat:

verder:

1: Volgens de Asjkenazische opperrabbijn Yona Metzger wordt het ,,heilige karakter" van Jeruzalem onteerd door de komst van waarschijnlijk vele duizenden homo's uit de hele wereld.

Net of er nu geen homo's wonen.

Het gaat niet om lui die er gewoon wonen en werken, maar om een festival

Citaat:

Daarnaast zijn nou niet echt alle joden het erover eens dat homo zijn iets afschruwelijks is

Het gaat niet om wat joden vinden, maar wat het jodendom vindt

Citaat:

2: De hoge moslimgeestelijke Abdel-Salem Menasra, die het bijbelse verhaal over Sodom en Gomorra in herinnering bracht. ,,God heeft die steden vernietigd en ik waarschuw iedereen: hij zal hetzelfde opnieuw doen met Jeruzalem en al zijn joodse, christelijke en islamitische inwoners."

Ah, daarom wordt San Francisco dagelijks met bliksem getroffen wordt :/. Beleid aanpassen aan een iets waarvan het bestaan niet is vastgesteld, lijkt me dom.
San Francisco is niet het heilige land

Waar je wel wat over kunt zeggen imo is dat een homofestival niet noodzakelijk betekent dat er ook homoseksuele handelingen zullen plaatsvinden.

Theoretisch gezien dan.
Oud 31-03-2005, 08:30
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Gatara schreef op 31-03-2005 @ 09:20 :
de j komt na de i
christenen, joden, moslims.
dat is ook in volgorde van het aantal mensen die dat bericht leest

Citaat:
Het gaat niet om lui die er gewoon wonen en werken, maar om een festival
Onee, een feest! Daarnaast zegt hij niks over een feest, alleen dat het al erg is dat ze erheen komen.

Citaat:
Het gaat niet om wat joden vinden, maar wat het jodendom vindt

Waarom wordt dan niet naar het heilige boek van de Eradascafisten gevraagd?

Citaat:
San Francisco is niet het heilige land

Dat waren Sodom en Gomorra ook niet

Citaat:
Waar je wel wat over kunt zeggen imo is dat een homofestival niet noodzakelijk betekent dat er ook homoseksuele handelingen zullen plaatsvinden.

Theoretisch gezien dan.
dat ook nog

Laatst gewijzigd op 31-03-2005 om 08:34.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 08:35
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Joostje schreef op 31-03-2005 @ 09:30 :
christenen, joden, moslims.
dat is ook in volgorde van het aantal mensen die dat bericht leest

owja, sorry, argh kan niet helder denken met deze hoofdpijn en verkoudheid

Citaat:

Onee, een feest! Daarnaast zegt hij niks over een feest, alleen dat het al erg is dat ze erheen komen.

ja, met duizenden. En het gaat over dat festival. Dus is het wel logisch dat ie het daar ook over heeft.

Citaat:

Waarom wordt dan niet de mening van de Eradascafisten gevraagd?

erm.. er zijn groeperingen die de krachten bundelen om de autoriteiten te overtuigen dat het festival er niet moet komen. Dit gaat niet vanuit de Israelische overheid ofzo.
Als dat zo was, is je opmerking terecht, maar nu raakt het kant noch wal.

Citaat:

Dat waren Sodom en Gomorra ook niet

San Franciso krijgt wel vaker aardbevingen
Oud 31-03-2005, 08:40
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Gatara schreef op 31-03-2005 @ 09:35 :

ja, met duizenden. En het gaat over dat festival. Dus is het wel logisch dat ie het daar ook over heeft.
Mij lijkt dat een feestje van een paar duizend homo's een stuk minder ontheiligend is dan het planten van een muur of het plegen van bomaanslagen

Citaat:
erm.. er zijn groeperingen die de krachten bundelen om de autoriteiten te overtuigen dat het festival er niet moet komen. Dit gaat niet vanuit de Israelische overheid ofzo.
Als dat zo was, is je opmerking terecht, maar nu raakt het kant noch wal.
Natuurlijk, maar de vraag is in hoeverre die leiders spreken voor hun achterban.

