Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-10-2005, 16:12
Angmar
Angmar is offline
Hey, ik vroeg me af hoe belangrijk meisjes lengte voor een jongen vinden?! ff heel concreet:

wat zou je kiezen als meisje:

-een jongen met een middelmatig knap gezicht en groter dan jij, of
-een jongen met een knap gezicht maar kleiner of even groot als jij

... misschien is het geen al te grote verrassing als ik zeg dat ik zelf niet van de grootste ben en ben daarom nogal onzeker bij meisjes, durf zelden m'n kans te wagen bij een meisje dat ik leuk vind, gewoon omdat ik niet durf vanwege m'n lengte... ik weet dat ik niet lelijk ben van gezicht, ook niet superknap ofzo maar "gewoon" , maar vaak merk ik dat wanneer een meisje een lief heeft, die jongen allesbehalve knap is maar wel bijna altijd groter!

is lengte nu zo belangrijk, of niet?
Oud 31-10-2005, 16:13
Haligh
Haligh is offline
liefde & relatie.
Oud 31-10-2005, 16:17
Teun
Teun is offline
En sowieso: who fucking cares?
Met citaat reageren
Oud 31-10-2005, 16:18
Broeder
Broeder is offline
Ik volg het niet zo goed.
Oud 31-10-2005, 16:19
Broeder
Broeder is offline
OH.

Nu volg ik het wel maar interesseert het me niet meer.
Oud 31-10-2005, 17:26
Verwijderd
Citaat:
Haligh schreef op 31-10-2005 @ 17:13 :
liefde & relatie.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2005, 17:29
Lorelei
Lorelei is offline
Ehm ja. Hoe belangrijk denk je zelf dat het is?
Oud 31-10-2005, 17:32
Verwijderd
Ik kijk niet alleen naar uiterlijk

Maar ik vind lengte wel belangrijk. Ik wil geen jongen die kleiner is dan ik. Even groot weet ik niet. Maar gelukkig is mn vriend groter dan ik
Met citaat reageren
Oud 31-10-2005, 17:36
Lorelei
Lorelei is offline
Ach, m'n ex was ongeveer even groot. Dat is wel te doen als je niet constant op hakken staat. (wel een beetje irritant dat dat dan niet meer "kan") Maar verder overleef je het wel.
Kleiner zou ik niet zo geslaagd vinden. (zou ook wel klein zijn want zo groot ben ik niet) Maar dat vind ik meestal ook niet aantrekkelijk. Of ze een mooi koppie hebben boeit me niet zo erg, en de lengte an sich boeit me ook niet zo erg.. maar of ik iemand aantrekkelijk vind wel. En als dat niet het geval is, is het sowieso einde verhaal.
Oud 31-10-2005, 17:39
Verwijderd
Ik ben slechts 3 keer in mijn leven (sinds m'n 15e dan, want daarvoor groeide ik nog) een man tegen gekomen die kleiner was dan ik; nog nooit een jongen. Die vond ik wel alledrie te klein, maar ze waren dan ook geen van drieën langer dan ongeveer 1.30 (ik ben zelf 1.60).

Maargoed, op zich boeit het me niet echt wat hoe lang een jongen is. Tussen de 1.50 en de 2.00 vind ik goed (hoewel ik een lichte voorkeur heb voor jongens tussen 1.70 en 1.80)
Het boeit me ook niet of een jongen middelmatig knap dan wel erg knap is, zo lang-ie maar niet lelijk is.

Dat een meisje meestal een vriend heeft die langer is dan zijzelf, is niet zo vreemd, want mannen zijn gemiddeld nu eenmaal zo'n 15 centimeter langer dan vrouwen.

Laatst gewijzigd op 31-10-2005 om 17:43.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2005, 17:50
Akilina
Akilina is offline
Ach, arme jongen, ik zou me daar echt niet druk over maken. In alle eerlijkheid kan ik me voorstellen dat het misschien een beetje vreemd aanvoelt in het begin voor een meisje als het vriendje echt overduidelijk minder lang is dan haar. Maar ik weet het niet, ik denk niet dat er veel meisjes zijn die echt in het bijzonder speciaal op lange jongens vallen of er echt een probleem mee hebben als hun vriendje klein is in lengte. Mij maakt het echt totaal niet uit, want ik ben niet veeleisend, maar als ik zou moeten kiezen vind ik juist mannen die wat minder lang zijn wel leuk.
Oud 31-10-2005, 18:01
Mindfields
Mindfields is offline
Nou, mijn vriend is 1.94m en dat vind ik echt wel een ideale lengte. Ik voel me er namelijk lekker klein bij.
Oud 31-10-2005, 18:01
Sherco
Sherco is offline
Ik was daar altijd heel erg mee bezig. Ik ben zelf 1.80, en er zijn nou niet super veel jongens die groter zijn dan ik, maar het lukte me toch altijd om er een te vinden.
Nu heb ik een vriend die kleiner is dan ik (zo'n 5 cm) en het maakt eigenlijk niet zoveel uit. Het hoge hakken probleem heb ik niet, want die draag ik niet om niet NOG groter te lijken
Het is alleen af en toe irritant als je elkaar een knuffle wilt geven en hij kan zijn armen niet om jou schouders/nek heen doen, zeg maar.
Maar goed, het gaat om het innerlijk he, niet om het uiterlijk.
Oud 31-10-2005, 18:02
Smobbo
Smobbo is offline
pff wat ben ik fout zeg...
het eerste waar ik aan dacht toen ik de topic titel las was:

"euh hoort dat niet op Sexualiteit?"

Achja, ik vind lengte dan ook niet echt boeiend, maar echt lange meiden zien er vaak óf slungelig, óf onbehouwen uit. Dat vind ik dan wel weer lelijk, geef mij maar een fijn vriendinnetje .

Andersom kan ik niet echt over oordelen, ik ben namelijk 1,80 dus vrij gemiddeld. Al lijkt klein zijn me niet storend, het geeft meestal wel iets liefs (behalve als je zo'n bikkel probeert te zijn natuurlijk ).
Oud 31-10-2005, 18:06
Verwijderd
Citaat:
Sherco schreef op 31-10-2005 @ 19:01 :

Het is alleen af en toe irritant als je elkaar een knuffle wilt geven en hij kan zijn armen niet om jou schouders/nek heen doen, zeg maar.
dan moet je jouw armen om zijn schouders doen en hij zijn armen om jouw middel, en niet andersom, dat is inderdaad niet handig.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2005, 18:13
Ici-Paris_#
Ici-Paris_# is offline
denk dat het wel wat uitmaakt. Ik bedoel een hele kop dat zou ik dan wel erg vinden. Aangezien ik zelf niet zo groot ben. maar een paar centimeters. Who cares
Met citaat reageren
Oud 31-10-2005, 18:21
Amma
Amma is offline
Lengte maakt wel een beetje uit (en als ie maar niet te dun is)
Zelf ben ik ongeveer 1.62, dus ik zou geen jongen willen die kleiner is dan ik. Maar ook geen 2 meter of zo, dan wordt het verschil weer te groot..
Mijn vriend is ongeveer 1.90, das vrij lang, en heeel fijn
Met citaat reageren
Oud 31-10-2005, 18:29
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Mijn vriend is zo'n 8 cm kleiner dan ik en het maakt ons allebei niks uit. Het lijkt misschien veel, maar dat valt nog best wel mee. Ik wilde eerst altijd een langere vriend en hij een kleine vriendin, maar zo zie je maar weer dat lengte onze relatie niet in de weg stond. Zou ook een beetje belachelijk zijn. Het gaat toch om de persoon en niet om uiterlijk?!
Met citaat reageren
Oud 31-10-2005, 18:34
Bloem
Bloem is offline
Ik vind lengte wel belangrijk, ik ben eigenlijk ook nooit op iemand gevallen die kleiner is dan ik. Ik ben 1,77m, en heb het liefst dat mijn (toekomstige) partner langer is dan 1,85m, als ik toch zou mogen kiezen

