Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() My little eye lijkt me trouwens niet bepaald een meesterwerk.
||
Citaat:
MY LITTLE EYE is met proconsumenten camera's geschoten en NIET op HD (High Definition). Uiteraard kun je video bewerken, film ook.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Heb je de trailer soms niet goed bekeken, of uberhaupt gezien? Daar zie je ook dat er nergens door acteurs gefilmd wordt zoals bij TBWP.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
|
'k heb em gezien en mijn advies is ga em kijken hij's echt niet slecht niet dat het de beste film is maar slecht zeker niet een keer een vrij verassend einde dat vond ik het mooiste aan de film hij was niet voorspelbaar.
|
ik vond het echt een klotefilm...absoluut niet spannend en soms ook vrij onduidelijk...
maar ik moet wel zeggen dattie niet voorspelbaar was, vooral het einde vond ik echt verassend, dus dat maakte het allemaal weer een beetje goed... wat ik wel storend vond was dat er niet consequent werd omgegaan met die camera's, want in sommige scenes worden ze gefilmd door zo'n digitale/beveiligingscamera, terwijl er daar helemaal geen hangt...(of tenminste ik nam aan dat er daar geen zou hangen) zo wordt op t einde dat meisje in die auto gefilmd door een beveiligingscamera, maar die hangt nergens en zij ziet hem zelf ook niet hangen, want dan had ze wel doorgehad dat er iets niet klopte...het kan misschien een verborgen camera zijn geweest...?
|
![]() |
ik heb m gister gezien in de bios; en ik vond em erg stoer, hoewel ik denk dat ie op video heel wat kracht verliest.
het is zeker geen meesterwerk en het verhaal (en cameragebruik) vertoont idd heel wat onlogischheden en gaten, maar als entertainment is de film zeker de moeite van het bekijken waard. ik vond het overignes WEL een kruising tussen Big Brother en TBWP. (tbwp wordt helaas namelijk altijd gereduceerd tot 'die film met die home-video-camera') qua spanning en opbouw, vind ik het echter best een vergelijking waard. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Je DVD-collectie Freshh~ | 234 | 08-03-2005 15:33 | |
Films, TV & Radio |
meest schokkende film JJ13 | 153 | 17-03-2004 09:59 | |
Verhalen & Gedichten |
A New Little Yesterday - deel 3 Type | 2 | 08-09-2003 16:03 | |
Films, TV & Radio |
Laatste film die je gezien hebt en wat vond je ervan? Verwijderd | 499 | 18-08-2003 11:55 | |
Films, TV & Radio |
[Charmed, Buffy, Angel] Goed nieuws! Verwijderd | 929 | 30-01-2003 00:19 | |
Verhalen & Gedichten |
My little fanatsy Angeloes | 0 | 06-01-2002 16:17 |