Citaat:
San Franciso krijgt wel vaker aardbevingen
daarom dus
Oud 31-03-2005, 08:46
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Joostje schreef op 31-03-2005 @ 09:40 :
Mij lijkt dat een feestje van een paar duizend homo's een stuk minder ontheiligend is dan het planten van een muur of het plegen van bomaanslagen

Sinds wanneer is een muur bouwen ontheiligend? Of gaat het je om de security fence? Die heb ik iig nog niet door de straten van Jeruzalem zien lopen

Verder zijn bomaanslagen en andere misdaden ook ontheiligend. Mij lijkt niet dat de opperrabbijn dat zou gaan ontkennen.

Maar dit is net zo'n argument als:
roken is slecht, ja, maar auto's ook.
Ja, die uitlaatgassen van auto's komen nog es bij de rook die ik moet inademen.

Citaat:

Natuurlijk, maar de vraag is in hoeverre die leiders spreken voor hun achterban.

Mwah, orthodoxen zullen t denk ik wel met m eens zijn en aangezien t om een orthodoxe opperrabbijn gaat.
Oud 31-03-2005, 09:24
Verwijderd
Citaat:
Beleid aanpassen aan een iets waarvan het bestaan niet is vastgesteld, lijkt me dom.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 09:36
Verwijderd
Zijn ze het iig over een punt eens!
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 11:13
T_ID
T_ID is offline
We zullen hiermee zien hoe ontwikkeld Israel is.

Na het zien van een documentaire over het familierecht is mijn visie op dat gebied op het moment redelijk de grond in geboord, dus eens zien wat ze hier van maken.

Als de regering een beetje ballen heeft dan vertellen ze die pressiegroepen op te hoepelen naar het jaar 1900 waar ze thuishoren.
Oud 31-03-2005, 11:37
cartman666
cartman666 is offline
Ik vind dat die homo's hun locatie's wel ongelukkig kiezen hoor. Rome, Jeruzalem. Waarom? Dat lijkt me enkel kinderachtig provoceren.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 11:58
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
cartman666 schreef op 31-03-2005 @ 12:37 :
Ik vind dat die homo's hun locatie's wel ongelukkig kiezen hoor. Rome, Jeruzalem. Waarom? Dat lijkt me enkel kinderachtig provoceren.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 14:30
Ninnoc
Ninnoc is offline
idd lekker uitgekozen weer. ik zou er ook tegen zijn, niet omdat het homo's betreft maar omdat t toch een wat ordinair gezicht is. voor n love parade zou t zelfde gelden.
Oud 31-03-2005, 14:44
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Ninnoc schreef op 31-03-2005 @ 15:30 :
idd lekker uitgekozen weer. ik zou er ook tegen zijn, niet omdat het homo's betreft maar omdat t toch een wat ordinair gezicht is. voor n love parade zou t zelfde gelden.
voor elk festival eigenlijk wel

is niet goed voor de preservatie van archeologische schatten
Oud 31-03-2005, 16:11
Verwijderd
Citaat:
Veel homofeesten zijn sowieso puur provocerend. Dat is wel begrijpelijk, aangezien homo's overal onderdrukt werden en in veel landen nog steeds onderdrukt worden, dus het is als het ware een onderdeel van hun nog steeds voortdurende emancipatie.

Maar de nadruk ligt altijd zo op seks. Kijk de leren bunnypakjes en de roze peniskokers. Vinden ze het dan nog raar dat gelovigen maar ook andere mensen die niet zo seksgericht zijn, denken dat alle homo's vieze darkroombezoekers zijn?
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 16:22
one.
one. is offline
Citaat:
Beleid aanpassen aan een iets waarvan het bestaan niet is vastgesteld, lijkt me dom.
Oud 31-03-2005, 18:16
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Ze genereren er mooi aandacht door, en ze genereren aandacht voor de onderdrukking van homo's. Toppie toch
Oud 31-03-2005, 18:59
Auryn
Auryn is offline
Citaat:
Er zijn genoeg mooie plekken in de wereld waar ze ongestoord een festival kunnen houden lijkt mij.
Oud 31-03-2005, 19:52
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
De halve wereld heeft een hekel aan ze, het merendeel van de landen op deze wereld accepteerd homo's niet of vervolgd ze zelfs.

Ik vind het niet gek dat er dan provocerend gedrag tegenover gesteld wordt.
Oud 31-03-2005, 20:19
cartman666
cartman666 is offline
Citaat:
T_ID schreef op 31-03-2005 @ 20:52 :
De halve wereld heeft een hekel aan ze, het merendeel van de landen op deze wereld accepteerd homo's niet of vervolgd ze zelfs.

