Advertentie | |
|
![]() |
|
Een dergelijke authorisatietabel heb je toch nodig voor bans e.d. Die tabel ziet er ongeveer zo uit:
id - autonumber id type - auth type (read/mod/ban etc.) auth_object - id van het object (/user) waarvoor deze auth geldt. auth_target - id van het object (forum, functie) waarop deze auth van toepassing is. Kun je met 1 tabel ongeveer alle authorisatietypen afhandelen, en je kunt het beter nu goed doen dan dat je er later achter komt dat jouw setup niet werkt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kortom: als je iets wil leren, doe het dan goed. |
![]() |
|
allemaal bedankt voor jullie reacties, natuurlijk is het beter om het je goed aan te leren, i know
maar het is allemaal nog zo nieuw voor mij, ik begin liever iets lager zodat ik alles doorheb, dan ik loop te zwoegen op iets waar ik de ballen van begrijp. Zo vindt ik het altijd makkelijker te leren
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik vind het geen probleem als iemand een mogelijk beter alternatief aanbiedt, mits dat natuurlijk op normale manier gebeurt. Waren daar maar meer mensen van.
![]() Je kunt er namelijk veel van leren, al doe je het nu niet, misschien in de toekomst wel.
|
|