Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-04-2010, 16:35
Toneless
Toneless is offline
Ik ga volgende week maandag naar Engeland. Wohooo Ook gaan we naar Londen een dagje lekker shoppen. Weet iemand daar nog leuke winkels, waar je geweest moet zijn qua kleding ed? Alles is welkom.
Oud 13-04-2010, 16:56
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ligt er een beetje aan wat je stijl is, maar als je grote winkels wilt dan moet je gewoon door Oxford Street struinen en oa naar TopShop gaan.
Als je wat meer houdt van alternatieve mode is Camden echt een must. Allemaal kraampjes en winkeltjes met 'aparte' kleren, waar je je wel een dag kunt vermaken.
Oud 13-04-2010, 17:51
Toneless
Toneless is offline
Oke dankje. Ik had inderdaad al wat gehoord over Oxford Street. Daar maar is kijken .
Oud 13-04-2010, 18:59
Verwijderd
Oxford street is heel commercieel en vooral veel van hetzelfde, vind ik. Overigens, als je van GAP houdt, je vindt ze zowat op iedere straathoek. Covent Garden is tof met vlakbij een Dr. Martens winkel. Er was ook een hele gave alternatieve buurt, maar dat zal wel zijn waar TT het over had. Na het eind van OS vind je trouwens een gave comicstore Maar het is al zeker 8 jaar geleden dat ik er geweest ben, kan best weg zijn . Kijk eens rond op internet. http://www.visitlondon.com/nl/uitgaa...ngen-in-londen bv.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2010, 19:28
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Er was ook een hele gave alternatieve buurt, maar dat zal wel zijn waar TT het over had.
Je hebt ook nog Carnaby Street, een soort zijtak van Oxford Street. Dat zit vol met hippe design winkels en grotere winkels als de Adidas en Converse Store.
Als ik in Londen ben ga ik er altijd even kijken voor het winkeltje met designer-toys.
Oud 13-04-2010, 20:26
Verwijderd
sowieso lush
Met citaat reageren
Oud 13-04-2010, 20:54
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
sowieso lush
Sowieso, maar die zit in Nederland ook...
Oud 14-04-2010, 15:27
Verwijderd
maar in engeland is t goedkoper als je t omrekent en hebben ze meer nieuwe dingen die hier nog niet te krijgen zijn
en er zit een spa in londen
Met citaat reageren
Oud 14-04-2010, 17:54
ragdoll
ragdoll is offline
JA.

Dit weet ik dus, als waar shoppingstrateeg en koopverslaafde zijnde. en ik heb er gewoond natuurlijk. Overigens moet je wel van de Britse stijl houden anders is er geen ruk aan.
ANYWAY

The way to target oxford street

Stap uit bij metrohalte Marble Arch. Dan kom je uit bij het einde van Oxford Street. Alhier vindt je:

- Primark (!!!!!!!!!!)
- New Look
- warenhuis ben even vergeten welke maar nice
- River Island
- H&M iets verder along the way

als je dan vervolgens doorloopt tot ongeveer halverwege vindt je een mega Topshop, bij metrohalte Oxford Circus.

Verder is Camden Market ook erg leuk maar slechts voor wie alto is. Zit bij metrohalte Camden Town.

Ennn in Notting Hill (jawel) zitten een paar fraaie vintage winkels, wel pricey.

Tot slot: super toeristisch maar wel leuk is Covent Garden, met ook grappige winkeltjes en hele leuke cafeetjes. Zit om de hoek van Piccadilly Circus dus kun je gelijk een film doen of een crappy musical.
Oud 15-04-2010, 14:27
Toneless
Toneless is offline
Bedankt voor alle reacties. Ben vooral benieuwd naar de Adidas en Converse store . Nu nog effe een route uitstippelen oid.
Oud 17-04-2010, 20:19
Verwijderd
Citaat:
JA.

Dit weet ik dus, als waar shoppingstrateeg en koopverslaafde zijnde. en ik heb er gewoond natuurlijk. Overigens moet je wel van de Britse stijl houden anders is er geen ruk aan.
ANYWAY

The way to target oxford street

Stap uit bij metrohalte Marble Arch. Dan kom je uit bij het einde van Oxford Street. Alhier vindt je:

- Primark (!!!!!!!!!!)
- New Look
- warenhuis ben even vergeten welke maar nice
- River Island
- H&M iets verder along the way

als je dan vervolgens doorloopt tot ongeveer halverwege vindt je een mega Topshop, bij metrohalte Oxford Circus.

Verder is Camden Market ook erg leuk maar slechts voor wie alto is. Zit bij metrohalte Camden Town.

Ennn in Notting Hill (jawel) zitten een paar fraaie vintage winkels, wel pricey.