Ik vind het niet gek dat er dan provocerend gedrag tegenover gesteld wordt.
overdrijven is ook een kunst.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 20:35
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Tegen.
Het is een heilige plaats voor sommige mensen. Het minst wat men kan doen uit respect is daar geen feestje bouwen.
En zij geven er eentje die 10 dagen duurt
Ten eerste..waarom zo'n lang feest ter ere van homo's? Hebben ze dan de wereld gered??
ten tweede... Is onze planeet dan niet groot genoeg om ergens anders hun feest te vieren?
Feest vieren? no problem!!
Maar waarom in een land met problemen?
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 22:13
cartman666
cartman666 is offline
*posts verwijderd*

zullen we niet gaan flamen en offtopic gaan?
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 22:31
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
imène schreef op 31-03-2005 @ 21:35 :
Tegen.
Het is een heilige plaats voor sommige mensen. Het minst wat men kan doen uit respect is daar geen feestje bouwen.
Seksuelle geaardheid is een fundamenteel onderdeel van mensen. Lijkt me dat je daar respect voor moet hebben

Citaat:
En zij geven er eentje die 10 dagen duurt
Ten eerste..waarom zo'n lang feest ter ere van homo's? Hebben ze dan de wereld gered??
moet er een reden zijn voor een feest? Zoja, om homoseksualiteit en onderdrukking daarvan aan de kaak te stellen

Citaat:
ten tweede... Is onze planeet dan niet groot genoeg om ergens anders hun feest te vieren?
Feest vieren? no problem!!
Maar waarom in een land met problemen?
waarom niet?
Oud 31-03-2005, 23:01
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
cartman666 schreef op 31-03-2005 @ 23:13 :
*posts verwijderd*

zullen we niet gaan flamen en offtopic gaan?
racisme is bannable....

En iemand die een hekel aan homo's heeft vind ik nu eenmaal een racist, iets dat best gezegd mag worden.

Als er nu een onderbouwing voor de homofobie zou zijn, dan ok, mischien is dat nog een discussie maar "het mag niet, want het zijn homo's" is puur racisme.

Dat is waar je tegen op zou moeten treden als FB, niet tegen de mensen die racisme bekritiseren.
Oud 31-03-2005, 23:03
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
T_ID schreef op 01-04-2005 @ 00:01 :
racisme is bannable....

En iemand die een hekel aan homo's heeft vind ik nu eenmaal een racist, iets dat best gezegd mag worden.

Als er nu een onderbouwing voor de homofobie zou zijn, dan ok, mischien is dat nog een discussie maar "het mag niet, want het zijn homo's" is puur racisme.

Dat is waar je tegen op zou moeten treden als FB, niet tegen de mensen die racisme bekritiseren.
dit kan mooi op m&m. verder is de term die je zoekt discrminatie.
Oud 31-03-2005, 23:05
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Joostje schreef op 01-04-2005 @ 00:03 :
dit kan mooi op m&m. verder is de term die je zoekt discrminatie.
mischien, maar eerst eens zien of er nu eens juist wordt opgetreden binnen deze thread en dit subforum voordat ik daar aan begin.
Oud 01-04-2005, 08:14
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Joostje schreef op 31-03-2005 @ 23:31 :
Seksuelle geaardheid is een fundamenteel onderdeel van mensen. Lijkt me dat je daar respect voor moet hebben
Je kunt ook homoseksueel zijn zonder een seksueel getint feest te geven op een plek waarvan je weet dat je er mensen mee kwetst. Dat is ook niet bepaald respectvol.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 08:24
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 01-04-2005 @ 09:14 :
Je kunt ook homoseksueel zijn zonder een seksueel getint feest te geven op een plek waarvan je weet dat je er mensen mee kwetst. Dat is ook niet bepaald respectvol.
En 10 dagen lang, betekent waarschijnlijk ook dat het feest doorgaat op Sjabbat en zondag.

Oud 01-04-2005, 09:29
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 01-04-2005 @ 09:14 :
Wie zegt dat het een seksueel getint feest is . Verder lijkt het me dat homo's net zo goed recht op respect hebben
Oud 01-04-2005, 09:30
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Gatara schreef op 01-04-2005 @ 09:24 :
En 10 dagen lang, betekent waarschijnlijk ook dat het feest doorgaat op Sjabbat en zondag.

