Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
[edit] 'gelukkig worden' vind ik persoonlijk niet erg concreet... Niet dat dat een vereiste is... nou ja, nevermind [/edit]
|
Mijn doel is samen met mijn vriend samen op onze motoren rijden in australie, italie of een ander mooi land met mooie wegen enz, dat is altijd een droom geweest en nu is het mijn doel om het ooit te bereiken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat mijn doel wel is, weet ik niet precies. iig gelukkig zijn, maar of je dat alleen kunt zijn wanneer je zoveel mogelijk plezier hebt? Mijn doel is ook om oud te worden met m'n vriend en onze katten (en kinderen natuurlijk ook als die er zijn) en om later een leuke baan te hebben, genoeg geld (niet per se veel, maar wel voldoende om gewoon te kunnen leven ed), in een leuk huis te wonen, gezonde en gelukkige kinderen te hebben, enz. |
![]() |
|
Ik heb niet echt een doel voor mijn hele leven, ik heb sub-doelen zeg maar. Mijn doel voor nu is mijn vwo-diploma halen en daarna in Leuven biomedische wetenschappen gaan studeren. Vind ik wel een mooi doel voor dit moment.
|
Ik heb ook bepaalde subdoelen (wat klinkt dat mooi, moet echt in het woordenboek
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
De psyche als direct exponent van de bron van het leven Arjan Dokelaar | 2 | 29-11-2008 08:19 | |
Psychologie |
De kracht van je onderbewuste gewoonmax | 14 | 05-02-2007 08:06 | |
Psychologie |
je leven sinterklaas44 | 36 | 07-07-2005 00:19 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
doel van je leven ranonkel | 59 | 13-06-2003 19:59 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Antwoord op de vraag zin van het leven jbtq | 5 | 08-07-2002 12:00 | |
Verhalen & Gedichten |
Leef jolleke | 2 | 09-12-2001 02:16 |