Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
ik luister nooit echt naar de radio, maar ik heb een paar dagen productie werk gedaan (een dure naam, voor zulk rot werk
![]()
|
Verwijderd
|
tsja, heb een ingebouwde aversie tegen bepaalde bands en personen, maar toch betrpa ik mezelf erop dat ik heeeeel soms wel een nummer lekker vind klinken..... zoals die van K-otic......
(schaam van hier tot ergens anders) ![]() kennen jullie toch ook wel, dat gevoel !?? Je wil het niet goed/lekker vinden maar toch gebeurd het ... |
![]() |
|
![]() |
Laatst haalde ik een portie kaalkopjes bij de locale dealer, en toen had hij dat nummer opstaan, dus vroeg ik of ik dat nummer mee naar huis mocht nemen voor tijdens de trip.
Voordat ik de kaalkopjes op ging eten thuis, ging ik nog eventjes naar de plee, maar de pleedeur viel in het slot, en die kun je alleen van buiten open maken, dus zat ik daar vast. Ik trok mezelf door en "ploempte" uren later ergens uit een buis de Noordzee in. Toen ben ik zo snel mogelijk met de fiets teruggesneld (te voet) en de voordeur zat op slot, maar gelukkig heeft mijn buurvrouw onze sleutel ook voor het geval wij op vakantie gaat, en zij dan de katten eten kompt geven en de planten bemesten, dus kon ik die eventjes teruglenen (voor het goede doel) en zodoende kwam ik binnen, maar toen ik de kamer binnen kwam, zag ik dat het raam open stond en dat er een raaf naar binnen was gevlogen, hij had net dat nummer in z'n snavel genomen en hij vloog weg, voor ik in zijn baan had kunnen komen om dat te verhinderen, dus moest ik die dag trippen zonder dat nummer. BALEN MAN! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
in je kop blijvertje angela123 | 62 | 29-09-2003 11:29 | |
Muziek |
Welke top40 artiest vond jij lately nog wel ok? Verwijderd | 98 | 23-01-2003 15:21 | |
Muziek |
Is 'a new noise' irritant?? Retarded | 8 | 19-09-2002 22:36 | |
Muziek |
welk nummer geeft je huidige mentale toestand het best aan :) mainsupreme | 48 | 29-06-2002 20:54 | |
Muziek |
Positieve veranderingen van Bands The Undertaker | 54 | 25-06-2002 20:42 | |
Muziek |
wat luister je nu Verwijderd | 402 | 25-06-2002 16:11 |