![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En op je buik...zie je er veel van in het dagelijks leven? Of is het echt voor jezelf, dat je je er zelf aan ergert (als je het ziet en/of als je er aan denkt ofzo?)? |
![]() |
||
Verwijderd
|
'k weenie of je er wat aan hebt, maar:
Citaat:
'k weet ook niet of het wat is...maar goed: http://www.hansaplast.nl/general/nl/...s_general.html En: http://www.privekliniek.com/esth_co2...andeling.shtml <-- gaat over rimpels en 'onregelmatig heden', misschien valt een litteken onder dat laatste en anders zal het daarvoor misschien ook wel het zelfde zijn. Laatst gewijzigd op 30-12-2002 om 09:41. |
![]() |
||
Citaat:
Jij zegt dat het liteken bij jou een half jaar out is. In die tijd kan het er nog vreselijk uit zien, maar na verloop van tijd wordt het vaak wel beter. Uit het stuk van Leonoor blijkt dat het litteken minimaal een jaar oud moet zijn om in aanmerking te komen voor een laserbehandeling. Ik zou zeker het jaar even afwachten en het dan opnieuw bekijken. Je kan natuurlijk altijd bij de dokter gaan vragen.
|
Verwijderd
|
ja van die kleine littekens zoals littekens door acne, die kunnen wel met laserbehandeling weggehaald worden. Maar ik heb bijv een litteken op m'n buik dat niet op m'n huid ligt, maar het is echt een soort vouw. Die is dus moeilijk weg te halen en al helemaal niet met laser. En het resultaat zou waarschijnlijk lelijker worden dan het litteken zelf. Naja, die laat ik dus lekker zitten
![]() Maar zo'n litteken van het weghalen van een moedervlek moet op zich wel weg te krijgen zijn. Je kunt een keer een afspraak maken met een plastisch chirurg, dat heb ik toen ook gedaan toen ik dat litteken weg wou (toen was ik 13). Dan hoor je of het kan en wat voor resultaat je zou krijgen, of de kans groot is dat het echt mooier wordt, etc. ![]() Laatst gewijzigd op 31-12-2002 om 10:56. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Vooral van die pleisters heb ik zeker wel het idee dat ze werken, vooral als ik die pleister (draag ik alleen 's nachts) eraf haal lijkt het wel even een stukje platter geworden. Helaas heeft het litteken ook nogal een opvallende (rode) kleur en die gaat niet weg door die siliconen. Ik weet niet hoe jouw litteken eruit ziet, maar als het ook verdikt is kun je misschien eens naar je huisarts gaan, ik ben toen doorverwezen naar een plastisch chirurg en nadat we besloten dat opereren geen zin had (zoals je in Leonoors info al kon lezen) heb ik toen die siliconen gekregen. Je moet het dus wel via de dokter doen want dan krijg je het vergoed, en ik kan je vertellen dat de zooi verschrikkelijk duur is, daar schrik je echt van! En voor de kleur zul je het dan moeten camoufleren met make up enzo, maar dat doe ik eigenlijk ook niet want dat vind ik veel teveel gedoe ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() En navels zijn leuk ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||