Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-06-2010, 22:47
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Soija is idd heeeeel anders. En jij ook, Kazet. Je was veel rustiger en stiller dan ik had verwacht.

Katje/Moz was veel toffer dan ik van tevoren verwachtte.
Uice was kalmer en lieviger (ja dat is een woord) dan ik dacht.
Para is gewoon teringstoer, maar ik verwachtte wel een ander accent.

Verder weet ik 't niet zo goed eigenlijk.
Oud 23-06-2010, 22:49
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hey Trimm, je vergeet mij

Hoewel, ik ben jou ook vergeten Maar jij was gewoon HEEL anders dan ik me had voorgesteld. Qua uiterlijk, qua innerlijk was je best wel hetzelfde. Alleen niet zo'n erge sarcast als hier
Oud 23-06-2010, 22:52
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Hey Trimm, je vergeet mij

Hoewel, ik ben jou ook vergeten Maar jij was gewoon HEEL anders dan ik me had voorgesteld. Qua uiterlijk, qua innerlijk was je best wel hetzelfde. Alleen niet zo'n erge sarcast als hier
Ik was aan't werk he, dan hou ik me in.
En hoe had je me qua uiterlijk voorgesteld dan? (benieuwdbenieuwdbenieuwd!!!)

Van jou had ik niet echt een beeld, omdat je pas heel kort weer terug was op het forum, maar je bent irl net zo druk en gezellig als hier.
Oud 23-06-2010, 22:59
Verwijderd
Ik vind het wel opmerkelijk dat iedereen mij rustiger vindt, ik wek toch niet de indruk dat ik heel druk ben, ofzo?
Met citaat reageren
Oud 23-06-2010, 23:03
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het wel opmerkelijk dat iedereen mij rustiger vindt, ik wek toch niet de indruk dat ik heel druk ben, ofzo?
Ben ik met je eens. Je komt op mij júist als heel rustig, bijna als onbewogen over.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2010, 23:08
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik was aan't werk he, dan hou ik me in.
En hoe had je me qua uiterlijk voorgesteld dan? (benieuwdbenieuwdbenieuwd!!!)

Van jou had ik niet echt een beeld, omdat je pas heel kort weer terug was op het forum, maar je bent irl net zo druk en gezellig als hier.
Lang, bruin haar en ik dacht dat je wat langer zou zijn, weet ik veel Gewoon, anders Maar toen ik je zag, wist ik wel meteen dat jij het was.

Ja, typ soms ook iets wat ik precies zo zou zeggen
Oud 23-06-2010, 23:11
Verwijderd
Citaat:
Ben ik met je eens. Je komt op mij júist als heel rustig, bijna als onbewogen over.
Precies, ik ben ook erg stoīcijns.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2010, 23:19
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Citaat:
Nee joh, ik heb jou als eerst gemeet dus dat heeft wel indruk gemaakt, want :eng:. Ik was Biertank vergeten.
Oud 25-06-2010, 13:56
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik heb je niet echt lang gezien maar mijn indruk was dat je vooral aardiger was.. minder de behoefte had om met alles en iedereen in discussie te gaan. Misschien dat dat als rustiger wordt gezien

Bweh. Nu moet ik eigenlijk andere mensen ook gaan omschrijven. Maar dat doe ik een andere keer wel
Oud 25-06-2010, 14:10
Verwijderd
Citaat:
Bweh. Nu moet ik eigenlijk andere mensen ook gaan omschrijven. Maar dat doe ik een andere keer wel
Ja ik eis dat je mi-ni-maal twee regels aan mij wijdt anders voel ik me gepasseerd en vergeten en all!!@!@
Met citaat reageren
Oud 25-06-2010, 14:11
Verwijderd
Citaat:
Ja ik eis dat je mi-ni-maal twee regels aan mij wijdt anders voel ik me gepasseerd en vergeten en all!!@!@
Ja, ik ook, want ik ben nog door niemand genoemd
Met citaat reageren
Oud 25-06-2010, 14:15
Lorelei
Lorelei is offline
Kut

