![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ik kan dat ook ![]() ![]() weetje wat, probeer deze maar eens: meid gaat bovenop, recht er bovenop liggen, laat hem benen spreiden, meid der benen in midden, dan hij zijn benen om meid slaan... en voilà soortvan missionaris vice-versa ![]() tja verder hou ik der wel van om der hard te nemen, bovenop dus, maar kvind het heerlijk als ik de touwtjes niet meer in handen heb ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
ons lekkerste standje is (op dit ogenblik, things can change) missionaris, met een kussen onder haar kont, ikke op mijn knieen dan tussen haar benen.
zo heb ik mijn handen vrij, kan dus met haar spelen, met haar borsten spelen en zij kan met zichzelf spelen en ik kan nog eens bij het andere gaatje. ideaal standje. |
![]() |
||
Citaat:
en anders één been optillen? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vriendin van me had dat namelijk ook, had ut tegen een muurtje op gedaan van een huisje en moest daarna echt helemaal kokhalzen enzow, jdacht dus dat dat gwoon bij dat standje hoorde ofzow.. Maar jullie hebben ut dus wel es gedaan zonder dat je vriendin dr misselijk van werd? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dan kan het op twee manieren. Dat je op je buik ligt of op je rug.. Als ik op me buik lig, en hij dus van achter in me komt, das echt LEKKER! Maarja ik vind het ook echt heel fijn als ik hem aan kan kijken, en kan zoenen enzo.. dus op me rug is ook fijn.. ![]() het fijne hieraan is, dat het zo dichtbij is, zo persoonlijk, echt intiem. Dan voel ik me echt zo veilig enzow.. kweenie, maar ik begrijp waarom je daar voorkeur aan geeft ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Hehehe, mja
Eigenlijk vin ik alles errug lekker (Dôh) maar de meest voorkomende waren: Lepeltjes, meisje bovenop zittend en ook wel meisje onderop liggend op haar buik.. Zeg maar sort of doggy style maar je laat je dan gewoon neervallen ![]() Ook zittend bovenop (zoals al eerder aangegeven werd) in deze houding is errug lekker om te doen. Helemaal als je de keus heb ![]() |
![]() |
||
Citaat:
In principe is dit een serieus forum, wat niet wilt zeggen dat af-en-toe wat humor verboden is! Maar omdat het vandaag maandag is zal ik toch even een nuttige toevoeging maken aan het topic: Er is geen lekkerste standje. Juist de afwisseling van standjes maakt sex écht goed.
Laatst gewijzigd op 20-05-2002 om 11:10. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ps. Ik vond het niet heel grappig dat anders, maar dit terzijde ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |