Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ja, typ soms ook iets wat ik precies zo zou zeggen ![]()
||
Citaat:
![]() Bweh. Nu moet ik eigenlijk andere mensen ook gaan omschrijven. Maar dat doe ik een andere keer wel ![]()
|
Kut
![]() Nou eh Stefanootje: Was veel leuker dan ik verwacht had ![]() Absinthe: Had ik niet echt een beeld bij, maar die vond ik dus ook gezellig. En nog steeds trouwens ![]() Medeia: Had ik eigenlijk ook niet echt een beeld bij. Ik had gedacht dat ze stiller zou zijn, maar dat valt wel mee en ze heeft best wel een eigen mening over dingen en zo ![]() ![]() ![]() Sann: Huhu, dat viel te verwachten he, na Absinthe en Medeia. Sann is echt cool. Ik weet niet zo goed wat ik verwacht had omdat ze aan de ene kant helemaal niet erg stil of verlegen leek en aan de andere kant wel steeds bleef zeggen dat ze meeten eng vond. Dat laatste was gewoon niet waar ![]() Zo. ![]()
|
Igorrrai en Lars heb ik wel eens een keer per toeval ontmoet, die vond ik allebei uiteindelijk toch leuker on-line dan IRL.
O ja, en Lucky Duck ben ik ook een keer toevallig tegengekomen op het treinstation in Nijmegen (en heel even mee gepraat), daar zat ze toen samen met haar vriend op een bankje te wachten op de trein. Ik vond haar on-line altijd een beetje een apart maar leuk en aardig type, en dat aparte zag ik ook IRL terug maar dat leuke en aardige helaas toch iets minder. Hmm... en een jaar of twee, drie terug ben ik hier in mijn huidige woonplaats ook nog een forumster tegengekomen bij de bushalte en daar misschien een minuutje mee gepraat, maar daar weet ik de gebruikersnaam niet meer van (volgens mij forumt ze inmiddels niet meer). Deed vrij normaal IRL, maar op Onzin zei ze later iets in de trant van: "Iehl, ik heb Severus vandaag gezien! ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Mr Soija vond ik opvallend veel rustiger. Miekje kwam veel meer down to earth over dan gedacht. Fizzle vond ik iets drukker/levendiger overkomen dan op het forum. Kazet kwam stukken minder arrogant over dan op het forum. Deze verschillen bleven me het meest bij.
|
Verwijderd
|
Omdat ik weer wat nieuwe aan mijn lijstje kan toevoegen
![]() Jasper: kleiner dan verwacht, na al die verhalen over hoe lang ie was ![]() ![]() Snoopy: helemaal geen beeld bij van te voren, tof wijf ![]() Egon: precies zoals verwacht, hoewel, ik dacht dat ze wat stiller zou zijn, maar dat viel echt mee! Uice: leuke vent, had geen beeld bij 'm eigenlijk LP: Lekker gek, weinig gene, prima mee vermaakt Soija: ja, niet te geloven hoeveel die kerel praat ![]() wheezle: leuker dan verwacht, had een beetje een vervelend pubermeisje verwacht ![]() etmakas: te kort gezien om er een mening over te hebben CM: tof, gezellig, vrolijk ![]() |
![]() |
|
Jasper en Little Phoebe zijn precies zoals verwacht.
Sann was gezelliger. Niet dat ik haar ongezellig had verwacht, maar ze heeft in het echt meer persoonijkheid dan op 't forum. Egon had ik de vorige keer ook wel gesproken, maar nu meer, en is gewoon iemand zoals het hoort. Op het forum ook, maar in het echt nog meer. Mean was niet gemeen.
|
En mensen die ik in een verder verleden voor het eerst zag:
Kazet was exact zoals verwacht. Pippeloen vrolijker. Mr Soija min of meer zoals verwacht. Dark Phoenix minder sexy. Martin ongeveer zoals verwacht. Moz iets rustiger. Abstinhe zoals verwacht. Trimm Trabb zoals verwacht. Paranoide is in het echt liever, en ook nog duizend keer leuker dan op het forum.