Laatst gewijzigd op 31-10-2005 om 18:42.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2005, 18:39
Verwijderd
Citaat:
Smobbo schreef op 31-10-2005 @ 19:02 :
pff wat ben ik fout zeg...
het eerste waar ik aan dacht toen ik de topic titel las was:

"euh hoort dat niet op Sexualiteit?"
Zelfs dan zou ik nog antwoorden dat het belangrijk is
Met citaat reageren
Oud 31-10-2005, 18:41
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Missy1234567890 schreef op 31-10-2005 @ 19:29 :
Het gaat toch om de persoon en niet om uiterlijk?!
Voor jou misschien, maar voor mij is een persoon nou net het hele plaatje, innerlijk én uiterlijk.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2005, 18:43
ThunderW
ThunderW is offline
Ik ben 1,80 ongeveer, denk iets kleiner. En 't zou mij echt niet uitmaken of ze groter of kleiner is, 't gaat er toch om wat er in zit
Met citaat reageren
Oud 31-10-2005, 18:44
Verwijderd
Citaat:
Bloem schreef op 31-10-2005 @ 19:41 :
Voor jou misschien, maar voor mij is een persoon nou net het hele plaatje, innerlijk én uiterlijk.
Daarnaast is uiterlijk vaak (tegenwoordig namelijk niet altijd meer door MSN e.d.) het eerste wat je ziet en wat de eerste indruk van iemand bepaalt.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2005, 18:44
Vice
Vice is offline
Als ik op mannen zou vallen, dan zou ik het liefst eentje willen die kleiner of even lang is. Anders voel me ik me helemaal zo'n ukkie.
Oud 31-10-2005, 19:09
Spiteful
Spiteful is offline
Het zou mij echt geen zier uitmaken. Een groot meisje kan evengoed mooi zijn, al kom ik er niet veel tegen die echt groter zijn dan ik, een dikke meter 80 dus.
Oud 31-10-2005, 19:22
Freestyler*
Freestyler* is offline
nou het valt wel op
en het is geen pluspunt als een jongen kleiner is dan ik
Maar, ik word niet verliefd op een jongen omdat hij langer is dan ik of een mooi gezicht heeft.
Het is veel meer , en dan ga je het totaalplaatje vanzelf leuk vinden. Lengte is dan geen belemmering.

Bij mij zal het dus wel in je nadeel werken, maar niet doorslaggevend zijn.
Ben ik toch benieuwd hoelang ts is.
Oud 31-10-2005, 19:35
I C U
I C U is offline
Het maakt me niet zo uit, eigenlijk. Ik val eerder op een jongen die groter is dan ik, maar als er toevallig een leuke jongen is die kleiner is dan ik, en daarmee klikt het, zou ik die ook niet versmaden.
Maar... een kleinere knappe jongen en een grotere minder knappe jongen... Nee, dat maakt me echt niet uit, het gaat er dan om of het klikt of niet. Innerlijk is ook belangrijk, weet je.
Oud 31-10-2005, 19:43
Verwijderd
In eerste instantie maakt het helemaal niet uit. Ik wordt verliefd op een persoon, niet op een lengte. Mijn vriend is wel een kop groter dan mij, en dat geeft wel eens een heel beschermd gevoel... Maar dat is dan toevallig iets wat daar uit voorkomt, niets essentieels.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2005, 19:44
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Als een jongen kleiner of even groot als mij is, zit er echt iets mis.
158 cm.
Oud 31-10-2005, 19:48
WolterB
WolterB is offline
Ik voel me gediscrimineerd en daarom ga ik toch antwoorden

Langer of korter maakt me niet zo heel veel uit. Langer zie je niet extreem vaak, maar daarvoor zal ik toch zeker niet iemand laten lopen
Erg veel kleiner kan ook wel lastig zijn, maar is ook te overleven, dus het boeit me niet zo erg veel
Oud 31-10-2005, 19:56
duivelaartje
duivelaartje is offline
Middelmatig knap en langer dan ik.

