Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-06-2007, 22:13
weetnie
weetnie is offline
heb zelf lang haar(tot onder schouderbladen)
vroeg me af wat vinden meiden van mannen met lang haar?

absolute een no of wat?

twijfel er namelijk aan of ik het af moet knippen ja nee(ivm relatie krijgen)

alvast bedankt voor reacties.
Advertentie
Oud 06-06-2007, 22:14
Estar
Estar is offline
Big nono.
Oud 06-06-2007, 22:17
vedetje
vedetje is offline
niet aantrekkelijk
Oud 06-06-2007, 22:17
Verwijderd
Citaat:
vedetje schreef op 06-06-2007 @ 23:17 :
niet aantrekkelijk
^ Ook mijn mening.
Oud 06-06-2007, 22:18
luchtballon
luchtballon is offline
Ach jezus, jij hebt echt een enorm zelfvertrouwenprobleem.. en wanhopig voor een vriendin/relatiekansen.
Je hebt de grootste kans als je jezelf tof vindt zoals je bent en eruit ziet.

Ik vind halflang haar mooi, maar niet (ver) onder de schouders meestal.
Oud 06-06-2007, 22:30
Verwijderd
Er is geen aangeboren voorkeur bij vrouwen voor haarlengte, dus dat betekent dat sociale motieven de doorslag geven. Oftewel: het is geen punt, maar je spreekt er wel een bepaalde 'nichemarkt' mee aan. Als je kakkers ofzo aan wilt spreken, dan is het natuurlijk geen goed plan. Ik heb zelf lang haar (~60 cm, bijna tot aan mijn kont) en ben ondanks autisme, een algemene ongeďnteresseerde indruk, extreme botheid en nog meer fraaie eigenschappen sinds mijn veertiende nooit lang vrijgezel geweest. Het probleem lijkt me ook meer te liggen bij je zelfvertrouwen, aangezien vrouwen op arrogante mannen vallen.
Oud 06-06-2007, 22:42
Verwijderd
Dat onzekere gezemel zorgt er al voor dat de meeste meiden geen relatie met je willen. Doe toch in godsnaam wat je zélf mooi vindt staan, wees een beetje trots op wie je bent en wat je kunt. Lang haar kan mooi zijn en lelijk, maar als jij je zo gedraagt ben je per definitie onaantrekkelijk. Argh.
Oud 06-06-2007, 22:42
Ieke
Ieke is offline
Lang haar kan erg aantrekkelijk zijn, maar helaas zijn er imo maar heel weinig mannen die het ook werkelijk goed staat.
Maar goed, ieder z'n smaak hierin, doe gewoon wat je zelf leuk vind.
Oud 06-06-2007, 22:48
Lyne
Lyne is offline
Tot nu toe heb ik nog nooit iemand met lang haar leuk gevonden, maar het ligt aan de persoon. Sommige jongens vind ik knap met lang haar, bij anderen staat het verschrikkelijk.

Dus ik denk niet dat ik het mooi vind, maar smaken verschillen. Je moet sowieso niet je haar knippen om een relatie te krijgen, je wilt toch een relatie met iemand die je accepteert hoe je bent (dus met lang haar)?
Oud 06-06-2007, 22:48
miekmuis
miekmuis is offline
Ik vind lang haar mannen niet aantrekkelijk maken, maar onzekerheid nog veel minder, zoals hierboven ook al gezegd is.
Oud 07-06-2007, 01:18
bamiPoep
bamiPoep is offline
absolute yes. net zo als fabio. manser kan het niet
Oud 07-06-2007, 01:34
debieltje nr 1
debieltje nr 1 is offline
het kan ongelooflijk mooi zijn soms (als in 'neeeee niet afknippen!!!) maar bij sommige mannen staat het ook gewoon echt niet. Eens een foto posten of raad vragen aan de mensen in je omgeving dus. en inderdaad ook van die onzekerheid afgraken,dat zal nog het meest helpen.
Oud 07-06-2007, 05:12
Verwijderd
(De meeste) mannen met lang haar erg aantrekkelijk, en over het algemeen vind ik mannen met kort haar totaal niet aantrekkelijk. Als vriendlief zn haar af zou knippen zou ik er toch behoorlijk van balen. Maar het ligt er vooral aan of je krulletjes hebt en welke kleur t is. Van superlang rood haar dat geen krulletjes heeft word ik niet vrolijk, maar er zullen vast wel vrouwen rondlopen die dr wel vrolijk van worden.. Maar bruine/blondige krulletjes *prrrrr*

Enniewee, waar jij vooral aan moet werken is je zelfvertrouwen. Als jij aan onbekende mensen gaat vragen of vrouwen lang of kort haar mooi vinden en jij het dan zo laat knippen ben je behoorlijk slecht bezig. Je moet je niet veranderen zodat je eventueel een meisje kan krijgen. Beetje meer zelfvertrouwen en dan kom je dr wel hoor.

