Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ben nooit zo'n kinderen voor kinderen fan geweest dus kan ik daar eigenlijk ook niet over oordelen.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
...vader heeft een hele grote penis M'n vader heeft een hele grote pik En als mijn moeder weg is en als hij alleen is Dan wil hij maar één ding en dat ben ik En ik zeg: Au, au, pappa Dat doet pijn Au, au, pappa Het is te klein Au, au, pappa Dat doet pijn Au, au, pappa Toch vind ik het wel een beetje fijn lalaladidadoee
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
maar mijn favo is toch wel Als ik de baas zou zijn van het journaal
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Bij wijze van grap heb ik samen met een vriendin van me de tekst aangepast, om zo een aantal idioten te laten denken dat ik haar wilde. Dat werkte goed trouwens, ik heb ook een stelletje met een kinderwens wijs gemaakt dat ik het had uitgemaakt omdat ze zwanger was van een of andere buitenlander.. Enfin, hier een fragment: Triffids is zo leuk Ach, ze is het einde En als ze een vriend heeft Dan moet hij snel verdwijnen Ach relaties, dat is toch niks gedaan Gevoelens, wat heb je daar nou aan! Maar sinds ik jou voor het eerst in het Boogje zag Ben ik nergens meer zeker van De DJ zegt: Wat is er toch? Nee, niets, niet iets Waar ik met iemand over praten kan
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat heb je gedroomd? Little Phoebe | 150 | 19-09-2023 17:01 | |
De Kantine |
Wat was jouw belangrijkste Kinderen voor Kinderen? Briseďs | 51 | 22-11-2008 18:58 | |
Psychologie |
Het grote lucht-je-hart topic! #6 Gothic | 500 | 16-06-2004 18:39 | |
Muziek |
Kinderen voor Kinderen! idontcare | 65 | 25-03-2004 20:40 | |
De Kantine |
het grote gegevenstopic... Krugdinho | 101 | 26-09-2002 04:21 | |
De Kantine |
kinderen voor kinderen @pie | 76 | 14-04-2002 00:12 |