(Ik val sowieso niet op echt knappe jongens, mooi vind ik veel belangrijker. En mooi is in mijn ogen heel wat anders dan knap. )
Met citaat reageren
Oud 31-10-2005, 19:57
BCR
BCR is offline
Ik wil geen jongen die kleiner dan mij is (1.65m). Maar even groot vind ik al niet meer erg. Ik moet niet op hem neer kunnen kijken zeg maar
Oud 31-10-2005, 20:14
rots
rots is offline
Als het gevoel goed is zou het mij niet veel uitmaken dat een meisje groter is dan ik. Ik ben alleen nog nooit een meisje tegengekomen die groter is dan ik en waar ik voor ben gevallen. Niet dat ik het niet aantrekkelijk vind maar meer omdat er weinig vrouwen zijn die groter dan 1.90 zijn...
Offtopic: het maakt me op dit moment helemaal niet zoveel meer uit want ik heb het leukste meisje uit heel Apeldoorn! (en omstreken )

Trouwens...vaak is het zo dat wanneer je verliefd op iemand word je die persoon aantrekkelijk gaat vinden. Dan doet langte er dus minder to
Oud 31-10-2005, 20:58
Anijs
Anijs is offline
Ik zou liever geen jongen willen hebben die kleiner is dan mij nee.
Maar als ik verliefd wordt op een jongen die kleiner is dan mij (ik denk dat dat niet
snel zal gebeuren, omdat ik me daar dan meestal gewoon niet lichamelijk tot aangetrokken voel), maar dan zou ik niet daarom geen verkering met hem willen nee..

Het is denk ik toch iets van dat ik me bij mijn vriend geborgen wil voelen,
dat hij sterker/groter is als mij, beschermend. Klinkt misschien erg cliche, maar het is gewoon een gevoel.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2005, 21:07
Verwijderd
Nou ik ben 184 en mijn vriend is 179 en ik vind het wel prima zo
Met citaat reageren
Oud 31-10-2005, 21:11
Verwijderd
Nou ehm, ik ben 1.60 en mijn vriend 1.92 en ik vind het wel prima zo. En andersom? Ik zou geen jongen willen die kleiner dan mij is, dan is hij gewoon té klein. Sorry.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2005, 21:12
Verwijderd
ik vind lengte wel belangrijk
nahja belangrijk
ik val gewoon altijd op lange jongens (a)

ik ben zelf 1.62 dus zo moeilijk is het nietdat hij kleiner is maar mijn vriendje is 1.94 dus dat is wel een enorm verschil ja
nah ik vind dat niet erg, eerder fijn en beschermend en hij kan me zo mooi overal heen dragen
haha

ik zag laatst een meisje van 1.80m ofzo, best wel stevig
en een dun jochie, 5cm groter dan ik ofzo.
enorm grappig

sorry.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2005, 21:23
da leentjuh
da leentjuh is offline
Ik wil er wel eentje die minstens 1.75 is (ben zelf 1.71), als hij echt ontzettend knap is mag 1.70-1.74 ook nog. Ik val gewoon niet op klein. Uiterlijk is niet het belangrijkste natuurlijk, maar wel het eerste waar je naar kijkt.
Oud 31-10-2005, 21:36
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
da leentjuh schreef op 31-10-2005 @ 22:23 :
Ik wil er wel eentje die minstens 1.75 is (ben zelf 1.71), als hij echt ontzettend knap is mag 1.70-1.74 ook nog. Ik val gewoon niet op klein. Uiterlijk is niet het belangrijkste natuurlijk, maar wel het eerste waar je naar kijkt.
haha
ik zal mijn meetlat er ook even bijpakken
'shit, 1 cm te klein'
next!
Oud 31-10-2005, 21:39
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Scheelt eraan welke liever is he?