Laatst gewijzigd op 07-06-2007 om 05:16.
Oud 07-06-2007, 06:44
Nebel
Nebel is offline
Hangt van het type jongen af, het haar, en hoe hoe hij het verzorgd.
Ik ken veel jongens met lang haar, waarvan ik het er bij 3 echt mooi vind. (van de 20 ofzo)
De meeste werden er na knippen beter op .
Oud 07-06-2007, 06:54
weetnie
weetnie is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 06-06-2007 @ 23:30 :
Er is geen aangeboren voorkeur bij vrouwen voor haarlengte, dus dat betekent dat sociale motieven de doorslag geven. Oftewel: het is geen punt, maar je spreekt er wel een bepaalde 'nichemarkt' mee aan. Als je kakkers ofzo aan wilt spreken, dan is het natuurlijk geen goed plan. Ik heb zelf lang haar (~60 cm, bijna tot aan mijn kont) en ben ondanks autisme, een algemene ongeďnteresseerde indruk, extreme botheid en nog meer fraaie eigenschappen sinds mijn veertiende nooit lang vrijgezel geweest. Het probleem lijkt me ook meer te liggen bij je zelfvertrouwen, aangezien vrouwen op arrogante mannen vallen.

wil niet arrogante wezen voel ik mij zn eikel bij

en ja moet aan zelfvertrouwen werken (maar wil niet to arrogant niveau stijgen hou juist van mijn eigen aardigheid )

+ mensen dit was niet enkelt omdat ik een relatie wil twijfel echt of het goed is zo of niet vgrienden vinden het leljk maar komt vooral omdat ze allemaal kort haar hebben (denk ik)

o en over foto posten waarom ook niet zo dra ik er achter ben hoe ik het hier post
Oud 07-06-2007, 07:50
verfblik
verfblik is offline
Citaat:
weetnie schreef op 07-06-2007 @ 07:54 :

en ja moet aan zelfvertrouwen werken (maar wil niet to arrogant niveau stijgen hou juist van mijn eigen aardigheid )

+ mensen dit was niet enkelt omdat ik een relatie wil twijfel echt of het goed is zo of niet vgrienden vinden het leljk maar komt vooral omdat ze allemaal kort haar hebben (denk ik)

o en over foto posten waarom ook niet zo dra ik er achter ben hoe ik het hier post
tja, zoals mephisto zit ligt het maar net aan de doelgroep waarop je valt, alternatieve mensen houden ook meer van een wat langer kapsel dan de gemiddelde 'huppelkut'.

maar naar mijn idee is je uitstraling nog het belangrijkste, en wat je aantrekkelijk maakt.
Oud 07-06-2007, 08:57
Verwijderd
Dat hangt natuurlijk allemaal af van dingen als je kop, je kleren, hoe goed je het verzorgt, hoe het zit (want ja, ook in heel lang haar zitten verschillende ''kapsels'') of je het als een gordijn voor je gezicht laat hangen ŕ la ''ik ben emo, laat me met rust'', de kleur en je algemene uitstraling. En ga zo maar door.
Mijn vader heeft jarenlang haren tot op zijn kont gehad en hoewel ik natuurlijk moeilijk kan zeggen dat ik mijn vader aantrekkelijk vind, stond het m wel.
Zoals iedereen al zegt, lijkt het me belangrijker dat je wat meer zelfvertrouwen krijgt. Aardigheid en zelfvertrouwen sluiten elkaar trouwens he-le-maal niet uit, wees daar niet bang voor. Persoonlijk heb ik liever iemand met zelfvertrouwen en een kapsel van niks, dan iemand met een beeldige coupe die dit soort bevestiging nodig heeft.

En als je het dan toch laat knippen (wat ik níet zou doen om maar aan de vrouw te komen, maar goed) kun je nog altijd een middenweg kiezen: het hoeft niet kort, er bestaan ontzettend veel leuke halflange kapsels voor jongens, kapper weten er meer van.
Oud 07-06-2007, 09:01
Qimm
Qimm is offline
Mits netjes verzorgd, klitvrij en lekker ruikend kan het best mooi zijn. Ik vind dat niet per definitie een afknapper ofzo.

