Advertentie | |
|
![]() |
|
Bedoel je een pathologisch leugenaar?
Hmm, volgens mij staan er wel wat topics over hier, ff kijken, of je dat bedoelt.. Zoiets?
Laatst gewijzigd op 09-08-2003 om 13:31. |
![]() |
||
Citaat:
'Checklist': • Een ziekelijke neiging om te liegen • Oppervlakkige charme • Snel intredende verveling • Gedragsproblemen in de kinderjaren en jeugd • Sterke overtuigingskracht • Uiterlijke schijn van oprechtheid • Tegenstrijdige uitspraken • Manipulatief gedrag • Gebrek aan realistische lange-termijn-planning • Impulsief gedrag • Geen medeleven / geen invoelingsvermogen • Onverantwoordelijk gedrag zie hier voor mee informatie Succes! Avé, Joyce
||
Verwijderd
|
Citaat:
*denkt na over die punten* niet dat ik zelf zoiets heb.. maar ik moest ergens aan denken... |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 09-08-2003 om 20:21. |
![]() |
|
Hey iedereen,
Bedankt voor de reacties. Zoals ik al zei de meeste punten van de checklist komen niet overeen met mijn vriendin. Ik heb dus een vermoeden dat ze liegt om totaal andere redenen. Ik zal gewoon moeten afwachten dus..... Ik heb in elk geval dankzij de info weer eens iets intressants bijgeleerd. Lieve groetjes magicflower
|
Gilles de la tourette heeft dat toch ook? Bij die ziekte heb je niet door dat je scheld of bepaalde dingen doet. Oig heb je ze niet in de hand. Dat zou ook iets daarvan kunnen zijn, majah, ik denk eerder dat wat hierboven beschreven staat, hier bedoeld wordt
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Heb ervaring met dat syndroom. Had in de lagere school nl. een klasgenootje die deze ziekte had. (zat toen in buitengewoon onderwijs, nog steeds alleen nu in een andere school) Euhm weet er theoretisch gezien niet echt veel van af.....ma ik ben er zeker van dat mijn vriendin het niet heeft.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Ziek zijn maar wel willen studeren Snebbeltje | 6 | 12-01-2014 09:52 | |
De Kantine |
Zou jij kinderen willen nemen als je een erfelijke ziekte had? Severus | 50 | 04-08-2004 21:06 | |
Lichaam & Gezondheid |
Jongens of meisjes met "de ziekte van steinert" of te wel "Dystrophia Myotonica" Maradinus | 0 | 06-04-2003 17:25 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik was ziek... Vlooienband | 12 | 23-02-2003 13:08 | |
Lichaam & Gezondheid |
Ziekte, maar welke? Sciza | 5 | 01-05-2002 14:50 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Erfelijke ziekte bij donor van sperma... PrackaH | 10 | 27-02-2002 21:30 |