|
Het valt mij trouwens wel op dat iedereen mij minder kalm verwacht. Volgens mijn horoscoop ben ik zo iemand die zich introverter gedraagt in nieuwe omgevingen en extraverter bij mensen die hij goed kent. Dus ja, ik hoor toevallig bij die 99% van de wereldbevolking.
|
Mean/Wheezle - Lief en mooi meisje
![]() sann - Prettig gestoord, minder alcoholist dan ik dacht (maar dat is alleen omdat WT wegging ![]() Uice - Gewoon chill, precies zoals ik dacht Absinthe - Minder serieus dan op het forum ![]() Sherlock - Irritant ventje ![]() Soija - Wist ik al dat hij stil was, hoewel hij deze keer meer praatte dan vorige keer, imo. Egon/ecnelis - Was echt totaal anders dan ik had verwacht (qua karakter), dacht dat ze veel kalmer en/of serieuzer zou zij, maar ze is erg leuk en gezellig ![]() Creative Music - Had niet echt een beeld bij haar, maar is gewoon relaxed. Snoopy - Was typisch moeder, maar cool ![]() White Trash - We zijn matties ![]() Babs: Ook gewoon gezellig, ook zoals ik dacht. Lorelei - Heel lief, grote prammen, haha ![]() ![]() Commendatore - Heel stil, heb weinig met hem gepraat. Martiņo - Ik vind hem leuk ![]() Etmakas - Heb ik 20 seconden gezien, niet genoeg om een goed beeld te vormen van hoe ze is.
|
Etmakas: Was een stuk minder verlegen dan ik dacht
Snoopy: Heb niet zo heel veel met haar gepraat maar ze was wel tof ![]() Absinthe: Niet echt mee gepraat Lorelei: Ze maakte broodjes voor me dus ik ben tevreden! Sann: Het beeld dat ik bij haar had klopte echt 100% ![]() Commendatore: Weer een tijdje met hem zitten praten, prima gozer! CreativeMusic: Leuk meisje dat van Jus D'orange houd. Martiņo: Niet echt met hem gepraat. Uice: Wat meer mee gepraat dan de vorige meet en me daar prima mee vermaakt! Egon: Kan zeer goed voetballen en is gewoon chill ![]() LP: Gezellig! En gaat die wedstrijd helaas verliezen omdat Commendatore niet op de foto wou ![]() Wheezle: Aardig meisje met een onwijs accent ![]() Onait Sirch: Ik vond hem echt niet zo stil als iedereen zegt! Wel moet je eerst de oren van zijn hoofd lullen voordat hij iets zegt maar dat geeft niet ![]()
|
Verwijderd
|
Mijn (opppervlakkige) opmerkingen.
Absinthe: Vaker gezien. Babs: Eerder gezien. Commendatore: Vaker gezien. CreativeMusic: Gewoon zoals op het forum. Egon: Sehr cool. ![]() Lorelei: Zoals verwacht. Aardig. LP: Eerder gezien. ![]() Martiņo: Eerder gezien. Zag er sexy uit gister. ;x Sann: Zoals verwacht. Lacht veel. Sherlock: Coole gozer. Snoopy: Had ik eigenlijk geen beeld bij, of onbewust dacht ik toch dat ze eruit zag als Snoopy. ![]() ![]() Uice: Eerder gezien. Wheezle: Ik had stiekem ook een vervelend pubermeisje verwacht. Maar ze is dus heel aardig en leuk enzo. : ) White Trash: Nou, ik had hem ondergestereotypt. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Absinthe: Superleuk. Ietsje drukker en spontaner.
Babs: Precies zoals verwacht. Gezellig. Commendatore: Beetje stil ![]() Egon: Wat een schatje! Zo'n lief hoog stemmetje had ik niet verwacht. En van die kleine handen. Lorelei: Kende ik niet zo goed. LP: Heeft een grote bek, en is blijkbaar bi. Aardig meisje. Martiņo: Is niet zo super luidruchtig als dat ik had verwacht. Onait Sirch Eeh. Kende ik niet zo goed op het forum. Sann: Best druk en echt een sfeermaker. Erg gezellig. Vooral in het begin was het wel fijn om iemand te hebben die veel praatte omdat het toen nog wat onwennig was. Sherlock: Leuk. Lacht volgens mij nog meer dan ik doe, en dat maak ik niet vaak mee ![]() Snoopy: Is zes maanden zwanger van haar tweede kind. ![]() Soija Heel, heel, heel stil. Lief. Uice: Ik verwachtte een oude man. Omdat zijn avater met een kalende man was, en op een één of andere manier denk je dan dat je een oude man gaat zien ofzo. Leest moeilijke boeken en praat moeilijk over muzikanten die ik niet ken ![]() Wheezle: Leuk! Haha. Ik had toen ik 15 was geeneens interesse in jongens. Maar Mean was de hele dag wel bezig. Haha. White Trash: Leuk. Nog meer kak dan ik had verwacht. Makkelijk in de omgang, vertelt grappige verhalen. |
![]() |
||
Citaat:
En het is niet echt moeilijk.
|
Verwijderd
|
Uice: Tof. Heeft ook veel verstand van literatuur.
Ook leuk om mee te praten. CreativeMusic: Heel tof, was wel verlegen. Maar ik vond het erg leuk met jou! Maar leuk om mee te praten. Moet nog wel veel leren op gebied van mannen. ![]() ![]() ![]() Babs: Gezellig spontaan en druk. Oh en absoluut eng niet eng natuurlijk. Egon: Ik wist om heel eerlijk te zijn niet echt wat ik van jou moest verwachten. Een heel verlegen meisje of heel druk. Maar je was dat laatste en het was zeker leuk met jou. Oh en je bent heel lief en bezorgd! White Trash: Kak met een r en een flesje wijn. Niet echt mee gepraat (Babs en jij gingen ook eerder weg), maar je bent spontaan. Etmakas: Een heel lief meisje, jammer dat je eerder wegmoest. Maar het halfuurtje dat we gemeet hebben was wel heel gezellig. Onait: Heel stil, bijna niet mee gepraat. LP: Een druktemaker die graag en veel praat. Tof meisje en heel leuk om mee te praten over alles en niks. Martino: Lief en aardig. ![]() Snoopy: Had een aardig meisje verwacht en dat was je ook. Lorelei: Had eerst niet door dat jij het was. Absinthe: Aardig en tof! Oh en CM, Onait is So. ![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Maargoed Lorelei, sann, Absinthe, Commendatore, Uice, White Trash, Babs, Jasper, Egon: net zo gezellig/gaaf/leuk/aardig als voorheen Snoopy: anders als verwacht. Was ook nog eens zwanger, blijkbaar. CreativeMusic: rustig en aardig niet zo heel veel mee gepraat, maar wel gezellig gekletst wheezle: rustig, gaf aan iedere langswandelende ober haar nummer LP: nogal een flapuit ![]() Etmakas: maar kort gezien. Had vlechtjes.
|
Verwijderd
|
Ik heb de meeste mensen te kort gezien om een beeld van te hebben. De meesten varen als verwacht, alleen Wheezle praat vet Gronings, Uice leek een stuk... ik weet niet... minder hard dan ik had verwacht, en Onait Sirch leek me verlegener dan in het echt. De rest was als verwacht, of die heb ik tien seconden gezien en een hand gegeven. Het viel me wel op dat Lorelei en CreativeMusic heel erg op foto's lijken
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Archont was wel zoals ik me had voorgesteld, alleen met een accent dat ik niet verwacht had.
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Super Mario Sunsaain #1016 Verwijderd | 500 | 21-06-2010 23:20 |