Wel een echte afknapper vind ik een te kleine penis
Oud 07-06-2007, 09:01
Sherco
Sherco is offline
Als je het goed verzorgd (regelmatig knippen om dode/gespleten punten te voorkomen enzo) vindt ik het erg leuk staan bij de meeste mannen!
Oud 07-06-2007, 09:54
Verwijderd
als het mooi verzorgd is: yee
Oud 07-06-2007, 09:58
Iduna
Iduna is offline
Nee, dank je.

Ik denk niet dat het krijgen van een relatie ligt aan de lengte van je haar, maar aan wat je uitstraalt en hoe je bent.
Oud 07-06-2007, 10:00
juno
juno is offline
Mooi haar is mooi. Maar als je niet gezegend bent met een volle glanzende gezonde haardos, kun je het maar beter kortwieken. Of je moet het zelf mooi vinden om er bij te lopen als een vogelverschrikker. Een meisje zal er echter niet gauw naast gaan lopen, of het moet een goth zijn natuurlijk. Die hebben lelijkheid tot schoonheidsideaal verheven.
Oud 07-06-2007, 10:03
Lilium
Lilium is offline
Ik heb een zwak voor mannen met halflang haar. Het moet niet van dat Jan-Veen-haar worden.
Oud 07-06-2007, 10:30
Bloem
Bloem is offline
Als je Johnny Depp heet kom je er wel mee weg.

Verder; soms vind ik het wel mooi maar de jongens die echt lang haar hebben zijn verder meestal niet zo mijn type. Halflang, let's say, kaaklengte of net iets langer vind ik ook wel mooi vaak. Als het je staat uiteraard.

Laatst gewijzigd op 07-06-2007 om 10:33.
Oud 07-06-2007, 10:55
Verwijderd
Citaat:
Bloem schreef op 07-06-2007 @ 11:30 :
Als je Johnny Depp heet kom je er wel mee weg.

Verder; soms vind ik het wel mooi maar de jongens die echt lang haar hebben zijn verder meestal niet zo mijn type. Halflang, let's say, kaaklengte of net iets langer vind ik ook wel mooi vaak. Als het je staat uiteraard.
Halflange donkere krullen Bij steil haar vind ik halflang een stuk minder mooi, dan lijkt het al snel een bobline.
Advertentie
Oud 07-06-2007, 11:00
Konijn
Konijn is offline
Absoluut pluspunt!
Het haar van mijn vriend is alleen maar langer geworden sinds ie wat met mij heeft (omdat ik dus duidelijk laat merken dat ik het mooi vind).
Oud 07-06-2007, 11:14
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 07-06-2007 @ 10:01 :

Wel een echte afknapper vind ik een te kleine penis
k.
Oud 07-06-2007, 11:15
vosje16
vosje16 is offline
Lang haar vind ik maar niets, halflang vind ik (dus net tot aan de schouders of zelfs net ietsje boven)

Ohja, het moet wel mooi/gewassen haar zijn. Want je hebt van die mensen met lang haar waarbij je zou denken dat ze het 2 maanden niet meer gewassen hebben en waarbij het er helemaal kapot en uitgedroogd ziet

(Moest jij dit hebben, dan denk ik dat meisjes daar eerder gaan op afknappen dan op je kleine penis...)
Oud 07-06-2007, 11:16
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 07-06-2007 @ 11:55 :
Halflange donkere krullen Bij steil haar vind ik halflang een stuk minder mooi, dan lijkt het al snel een bobline.
Valt wel mee, mijn broertje heeft heel stijl halflang haar, maar het is op een manier geknopt dat het heel ''cool'' zit en absoluut niet als een bob.
Oud 07-06-2007, 11:19
Verwijderd
Citaat:
Quis schreef op 07-06-2007 @ 12:16 :
Valt wel mee, mijn broertje heeft heel stijl halflang haar, maar het is op een manier geknopt dat het heel ''cool'' zit en absoluut niet als een bob.
Foto! Ik ben het nog nooit tegengekomen, maar ik laat me graag overtuigen
Oud 07-06-2007, 11:37
Verwijderd
Citaat:
weetnie schreef op 07-06-2007 @ 07:54 :