Nou eh

Stefanootje: Was veel leuker dan ik verwacht had Ik vond het echt heel erg gezellig samen met haar en Absinthe tijdens de december-meet.
Absinthe: Had ik niet echt een beeld bij, maar die vond ik dus ook gezellig. En nog steeds trouwens
Medeia: Had ik eigenlijk ook niet echt een beeld bij. Ik had gedacht dat ze stiller zou zijn, maar dat valt wel mee en ze heeft best wel een eigen mening over dingen en zo En ik moet nu nog even doorpraten om die twee regels vol te krijgen. Ik hoop dat ze snel een kamer vindt, hopelijk hier in de buurt
Sann: Huhu, dat viel te verwachten he, na Absinthe en Medeia. Sann is echt cool. Ik weet niet zo goed wat ik verwacht had omdat ze aan de ene kant helemaal niet erg stil of verlegen leek en aan de andere kant wel steeds bleef zeggen dat ze meeten eng vond. Dat laatste was gewoon niet waar

Zo. (nee, ik ben jullie allemaal niet vergeten.. ik heb gewoon geen zin meer).
Oud 25-06-2010, 14:23
Verwijderd

Grappig dat mensen zeggen ''dat ik best wel een mening heb.'' Komt dat hier niet tot uiting of zo?
Met citaat reageren
Oud 25-06-2010, 14:24
Verwijderd
Citaat:

Grappig dat mensen zeggen ''dat ik best wel een mening heb.'' Komt dat hier niet tot uiting of zo?
Haha, ik dacht echt: ja duh, hier op het forum heeft Medeia toch ook hartstikke een mening?!
Met citaat reageren
Oud 25-06-2010, 22:34
Severus
Severus is offline
Igorrrai en Lars heb ik wel eens een keer per toeval ontmoet, die vond ik allebei uiteindelijk toch leuker on-line dan IRL.

O ja, en Lucky Duck ben ik ook een keer toevallig tegengekomen op het treinstation in Nijmegen (en heel even mee gepraat), daar zat ze toen samen met haar vriend op een bankje te wachten op de trein. Ik vond haar on-line altijd een beetje een apart maar leuk en aardig type, en dat aparte zag ik ook IRL terug maar dat leuke en aardige helaas toch iets minder.

Hmm... en een jaar of twee, drie terug ben ik hier in mijn huidige woonplaats ook nog een forumster tegengekomen bij de bushalte en daar misschien een minuutje mee gepraat, maar daar weet ik de gebruikersnaam niet meer van (volgens mij forumt ze inmiddels niet meer). Deed vrij normaal IRL, maar op Onzin zei ze later iets in de trant van: "Iehl, ik heb Severus vandaag gezien! " (en dat terwijl zíj mij aansprak, ik kende haar geeneens) waardoor ik haar nu ook maar een dikke, achterbakse trol vind. Leuk en popi doen op het forum, maar ondertussen...
Oud 29-06-2010, 23:22
naam ingebruik
naam ingebruik is offline
over het algemeen een stuk aardiger
Oud 29-06-2010, 23:39
Verwijderd
Ik weet zeker dat realiteit veel anders is dan teksten en humor op een forum

ik heb nog tot nu toe niemand gegreet
Met citaat reageren
Oud 02-07-2010, 09:38
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik weet zeker dat realiteit veel anders is dan teksten en humor op een forum

ik heb nog tot nu toe niemand gegreet
Dan weet je het ook niet zeker Ik vind toch dat veel mensen wel ongeveer hetzelfde zijn hoor.
Oud 02-07-2010, 13:15
Verwijderd
Citaat:
Igorrrai en Lars heb ik wel eens een keer per toeval ontmoet, die vond ik allebei uiteindelijk toch leuker on-line dan IRL.

O ja, en Lucky Duck ben ik ook een keer toevallig tegengekomen op het treinstation in Nijmegen (en heel even mee gepraat), daar zat ze toen samen met haar vriend op een bankje te wachten op de trein. Ik vond haar on-line altijd een beetje een apart maar leuk en aardig type, en dat aparte zag ik ook IRL terug maar dat leuke en aardige helaas toch iets minder.
wa dan?
Met citaat reageren
Oud 02-07-2010, 20:27
Daboman
Daboman is offline
Mr Soija vond ik opvallend veel rustiger. Miekje kwam veel meer down to earth over dan gedacht. Fizzle vond ik iets drukker/levendiger overkomen dan op het forum. Kazet kwam stukken minder arrogant over dan op het forum. Deze verschillen bleven me het meest bij.
Oud 16-07-2010, 23:59
Verwijderd
Omdat ik weer wat nieuwe aan mijn lijstje kan toevoegen