Tot slot: super toeristisch maar wel leuk is Covent Garden, met ook grappige winkeltjes en hele leuke cafeetjes. Zit om de hoek van Piccadilly Circus dus kun je gelijk een film doen of een crappy musical.
primark, river island en new look zitten ook in rotterdam
Met citaat reageren
Oud 18-04-2010, 22:39
Sade
Sade is offline
Citaat:
TopShop
Oud 19-04-2010, 19:29
ragdoll
ragdoll is offline
Citaat:
primark, river island en new look zitten ook in rotterdam
veel grotere collectie in teh UKzorz luv
Oud 20-04-2010, 19:11
amin16
amin16 is offline
primark & topshop!
kan je helemaal in los gaan.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2010, 22:07
Verwijderd
Citaat:
veel grotere collectie in teh UKzorz luv
ja met alles he, volgens mij heeft de primark daar ook gewoon leuke kleren
Met citaat reageren
Oud 21-04-2010, 12:50
ragdoll
ragdoll is offline
true dat, hier importeren ze alleen wat ' de hollandse markt ' digt en aangezien die markt kennelijk bestaat uit marginalen met wansmaak hebben ze in Rotown echt bijzonder weinig aangenaams. en helemaal niet al die leuke goedkope flutjurkjes en jasjes en slutty hakken
Oud 21-04-2010, 18:57
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Bij de New Look in Roffa hebben ze trouwens wel aardig wat leuke dingen en ook slutty jurkjes en heeeeeel veel slutty hakken.

Alleen de spijkerbroek-maten kloppen er voor geen meter...
Oud 21-04-2010, 22:37
Verwijderd
ja de new look is echt de engelse new yorker ofzo, jemig... die winkels zijn zo niks voor mij primark haal ik ook alleen sokken...
Met citaat reageren
Oud 22-04-2010, 08:31
Verwijderd
ik zou niet alleen naar Oxford gaan, ook de zijstraatjes doen
Met citaat reageren
Oud 22-04-2010, 12:19
ragdoll
ragdoll is offline
Citaat:
Bij de New Look in Roffa hebben ze trouwens wel aardig wat leuke dingen en ook slutty jurkjes en heeeeeel veel slutty hakken.

Alleen de spijkerbroek-maten kloppen er voor geen meter...
ja de New Look is hier best okee. Mits je dus in die stijl bent, which i am sinds ik daarginds in UK heb gewoond en geinfecteerd raakte met hun trashy smaak
Oud 23-04-2010, 21:35
ragdoll
ragdoll is offline
lalz ja wansmaak is ook kunst. die schoenen trek ik best wel trouwens. alleen jammer dat britse meisjes er een mysterieuze gewoonte van maken geen broek aan te trekken.
Oud 13-05-2010, 12:06
-kali
-kali is offline
ik was in november met school in londen.
ga eens kijken bij Accessorize.
zit ook in nederland, maar is iig erg leuke winkel
Met citaat reageren
Oud 13-05-2010, 13:22
ragdoll
ragdoll is offline
Citaat:
En hun hele kop dichtpoederen totdat er geen porie meer open is.... Waar ik nog het meest versteld van stond zijn de meisjes die mid-november mer blote benen, mini rokjes en hoge hakken uitgaan. Zonder jas. En dan krijsen "OH MAH GOWD IT'S SAU COOLD"..

Offtopic: ragdoll, als je goeie uitgaanstips heb in Londen PM me dan, ik word Camden een beetje zat
mhmhz nee ik was ook altijd in camden oh maar in de city heb je wel een paar van die snobistische yuppenclubs met rijke bankjongens aan de champagne, dat is best amusant, als je je over de enorme elitaire drempel heen kunt zetten althans
Oud 13-05-2010, 16:16
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
mhmhz nee ik was ook altijd in camden oh maar in de city heb je wel een paar van die snobistische yuppenclubs met rijke bankjongens aan de champagne, dat is best amusant, als je je over de enorme elitaire drempel heen kunt zetten althans
Ik ben een keer wezen eten bij de Sub-Zero icebar, pff dat was ook vrij decadent zeg! De ijsbar zelf zat vol met toeristen en was erg tof, maar het restaurant erbij was echt overdreven hip met van die gigantische loungebanken en onhandig lage tafeltjes en je kon er ook echt alleen maar hapjes als foie gras en kangaroe biefstuk bestellen. Alle serveesters zagen er ook supersjiek uit en ik voelde me echt zo'n kneus met m'n altoow-outfit.
Oud 13-05-2010, 17:57
ragdoll
ragdoll is offline
Citaat:
Ik ben een keer wezen eten bij de Sub-Zero icebar, pff dat was ook vrij decadent zeg! De ijsbar zelf zat vol met toeristen en was erg tof, maar het restaurant erbij was echt overdreven hip met van die gigantische loungebanken en onhandig lage tafeltjes en je kon er ook echt alleen maar hapjes als foie gras en kangaroe biefstuk bestellen. Alle serveesters zagen er ook supersjiek uit en ik voelde me echt zo'n kneus met m'n altoow-outfit.
omg ja, van gehoord maar tot grote spijt nog nooit binnengeweest. moet duidelijk op to do list voor de volgende keer
Oud 14-05-2010, 12:46
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
kangaroe biefstuk
maar dat is wel lekker
Reageren

Regels voor berichten