Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik vind em niet cool, alleen the funky nummers als cant stop and by the way zijn wel cool, maar op de rest klinken ze met al dat te zuivere gebleer en achtergrond gejank toch echt verschrikkelijk. Ik ga echt voor de oude cd's zoals de uplift mofo party plan en mother milk. Maar misschien is deze cd te begrijpen. Die gasten zijn allemaal dik 40 (behalve john dan) en dan is zoon relaxte cd als deze misschien wel een te begrijpen stap (jammer voor mij dan moet ik mezelf maar behelpen met de oude cds), toch is deze cd wel nuttig om samen met je vriendin op je kamer te luisteren
![]()
|
hehe, idd, het is nogal een erg rustige cd, maar zoals je zei, ze zijn best oud, om op je 40ste nog met alleen een sok om je lul op het podium te springen is ook zoiets
![]() de cd klinkt ook heel anders, maar als je nogal d-pressed bent zoals ikke nu dan wil et wel es werken
|
mjah hijs inmiddels dus een paar dagen uit..
en...wie heeft em gekocht? nja ikke dus..en hijs goed..veel nummers maar een aantal hadden ze er echt wel af mogen laten zoals cabron en universally speaking maar der staan oowk weer juweeltjes op zoals this is the place, dosed, don't forget me, minor thing, venice queen wat vinden jullie? |
![]() |
|
Ik heb hem ook, en net als iedereen had ik alles al gehoord op internet. Ik vind het geen goede cd (op By the way, This is the place, Dosed, The zepher song en Can't stop na). Het is geen tegenvaller, dit was wel te verwachten..maar toch...Uplif mofo&Mother's milk vind ik nog steeds de beste albums.
||
Citaat:
shit wat een discriminatie hier, als ik hier wat over hiphop te melden heb is het gelijk dicht damn Rat
||
Citaat:
Hoezo discriminatie? Ik post hier gewoon hoor, en kan verder niks sluiten, dus waarom reageer je dan op mijn bericht???
|
Ik heb het album nu elke dag minstens 1x beluisterd, het is geen Californication-kloon zoals ik dacht. Het is wel wat rustiger allemaal, zeker ook vernieuwend, maar toch had ik liever de oude stijl (Uplift mofo party plan). Anthony vindt dat ze nog steeds punk-rockers zijn, omdat hij vindt dat dat niet van de muzieksoort afhangt, maar van de manier van nummers schrijven enzo.. (of zoiets..)
|
Ik vind het de cd van het jaar. Punt.
16 songs, 68 minuten muziek, en GEEN opvullertjes, wie doet het hen na? Echt 16 prachtige songs. Sommigen zeggen dat het te soft is maar als je van metal houdt is het idd te soft, en er zitten echt wel hardere en snellere stukken in. Flea geeft het beste van zichzelf en de bas is echt goed aanwezig, iets wat niet van veel bands kan gezegd worden. Californication had prachtige singles maar voor de rest....deze cd is helemaal geen kloon, hij is veel experimenteler, en simpelweg mooier. Ik ben er totaal weg van. Het valt me trouwens op dat veel mensen het altijd leuk vinden om te zeggen dat ze de 'oude stijl' en cd's mooier vinden maar ik vind nauwelijks mensen die de oude cd's hebben, laat staan kennen. Die vorige cd's zijn heel goed hoor, maar "by the way" is echt klasse. Het lied "by the way" is trouwens één van de mindere songs op het album. Live vind ik ze ook niet goed, maar de cd is....oh my f*cking god!
||
![]() |
Citaat:
De oude nummers zijn ook heel goed! (vooral Me and My Friends) ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
ikke 13 mijn vriend 16 elketje | 89 | 28-10-2003 21:22 | |
De Kantine |
Ik ben nieuw! M. Arnoldi | 7 | 11-07-2003 22:49 | |
Eindexamens 2003 |
FF over het LAKS... Tovenaar | 1 | 16-05-2003 21:10 | |