Er staat nergens in de Bijbel of de Koran of de Torah dat anderen zich ook aan jou religieuze plichten moten houden.
Oud 01-04-2005, 09:31
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Joostje schreef op 01-04-2005 @ 10:29 :
Wie zegt dat het een seksueel getint feest is . Verder lijkt het me dat homo's net zo goed recht op respect hebben
Het vorige WorldPride festival in Rome was dat wel.
Ja? Respect voor iemand hebben wil toch nog niet betekenen dat je zo'n feest goed moet keuren?
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 09:42
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 01-04-2005 @ 10:31 :
Het vorige WorldPride festival in Rome was dat wel.
Ja? Respect voor iemand hebben wil toch nog niet betekenen dat je zo'n feest goed moet keuren?
Respect betekent ook dat mensen zich mogen uiten zoals zij willen, zolang zij anderen niet schaden. En dat lijkt me niet het geval.
Oud 01-04-2005, 09:47
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Joostje schreef op 01-04-2005 @ 10:42 :
Respect betekent ook dat mensen zich mogen uiten zoals zij willen, zolang zij anderen niet schaden. En dat lijkt me niet het geval.
Nee, dat heet onverschilligheid. Het zou die organisatie sieren als ze ook eens rekening zouden houden met de gevoelens van andere mensen ipv. die mensen doelbewust te krenken.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 10:17
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 01-04-2005 @ 10:47 :
Nee, dat heet onverschilligheid. Het zou die organisatie sieren als ze ook eens rekening zouden houden met de gevoelens van andere mensen ipv. die mensen doelbewust te krenken.
Och, als dat gevoelens zijn van haat, superioriteitsdenken, en onderdrukking zie ik niet echt het probleem
Oud 01-04-2005, 11:37
Gatara
Gatara is offline
Je kunt t ook zo stellen dat de organisatoren van dit festival geen greintje respect hebben voor "den oude historische ende religieuze stadt Jeruzalem" en de verschillende religies die daar tezamen komen en deze stad als heilig en belangrijk beschouwen waar beter geen mogelijke "sodom en gomorra"-achtige taferelen zich kunnen gaan afspelen.

Dit is gewoon provoceren en niet een roep om meer vrijheid en respect voor homoseksuelen. Want dat had je dan beter in Griekenland of vm. Joegoslavie kunnen doen ofzo waar het bar gesteld is met de positie van homoseksuelen in tegenstelling tot bv. Tel Aviv (ook in het heilige land).
Oud 01-04-2005, 11:51
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Gatara schreef op 01-04-2005 @ 12:37 :
Je kunt t ook zo stellen dat de organisatoren van dit festival geen greintje respect hebben voor "den oude historische ende religieuze stadt Jeruzalem" en de verschillende religies die daar tezamen komen en deze stad als heilig en belangrijk beschouwen waar beter geen mogelijke "sodom en gomorra"-achtige taferelen zich kunnen gaan afspelen.

Dit is gewoon provoceren en niet een roep om meer vrijheid en respect voor homoseksuelen. Want dat had je dan beter in Griekenland of vm. Joegoslavie kunnen doen ofzo waar het bar gesteld is met de positie van homoseksuelen in tegenstelling tot bv. Tel Aviv (ook in het heilige land).
In Servie krijg je geen internationale aandacht. Daarnaast, zie die reply boven je
Oud 01-04-2005, 15:01
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Joostje schreef op 01-04-2005 @ 12:51 :
In Servie krijg je geen internationale aandacht.

wel als je mot krijgt met een aantal neo-fascisten
Oud 01-04-2005, 15:03
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Joostje schreef op 01-04-2005 @ 11:17 :
Och, als dat gevoelens zijn van haat, superioriteitsdenken, en onderdrukking zie ik niet echt het probleem
waaruit blijkt dat de opperrabbijn en de hoge christelijke en islamitische geestelijken homo's haten, zich superieur voelen boven homoseksuelen (als ogenschijnlijk heteroseksuelen) en hen wilt onderdrukken?
Oud 01-04-2005, 15:07
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Gatara schreef op 01-04-2005 @ 16:03 :
waaruit blijkt dat de opperrabbijn en de hoge christelijke en islamitische geestelijken homo's haten, zich superieur voelen boven homoseksuelen (als ogenschijnlijk heteroseksuelen) en hen wilt onderdrukken?
1) ze willen hun geen feestje laten bouwen
2) Ze vinden dat ze de stad ontheiligen
moet ik doorgaan?
Oud 01-04-2005, 15:09
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Joostje schreef op 01-04-2005 @ 16:07 :
moet ik doorgaan?
Waaruit blijkt hier haat, superieuriteit en onderdrukking van homoseksuelen?