Maar met lengtes vind ik alles best, als hij maar wat groter is dan mij. Ik ben namelijk al klein, dus als een jongen kleiner dan mij zou zijn, zou dat best raar zijn.
Oud 31-10-2005, 22:00
Fleur
Fleur is offline
Ik dacht eerst altijd dat ik nooit een jongen wilde die kleiner was dan ik, maar nu maakt het me niets meer uit hoor.
Hij is 1 of misschien 2 cm kleiner, who cares

Of ie dan een middelmatig over bovengemiddeld knap hoofd heeft oid doet er iig echt niet toe.
Oud 31-10-2005, 22:14
Verwijderd
Ik heb een lange tijd gezegd dat ik op lange jongens viel.
Mwah mijn vriend is 1.76 en dat valt bij mij niet echt onder lang, maar toch ben ik verliefd op hem geworden! Dus eigenlijk maakt het erg weinig uit.
Gelukkig is mijn vriend wel redelijk breed (hij zit nl op wedstrijdzwemmen), dus dat oogt wel weer wat anders.

-al heb ik er in het begin wel een beetje aan moeten wennen dat hij niet zo groot was; ik had ook vaak het idee dat ''de buitenwereld'' het mss raar zou vinden ofzo. Nu maakt het me weinig uit, kan hem moeilijk andere benen geven toch -
Met citaat reageren
Oud 31-10-2005, 22:36
Cookie
Cookie is offline
Ik "wil"ook een jongen die langer is. ben zelf 1.68 en heb toch graag dat ie boven de 1.80 uitkomt en niet te dun is...maja...
Oud 31-10-2005, 22:42
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
Anijs schreef op 31-10-2005 @ 21:58 :
dat hij sterker/groter is als mij, beschermend. Klinkt misschien erg cliche, maar het is gewoon een gevoel.
Ja maar dat kan ook wel als hij ietsje kleiner is. Ik ben 1.86 en hij 1.78 of zoiets (we hebben het niet opgemeten) Ik ben heel slank en hij is wat gezetter. Dus in dat opzicht heft het elkaar op.

Mijn vriend is juist heel trots op mijn lengte (terwijl hij eigenlijk op kleinere meisjes viel) Toen we net hadden, liep hij echt met 'zijn vriendin van 1.86 meter' te pronken (nu nog wel hoor ) Hij zei laatst dat hij nu meer schoonheid had dan wanneer hij een kleinere vriendin gehad zou hebben. Tis maar hoe je het bekijkt.

Laatst gewijzigd op 31-10-2005 om 22:46.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2005, 23:10
Vice
Vice is offline
Citaat:
Als jij je daar prettig bij voelt, waarom dan niet. Zelf moet ik er niet aan denken.
Oud 01-11-2005, 00:09
Verwijderd
Citaat:
Dat heb ik ook heel erg hoor
Met citaat reageren
Oud 01-11-2005, 09:51
Verwijderd
Groter dan ik

Met citaat reageren
Oud 01-11-2005, 10:05
Verwijderd
yawn
Met citaat reageren
Oud 01-11-2005, 10:11
Mara
Mara is offline
Ik heb 't liefst een vriend die langer is dan ik. Ik ben zelf maar 1.66, dus dat is ook niet zo heel moeilijk
Met citaat reageren
Oud 01-11-2005, 10:58
Verwijderd
Er zijn niet zo heel veel jongens kleiner dan ik, af en toe is er een even groot en dat zou ik geen punt vinden. Het gaat erom dat hij meer lichaamsmassa heeft dan ik, het boeit niet of hij dan vreselijk veel groter is.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten