Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Sommige rotzooi op je schijf wordt geinstalleerd samen met Kazaa, en kun je gewoon uninstallen, maar lang niet alles! Blijft ook veel zooi in het register achter, dit kun je ook verwijderen met programma's als Spybots en ad-aware. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
Hola!
k heb last van precies dezelfde balk, ik heb ad-aware geinstalleerd en hem heb alles laten scannen, nu heeft hij iets van 190 "dingetjes" gevonden. als ik in logfile kijk zie ik ook bestanden die hij uit de system32 map haald. mag ik alles nu deleten???
||
Citaat:
ik heb geen kazaa en geen msn plus. maar wel die kutbalk!! ik heb net trouwens alle bestandjes ge-delete maar die balk staat er nog steeds. En hij staat ook niet in de software lijst... ![]()
Laatst gewijzigd op 15-08-2003 om 13:28. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
je kunt hem ook wegklikken hé
dan moet je rechts klikken op de gewone werkbalk en daarna het vinkje uitzetten van die balk (heeft een rare naam begint met een r). ik heb hem ook een paar keer gehad, en gewoon zo vaak mogelijk wegklikken en heel vaak ad-aware laten draaien dan is hij vanzelf een keer weg. (dat had ik tenminste, waardoor hij echt weggaat weet ik niet)
||
Citaat:
je hebt VAST wel ergens op ja geklikt waar je het niet had meoten doen die dingen komen echt niet vanzelf formatten, ben je er ook vanaf ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
chjbygrawtr herbalpower | 9 | 30-08-2003 16:17 | |
Software & Hardware |
[Internet Explorer] Werkbalk Probleem!!! thisisfun | 9 | 20-07-2003 13:43 |