Citaat:
Ninnoc schreef op 31-03-2005 @ 15:30 :
Oud 01-04-2005, 15:12
cartman666
cartman666 is offline
Citaat:
Joostje schreef op 01-04-2005 @ 16:07 :
moet ik doorgaan?
Ik wil ook geen feest voor mijn deur, en al helemaal geen feest van halve zolen met voorbind dildo's, slechte muziek en roze kleuren.
Als dat 'homo zijn' is dan heb ik het inderdaad niet zo op homo's, maar daarin sta ik volgens mij niet alleen. Vele homo's hebben het ook niet zo op die doorgeschoten vrijheidsstrijders.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 15:14
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Gatara schreef op 01-04-2005 @ 16:09 :
Waaruit blijkt hier haat, superieuriteit en onderdrukking van homoseksuelen?
Omdat er bi jandere feestjes niet zo moeilijk wordt gedaan misschien?
Oud 01-04-2005, 15:15
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
cartman666 schreef op 01-04-2005 @ 16:12 :
Ik wil ook geen feest voor mijn deur, en al helemaal geen feest van halve zolen met voorbind dildo's, slechte muziek en roze kleuren.
Als dat 'homo zijn' is dan heb ik het inderdaad niet zo op homo's, maar daarin sta ik volgens mij niet alleen. Vele homo's hebben het ook niet zo op die doorgeschoten vrijheidsstrijders.
Zie jij in de argumentatie of de aankondiging van het feest "roze voorbinddildo's" staan?
Oud 01-04-2005, 15:18
cartman666
cartman666 is offline
Citaat:
Joostje schreef op 01-04-2005 @ 16:15 :
Zie jij in de argumentatie of de aankondiging van het feest "roze voorbinddildo's" staan?
dat is mijn associatie met dergelijke feesten
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 15:19
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
cartman666 schreef op 01-04-2005 @ 16:18 :
dat is mijn associatie met dergelijke feesten
Nouja, ik denk niet dat je je seksuele frustratie moet projecteren op een beleidsonderwerp zonder vooraf onderzoek gedaan te hebben . Verder is het geen argiument van ze.
Oud 01-04-2005, 15:25
cartman666
cartman666 is offline
Citaat:
Joostje schreef op 01-04-2005 @ 16:19 :
Nouja, ik denk niet dat je je seksuele frustratie moet projecteren op een beleidsonderwerp zonder vooraf onderzoek gedaan te hebben . Verder is het geen argiument van ze.
Correct, tijd voor een klein onderzoek world pride in rome.
Oke, dat valt opzich nog mee in vergelijk met wat er hier laatst voorbij kwam.
Toch blijf ik erbij dat ze de stad alleen uitkiezen om te provoceren jegens gelovigen. Als ze dat leuk vinden moeten ze dat zeker doen, maar ze zetten er enkel kwaad bloed mee bij de fanatici.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 15:26
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Joostje schreef op 01-04-2005 @ 16:14 :
Omdat er bi jandere feestjes niet zo moeilijk wordt gedaan misschien?
Zelfs met Poeriem komen er geen duizenden lui de straten op 10 dagen lang
Oud 01-04-2005, 17:37
hasseltboy
hasseltboy is offline
Waarom zouden het ze het dan ook in Jeruzalem willen doen...
Oud 01-04-2005, 19:05
Prof
Prof is offline
Citaat:
Gatara schreef op 31-03-2005 @ 06:49 :
[B](religieus gezien begrijpelijk)

ik vind dat niet zo begrijpelijk

omdat christendom grootste is waarschijnijk
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 23:17
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Gatara schreef op 01-04-2005 @ 16:26 :
Zelfs met Poeriem komen er geen duizenden lui de straten op 10 dagen lang
Lopen daar niet 365 dagen achter elkaar christenen met kruizen te zeulen?
Reageren

Regels voor berichten