Ik denk niet dat je bang hoeft te zijn ooit arrogant te worden.
Oud 07-06-2007, 12:11
Lorelei
Lorelei is offline
Lang haar kan heel mooi en aantrekkelijk zijn, als het haar mooi is en degene die erbij hoort ook leuk is. =)
Oud 07-06-2007, 12:15
Verwijderd
erg lelijk, per definitie.
Oud 07-06-2007, 12:16
Verwijderd
Citaat:
per piacere schreef op 07-06-2007 @ 13:15 :
Oud 07-06-2007, 12:21
Verwijderd
Citaat:
per piacere schreef op 07-06-2007 @ 13:15 :
Hoe plantten de Noormannen zich dan voort?
Oud 07-06-2007, 12:23
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 07-06-2007 @ 13:21 :
die hadden een heel leuk innerlijk
Oud 07-06-2007, 12:52
Verwijderd
Citaat:
Bartezz schreef op 07-06-2007 @ 13:23 :
die hadden een heel leuk innerlijk
Oh ja, die waren heel gevoelig, en hadden veel gevoel voor humor enzo.
Oud 07-06-2007, 12:53
Lorelei
Lorelei is offline
Nee nee, nou moeten we wel in stijl blijven: Die hadden gewoon goede genen en zo.
Oud 07-06-2007, 12:55
Verwijderd
Ik val uitsluitend op de combinatie lang haar + wipneus Ok, verder heel leuk zijn moet natuurlijk ook maar zonder lang haar en een wipneus is het veel moeilijker om heel leuk te zijn. Hoewel, met vadsig stom lang haar ook. Ok, ik ben vergeten waar ik heen wil. Maar chicks willen jou sowieso niet want lang haar hoort bij 'yeah ik ben ruig en zeer charmant' en dat wordt nu compleet weggecijferd door je gewauwel van 'onee straks ben ik niet gaaf'.

Laatst gewijzigd op 07-06-2007 om 12:57.
Oud 07-06-2007, 13:02
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 07-06-2007 @ 13:52 :
Oh ja, die waren heel gevoelig, en hadden veel gevoel voor humor enzo.
de voorlopers van de metrosexuele man
Oud 07-06-2007, 13:32
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 07-06-2007 @ 12:19 :
Foto! Ik ben het nog nooit tegengekomen, maar ik laat me graag overtuigen
heb ik helaas niet op deze computer.
Oud 07-06-2007, 13:42
Nona
Nona is offline
Lang haar is goed. Ik hou van mannen met lang haar, en hoe korter, hoe minder leuk vind ik vaak. Maar het is geen criterium voor een vriendje; mijn huidige vriend heeft zijn haar ook kort en als hij dat nou per se wil kan ik dat alleen maar oké vinden natuurlijk. Mijn exvriend had wel lang haar, dat stond hem erg leuk.
Oud 07-06-2007, 14:06
Nuck
Nuck is offline
Halflange krullen , maar echt lang haar bij kerels vind ik niks.
Oud 07-06-2007, 14:13
Neiu
Neiu is offline
Citaat:
Nuck schreef op 07-06-2007 @ 15:06 :
Halflange krullen , maar echt lang haar bij kerels vind ik niks.
Helemaal mee eens
Oud 07-06-2007, 14:32
Sushii
Sushii is offline
depends..

lang en fuzzy

lang en prachtig verzorgd

maar heb zelf liever halflang/kortig
Oud 07-06-2007, 15:03
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 07-06-2007 @ 13:21 :
verkrachting, ik kan me er niets anders bij hun voortplanting voorstellen namelijk.
Oud 07-06-2007, 15:04
Verwijderd
Citaat:
per piacere schreef op 07-06-2007 @ 16:03 :
verkrachting, ik kan me er niets anders bij hun voortplanting voorstellen namelijk.
+ ze bestaan niet meer dus ergens moet het toch misgegaan zijn
Oud 07-06-2007, 15:07
Nienna*
Nienna* is offline
Meestal vind ik het verschrikkelijk, maar dat komt omdat de meeste jongens met lang haar die ik ken van die metalheads zijn die denken dat lang haar gepaard gaat met niet wassen en klitten. Want dat is stoer. Ofzo.
Het is moeilijk te beoordelen. Meestal vind ik haar tot wat boven de schouders wel mooi, dan een tijdje niet en daarna weer wel. Het hangt echt heel veel van de jongen af. Als hij al niet zo heel mooi is van zichzelf, is het vaak een afknapper - maar ook weer niet altijd. Dus dit kunnen we niet voor jou beslissen.
Oud 07-06-2007, 16:06
Martine1986
Martine1986 is offline
Citaat:
vedetje schreef op 06-06-2007 @ 23:17 :
niet aantrekkelijk
Oud 07-06-2007, 16:23
snoopy
snoopy is offline
Ik vind dat het best mooi kan zijn, maar ik val er zelf niet op. Maar ja, ik val ook niet op blond, in die orde van grootte moet je t zien.

Regels voor berichten