Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Die film ga ik dus echt wel zien. ![]()
|
Voorpremieres van deze film zijn te zien op zondag 16 november en woensdag 19 november. Check www.bios.nl voor de plaatsen
![]() ![]()
|
![]() |
hihi ben er net geweest k kwam echt niet meer bij na de scene met die politieauto met de familie van natalie echt zo lache met zijn negenen in een auto ,hahahaa of dat kind dat tussen david en natalie in zat.maar de beste scene was met david en billy bob
britan gots ..... ...... ....... ...... and harry potter and of course the right foot of david backham...... en de film is voor alle leeftijd maar k zou mijn nichtje van 9 daar echt niet naar meenemen.......... nog een vraagje is er ergens een site waar je kan vinden wat al die mensen van elkaar zijn of kan iemand dat hier zetten want k kwam een beetje in de war...........voor de fans van vanavond four weddings and a funeral ![]()
|
Ik ben er gisteravond heen geweest...goede film, heel knap ook dat ze zoveel verhaallijnen in één film weten te stoppen.
En natuurlijk zijn Hugh, Colin en Alan ![]() Alleen zijn er wel een hoop scenes waarbij je denkt: ´En nu gaan ze zoenen!´ Alleen dan doen ze het weer niet... ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Jouw kerstfilm Top-3! hasseltboy | 72 | 31-12-2005 15:42 | |
Films, TV & Radio |
Love actually Endomychus | 43 | 16-05-2004 10:39 | |
Films, TV & Radio |