Jasper: kleiner dan verwacht, na al die verhalen over hoe lang ie was verder gezellig & vrolijk & tof, maar dat had ik eigenlijk ook wel verwacht
Snoopy: helemaal geen beeld bij van te voren, tof wijf
Egon: precies zoals verwacht, hoewel, ik dacht dat ze wat stiller zou zijn, maar dat viel echt mee!
Uice: leuke vent, had geen beeld bij 'm eigenlijk
LP: Lekker gek, weinig gene, prima mee vermaakt
Soija: ja, niet te geloven hoeveel die kerel praat (precies zoals verwacht dus)
wheezle: leuker dan verwacht, had een beetje een vervelend pubermeisje verwacht , maar ze was leuk & mooi!
etmakas: te kort gezien om er een mening over te hebben
CM: tof, gezellig, vrolijk jammer dat ik d'r niet heel veel gesproken heb!
Met citaat reageren
Oud 17-07-2010, 00:14
Uice
Uice is offline
Jasper en Little Phoebe zijn precies zoals verwacht.

Sann was gezelliger. Niet dat ik haar ongezellig had verwacht, maar ze heeft in het echt meer persoonijkheid dan op 't forum.

Egon had ik de vorige keer ook wel gesproken, maar nu meer, en is gewoon iemand zoals het hoort. Op het forum ook, maar in het echt nog meer.

Mean was niet gemeen.
Oud 17-07-2010, 00:29
Uice
Uice is offline
En mensen die ik in een verder verleden voor het eerst zag:

Kazet was exact zoals verwacht.

Pippeloen vrolijker.

Mr Soija min of meer zoals verwacht.

Dark Phoenix minder sexy.

Martin ongeveer zoals verwacht.

Moz iets rustiger.

Abstinhe zoals verwacht.

Trimm Trabb zoals verwacht.

Paranoide is in het echt liever, en ook nog duizend keer leuker dan op het forum.
Oud 17-07-2010, 00:34
Uice
Uice is offline
Het valt mij trouwens wel op dat iedereen mij minder kalm verwacht. Volgens mijn horoscoop ben ik zo iemand die zich introverter gedraagt in nieuwe omgevingen en extraverter bij mensen die hij goed kent. Dus ja, ik hoor toevallig bij die 99% van de wereldbevolking.
Oud 17-07-2010, 00:59
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mean/Wheezle - Lief en mooi meisje precies als ik dacht
sann - Prettig gestoord, minder alcoholist dan ik dacht (maar dat is alleen omdat WT wegging )
Uice - Gewoon chill, precies zoals ik dacht
Absinthe - Minder serieus dan op het forum
Sherlock - Irritant ventje maar toch een schatje
Soija - Wist ik al dat hij stil was, hoewel hij deze keer meer praatte dan vorige keer, imo.
Egon/ecnelis - Was echt totaal anders dan ik had verwacht (qua karakter), dacht dat ze veel kalmer en/of serieuzer zou zij, maar ze is erg leuk en gezellig
Creative Music - Had niet echt een beeld bij haar, maar is gewoon relaxed.
Snoopy - Was typisch moeder, maar cool had geen beeld bij haar verder.
White Trash - We zijn matties
Babs: Ook gewoon gezellig, ook zoals ik dacht.
Lorelei - Heel lief, grote prammen, haha
Commendatore - Heel stil, heb weinig met hem gepraat.
Martiņo - Ik vind hem leuk
Etmakas - Heb ik 20 seconden gezien, niet genoeg om een goed beeld te vormen van hoe ze is.
Oud 17-07-2010, 08:09
Sherlock
Sherlock is offline
Etmakas: Was een stuk minder verlegen dan ik dacht
Snoopy: Heb niet zo heel veel met haar gepraat maar ze was wel tof
Absinthe: Niet echt mee gepraat
Lorelei: Ze maakte broodjes voor me dus ik ben tevreden!
Sann: Het beeld dat ik bij haar had klopte echt 100%
Commendatore: Weer een tijdje met hem zitten praten, prima gozer!
CreativeMusic: Leuk meisje dat van Jus D'orange houd.
Martiņo: Niet echt met hem gepraat.
Uice: Wat meer mee gepraat dan de vorige meet en me daar prima mee vermaakt!
Egon: Kan zeer goed voetballen en is gewoon chill
LP: Gezellig! En gaat die wedstrijd helaas verliezen omdat Commendatore niet op de foto wou
Wheezle: Aardig meisje met een onwijs accent
Onait Sirch: Ik vond hem echt niet zo stil als iedereen zegt! Wel moet je eerst de oren van zijn hoofd lullen voordat hij iets zegt maar dat geeft niet
Oud 17-07-2010, 08:27
snoopy
snoopy is offline
Ghehe... Hier hadden we het nog over gisteren

Als ik meer tijd heb zal ik mijn lijstje eens posten, vond jullie iig allemaal aardig(er dan verwacht soms )!
Oud 17-07-2010, 09:45
Verwijderd
Mijn (opppervlakkige) opmerkingen.
Absinthe: Vaker gezien.
Babs: Eerder gezien.
Commendatore: Vaker gezien.
CreativeMusic: Gewoon zoals op het forum.
Egon: Sehr cool. Hogere stem dan verwacht.
Lorelei: Zoals verwacht. Aardig. 
LP: Eerder gezien.
Martiņo: Eerder gezien. Zag er sexy uit gister. ;x

Sann: Zoals verwacht. Lacht veel.
Sherlock: Coole gozer. 
Snoopy: Had ik eigenlijk geen beeld bij, of onbewust dacht ik toch dat ze eruit zag als Snoopy. Maar heel mooi en vriendelijk. Kleinere buik dan verwacht wel.
Uice: Eerder gezien.
Wheezle: Ik had stiekem ook een vervelend pubermeisje verwacht. Maar ze is dus heel aardig en leuk enzo. : )
White Trash: Nou, ik had hem ondergestereotypt.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2010, 10:38
Verwijderd
Absinthe: Superleuk. Ietsje drukker en spontaner.
Babs: Precies zoals verwacht. Gezellig.
Commendatore: Beetje stil
Egon: Wat een schatje! Zo'n lief hoog stemmetje had ik niet verwacht. En van die kleine handen.
Lorelei: Kende ik niet zo goed.
LP: Heeft een grote bek, en is blijkbaar bi. Aardig meisje.
Martiņo: Is niet zo super luidruchtig als dat ik had verwacht.
Onait Sirch Eeh. Kende ik niet zo goed op het forum.
Sann: Best druk en echt een sfeermaker. Erg gezellig. Vooral in het begin was het wel fijn om iemand te hebben die veel praatte omdat het toen nog wat onwennig was.
Sherlock: Leuk. Lacht volgens mij nog meer dan ik doe, en dat maak ik niet vaak mee
Snoopy: Is zes maanden zwanger van haar tweede kind. Aardig meisje.
Soija Heel, heel, heel stil. Lief.
Uice: Ik verwachtte een oude man. Omdat zijn avater met een kalende man was, en op een één of andere manier denk je dan dat je een oude man gaat zien ofzo. Leest moeilijke boeken en praat moeilijk over muzikanten die ik niet ken
Wheezle: Leuk! Haha. Ik had toen ik 15 was geeneens interesse in jongens. Maar Mean was de hele dag wel bezig. Haha.
White Trash: Leuk. Nog meer kak dan ik had verwacht. Makkelijk in de omgang, vertelt grappige verhalen.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2010, 12:22
Uice
Uice is offline
Citaat:
Uice: Ik verwachtte een oude man. Omdat zijn avater met een kalende man was, en op een één of andere manier denk je dan dat je een oude man gaat zien ofzo. Leest moeilijke boeken en praat moeilijk over muzikanten die ik niet ken
Gezien je nick moet je dit toch kennen:

En het is niet echt moeilijk.
Oud 17-07-2010, 16:46
Verwijderd
Uice: Tof. Heeft ook veel verstand van literatuur.
Ook leuk om mee te praten.
CreativeMusic: Heel tof, was wel verlegen. Maar ik vond het erg leuk met jou!
Maar leuk om mee te praten. Moet nog wel veel leren op gebied van mannen.
Babs: Gezellig spontaan en druk. Oh en absoluut eng niet eng natuurlijk.
Egon: Ik wist om heel eerlijk te zijn niet echt wat ik van jou moest verwachten. Een heel verlegen meisje of heel druk. Maar je was dat laatste en het was zeker leuk met jou. Oh en je bent heel lief en bezorgd!
White Trash: Kak met een r en een flesje wijn. Niet echt mee gepraat (Babs en jij gingen ook eerder weg), maar je bent spontaan.
Etmakas: Een heel lief meisje, jammer dat je eerder wegmoest. Maar het halfuurtje dat we gemeet hebben was wel heel gezellig.
Onait: Heel stil, bijna niet mee gepraat.
LP: Een druktemaker die graag en veel praat. Tof meisje en heel leuk om mee te praten over alles en niks.
Martino: Lief en aardig.
Snoopy: Had een aardig meisje verwacht en dat was je ook.
Lorelei: Had eerst niet door dat jij het was.
Absinthe: Aardig en tof!

Oh en CM, Onait is So.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2010, 16:46
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 17-07-2010, 17:31
Uice
Uice is offline
Citaat:
Uice: Tof. Heeft ook veel verstand van literatuur.
Omdat ik wist wie Harry Mulie is?
Oud 17-07-2010, 19:26
Verwijderd
Sann: Ik dacht al dat ik iemand vergeten was. Maar je was a) geen drankorgel en b) een gezellige druktemaker.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2010, 19:56
Martiņo
Martiņo is offline
Citaat:
Martiņo: Is niet zo super luidruchtig als dat ik had verwacht.
Hoe kwam je op dat idee?
Citaat:
Martiņo: Eerder gezien. Zag er sexy uit gister. ;x
jij ook josimar ;x

Maargoed

Lorelei, sann, Absinthe, Commendatore, Uice, White Trash, Babs, Jasper, Egon: net zo gezellig/gaaf/leuk/aardig als voorheen
Snoopy: anders als verwacht. Was ook nog eens zwanger, blijkbaar.
CreativeMusic: rustig en aardig niet zo heel veel mee gepraat, maar wel gezellig gekletst
wheezle: rustig, gaf aan iedere langswandelende ober haar nummer
LP: nogal een flapuit
Etmakas: maar kort gezien. Had vlechtjes.
Oud 23-07-2010, 13:25
Verwijderd
Ik heb de meeste mensen te kort gezien om een beeld van te hebben. De meesten varen als verwacht, alleen Wheezle praat vet Gronings, Uice leek een stuk... ik weet niet... minder hard dan ik had verwacht, en Onait Sirch leek me verlegener dan in het echt. De rest was als verwacht, of die heb ik tien seconden gezien en een hand gegeven. Het viel me wel op dat Lorelei en CreativeMusic heel erg op foto's lijken
Met citaat reageren
Oud 23-07-2010, 13:55
Verwijderd
Archont was wel zoals ik me had voorgesteld, alleen met een accent dat ik niet verwacht had. Hij vroeg zich een aantal keer hardop af of hij niet minder arrogant was dan op het forum -want arrogant is hij inderdaad niet, op momenten na- maar ik had al door dat dat hier allemaal gespeeld is.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2010, 13:06
Verwijderd
Het viel me trouwens op dat Uice zo op Jezus lijkt!
Met citaat reageren
Oud 25-07-2010, 13:09
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
je hebt zijn filmpjes op YouTube nog nooit gezien?
Oud 25-07-2010, 13:10
Verwijderd
Citaat:
nee
Met citaat reageren
Oud 25-07-2010, 13:16
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Is hij Jesusophile?
Oud 25-07-2010, 13:18
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Rivka, held ik kwam er niet op. Die inderdaad.
Oud 25-07-2010, 14:43
Uice
Uice is offline
Citaat:
Lijk ik op een Midden-Oosterse jood?
Oud 25-07-2010, 14:43
Rivka
Rivka is offline
Je lijkt sprekend op Jezus, maar dat hoort bij je professie .
Oud 25-07-2010, 16:23
Verwijderd
Citaat:
Lijk ik op een Midden-Oosterse jood?
schijnbaar
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten