Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
hey!!!!!!!
gelijk tekenen dat contract!!!!!! werken bij de mac is ontzettend cool ![]() volgens mij verdien je ongeveer 4.20 per uur. maar dat weet ik niet zeker. maar hetmoet in je contract staan dus eerst effe lezen morgen en dan TEKENEN!!!!! ik ben 19, werk al 3 jaar bij de mac en ga er nooooooooooit meer weg!!!!! succes bitchy
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bij de Mac is het geloof ik wel zo dat je meer betaald krijgt naar mate je er langer werkt (soort bonus) dus misschien is het nu niet zoveel....Vraag het wel even, staat zo lullig als aan het einde van de maand blijkt dat je voor minimumloon werkt ![]() |
![]() |
|
![]() |
hey, geen slechte woorden over de mac he??!!!
die stinklucht valt echt wel mee, en er bestaat ook nog zoiets als een douche!!!! en nee je krijgt geen bonus als je langer werkt, wel als je ouder wordt, en als je doorgroeit dusse, gewoon tekenen!!!
|
Wat ik ervan weet is dat het (op den duur) saai, vervelend werk is tegen een hongerloontje... maar da's wat anderen zeggen, heb er zelf nooit gewerkt. Ben het ook niet van plan.
't Schijnt overigens wel gezellig te zijn.
|
![]() |
je staat de hele tijd te stressen en hetzelfde werk te doen, iedere keer die piepjes zijn ook vrij irritant. Mensen die er komen zien de mac niet als een restaurant, maar als een onpersoonlijke vreettent, dus je zult je daar op moeten instellen.
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() nogal wiedes hè, dat je meer krijgt naarmate je ouder wordt of doorgroeit...! das bij elk bedrijf zo, niet gelijk een reden om te tekenen dus. je laat al merken dat het je niets lijkt; waarom ga je het dan doen!! voor het geld? dan zou ik toch écht iets zoeken wat je leuk vindt.
|
![]() |
waarom zijn jullie allemaal zo negatief over de mac??????
macdonalds is geen vreettent, maar een goedlopende organisatie. Waarom denk je anders dat er zoveel mensen stoppen met school om fulltime te kunnen gaan werken bij mac donalds?? (ja, dat gebeurt echt!) en daarnaast, waarom denk je dat macdonalds kan blijven uitbreiden???? niet omdat er geen personeel te krijgen is hoor! duzzzzz, kom maar op met die motivatie waarom de mac zo slecht is........
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ten tweede, McDonald's stinkt zeker wel. Anyway, Ik werk dus ook al 3 jaar bij McDonald's, verdien nu 5.41 per uur, vind ik niet echt slecht voor een 18 jarige. Ik begrijp wel waarom iedereen ontevreden is over McDonald's, omdat McDonald's over het algemeen, koud, slecht eten geeft en slechte service. Dit komt vooral door het sollicitatie beleidt van Mcdonald's (die is er zeg maar niet). Ze nemen dus gewoon elke debiel aan. Maar als je op het goede restaurant komt, kan het best heel leuk zijn. Bij mijn restaurant is er echt een groep waar het heel gezellig mee is. Gotta sleep now. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ondertussen worden die klanten wel geholpen door die debiel, oke na zijn proeftijd (1 maand?) vliegt ie' eruit... maar dan komt er weer een andere... |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar goed als je toch zoooo slecht geholpen wordt waarom kom je er dan?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
Sorry, maar:
![]() Nu even ontopic...Ik vind de MC Donalds echt niks om bij te werken. Dat Amerikaanse systeem dat zint me gewoon niet zo, alles moet zo competitief zijn. En dat stomme uniform (vooral het petje en de broek) vond ik ook maar niks :-/ Laatst gewijzigd op 11-04-2003 om 13:31. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
weetje wat pas dom is.... dat heel veel mensen denken dat het niveau van de mensen die bij de mac werken niet hoger is dan vbo (en ik zeg hier niet dat jij het zegt)
||
![]() |
Citaat:
||
Ik heb er zelf vier jaar gewerkt... en heb er een toptijd gehad. Niet om het werk dat je er moet doen, dat is oersaai... maar wel om de gezelligheid die er tussen het personeel hangt... Geweldige uurtjes meegemaakt daar!!!
Maar na 4 jaar had ik het daar wel gezien... de sfeer was niet meer wat het geweest was... Citaat:
![]()
|
![]() |
JA, naja kan me voorstellen dat de sfeer er na een tijdje afgaat, is bij ons ook wel btje, maar over het algemeen werk ik nog met erg gezellige collega's en ook met t management kun je lekker ouwehoeren haha! Bij ons ligt t nivau ook rond havo/vwo denk k en tja sommige mensen hebben inderdaad een iets lager niveau
![]()
|
Ik heb geloof ik 5 dagen bij de mc donalds gewerkt, wat een kutwerk was dat zeg. Het werk was klote, de mensen chagerijnig, en het stonk dr. Geen idee wat ik verdiende, op zich nog best redelijk geloof ik.
Ik kom er nu ook nooit meer. owja, waarom mc donalds zo slecht is? www.mcspotlight.org
|
Ik heb 2 of 3 maanden bij de mac gewerkt, ik was 16 en werd als een slaaf behandelt, ik verdiende een paar rooie rotcenten en werd de hele dag gecommandeerd, het was echt zwaar klote werk een kennisje van mij heeft het ook geprobeerd na 1 dag was zij vertrokken haha
ik raad het je niet aan en het loon zal nooit hoger zijn dan het minimum |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|