Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-09-2010, 15:35
Verwijderd
Citaat:
(ik las een boek van een borstvoedingsmafiosi en die zei dat als je verstopte melkkanaaltjes had je de korrels er met een naald uit kon pulken oid, HFDEWFBUEWF ik viel bijna flauw toen ik dat las )
Ja, zie je hoe naar het is! Het lijkt me sowieso een naar gevoel als zo'n kind aan je tiet ligt te zuigen, ieuw.
Advertentie
Oud 20-09-2010, 15:36
Verwijderd
Het schijnt trouwens een kwestie van vraag en aanbod te zijn, en volgens de boekjes komt in 99% van de gevallen de productie vanzelf op gang als de de koter maar vaak genoeg AANLEGT.
Oud 20-09-2010, 15:37
Verwijderd
Citaat:
Maar Sarah, kan het dan sommige vrouwen geen melk hebben? Mijn moeder had dat volgens mij. Terwijl ze wel heel grote borsten heeft. Heeft dat er mee te maken misschien?

Wat een onderwerp, sorry guys.
Volgens mij was dat ook de oorzaak van de pijn bij mijn zus, ze maakte wel melk aan, maar heeel weinig, ik kan me voorstellen dat dat pijnlijk is als je dan wel blijft proberen te voeden. Het kwam gewoon niet op gang.
Oud 20-09-2010, 15:37
Verwijderd
Hee, maar hoe voelt het trouwens als de baby schopt? Dat was zeker wel gek om dat voor het eerst te voelen? En hoe vaak voel je de baby eigenlijk bewegen?
Oud 20-09-2010, 15:39
Verwijderd
Oh jongens ik krijg echt rillingen van dit topic. Korrels er met een naald uitpulken, omg
Verwijderd
Citaat:
Het schijnt trouwens een kwestie van vraag en aanbod te zijn, en volgens de boekjes komt in 99% van de gevallen de productie vanzelf op gang als de de koter maar vaak genoeg AANLEGT.
Dat vind ik altijd toffe woorden, 'aanleggen'... en ook als mensen zeggen 'ja, de baby komt 's nachts ook nog om 3 uur een keer voor een voeding', hihi, alsof de baby zelf naar z'n moeder wandelt
Verwijderd
Citaat:
Oh jongens ik krijg echt rillingen van dit topic. Korrels er met een naald uitpulken, omg
Ja, korrels! KORRELS! WTF
Oud 20-09-2010, 15:40
Verwijderd
Citaat:
Dat vind ik altijd toffe woorden, 'aanleggen'... en ook als mensen zeggen 'ja, de baby komt 's nachts ook nog om 3 uur een keer voor een voeding', hihi, alsof de baby zelf naar z'n moeder wandelt
Oud 20-09-2010, 15:40
Verwijderd
+ Hallo, NAALD Wtf
Oud 20-09-2010, 15:41
Verwijderd
Ik ben echt een beetje misselijk nu. Ik vind korrels een vies woord. Ik wist niet dat je melkkorrels in je tepel kon hebben.
Oud 20-09-2010, 15:42
Verwijderd
Ik zou ook schromen om een naald in mijn tepel te steken hoor brr.

Maar tja, sommige vrouwen maken gewoon niet zo veel melk, ik weet niet precies hoe dat komt. Vroeger zouden die dan een buurvrouw betalen om hun baby te voeden, tegenwoordig zijn daar gelukkig flesjes voor

Schoppende baby's lijken me dan wel weer gezellig behalve als ze je blaas schoppen.
Carn
Carn is offline
beter dan tarrels in je tepel.
Verwijderd
Ik vind het juist allemaal heel boeiend, melkkorrels klinken ook best... grappig? Kan niet wachten *klappert met eierstokken*
Oud 20-09-2010, 15:43
Verwijderd
Citaat:
Ik zou ook schromen om een naald in mijn tepel te steken hoor brr
Ik zie niet eens waar hij dan in zou moeten! Maar goed, dit wordt wellicht een beetje te tmi
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het juist allemaal heel boeiend, melkkorrels klinken ook best... grappig? Kan niet wachten *klappert met eierstokken*
Ik klapper ook best wel, maar melkkorrels kunnen me gestolen worden hoor!
Verwijderd
Citaat:
Ik ben echt een beetje misselijk nu. Ik vind korrels een vies woord. Ik wist niet dat je melkkorrels in je tepel kon hebben.
Ik ook niet en ik had het liever ook niet geweten brr
Verwijderd
Citaat:
Hee, maar hoe voelt het trouwens als de baby schopt? Dat was zeker wel gek om dat voor het eerst te voelen? En hoe vaak voel je de baby eigenlijk bewegen?
Het voelt alsof er iemand aan de binnenkant van je buik schopt, ik kan het niet anders uitleggen Niet echt gek, in het begin weet je niet goed of je darmgeborrel of schopjes voelt dus ik vind het ook lastig te zeggen wanneer je het nou voor het eerst echt voelde. En deze baby is een lui mormel want ik voel hem vaak alleen 's avonds als ik op bed lig een paar keer en als ik geluk heb overdag soms. Maar ik lees van andere vrouwen dat die de godganse dag door lens geschopt worden, dat is vast ook niet zo leuk.
Het is iig vooral leuk om te zien hoe je buik dan beweegt aan de buitenkant <3
Verwijderd
Citaat:
Wut? Jij leest, ik peuter melkkorrels met naalden uit mijn tepels, en je denkt meteen aan dat je dat zelf ook wil?
Oud 20-09-2010, 15:44
Verwijderd
Citaat:
Oh nee dit soort verhalen sterken mij alleen maar in het idee dat ik geen kinderen wil
Verwijderd
Citaat:
Op het laatst als de baby omdraait dan zie je inderdaad heel je buik golven, lijkt me echt heel apart!
Verwijderd
Citaat:
Ik zie niet eens waar hij dan in zou moeten! Maar goed, dit wordt wellicht een beetje te tmi
als je borstvoeding geeft is dat gaatje wel groter
Sherlock
Sherlock is offline
Als ik dit zo lees, its good to be a man.
Verwijderd
Citaat:
Wut? Jij leest, ik peuter melkkorrels met naalden uit mijn tepels, en je denkt meteen aan dat je dat zelf ook wil?
Ja, ik ben nu op een punt in mijn eierstokgeklapper dat ik zelfs de nare dingen leuk begin te vinden Hormonen!
Oud 20-09-2010, 15:45
Verwijderd
Citaat:
fijn, dan past er een naald in!
Verwijderd
Citaat:
fijn, dan past er een naald in!
Verwijderd
Citaat:
beter dan tarrels in je tepel.
In tegenstelling tot die korrels zie ik niet echt in hoe er tarrels in je tepel komen.
Verwijderd
Citaat:
I KNOW
Citaat:
haha ach ja het is ook wel boeiend, en wel leerzaam om zo'n boek te lezen, krijg je lekker al dat jargon mee maar sommige dingen gaan echt te ver ;x
Citaat:
*vingers in oren* LALALALALALALALALALALA
Oud 20-09-2010, 15:46
Verwijderd
Ik zou bij vastzittende melkkorrels eerder de vader van de baby vragen om een keer goed hard te zuigen zodat die korrels losschieten
Verwijderd
Citaat:
Het is niet één gaatje, een tepel is een soort..zeef met meerdere uitgangen!!!!!! Huhu zeef.
Verwijderd
Citaat:
Ik zou bij vastzittende melkkorrels eerder de vader van de baby vragen om een keer goed hard te zuigen zodat die korrels losschieten
Als je grote hangtieten hebt, kan je het zelfs zelf!
Oud 20-09-2010, 15:47
Verwijderd
Ik ben maar vast aan het koken, want Theodoor heeft vanavond tentamen Taal en de konijnen moeten tussen zes en zeven naar de dierenarts
Verwijderd
Meesterlijk onderwerp
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ja, ik ben nu op een punt in mijn eierstokgeklapper dat ik zelfs de nare dingen leuk begin te vinden Hormonen!
Te herkenbaar
Verwijderd
Citaat:
i know

haha ach ja het is ook wel boeiend, en wel leerzaam om zo'n boek te lezen, krijg je lekker al dat jargon mee maar sommige dingen gaan echt te ver ;x

*vingers in oren* lalalalalalalalalalala
Verwijderd
Citaat:
Het is niet één gaatje, een tepel is een soort..zeef met meerdere uitgangen!!!!!! Huhu zeef.
oh kijk dat wist ik niet eens maar dat is op zich wel logischer inderdaad
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Wat vindt Theodoor van dat idee?
Verwijderd
Citaat:

maar dat is wel een beter idee ja. Ze moeten er wel uit want anders krijg je BORSTONTSTEKING. Het boek adviseert ook dompelbaden trouwens. Dan moet je met je tieten in een warm badje gaan hangen
Oud 20-09-2010, 15:48
Verwijderd
Citaat:
Het voelt alsof er iemand aan de binnenkant van je buik schopt, ik kan het niet anders uitleggen Niet echt gek, in het begin weet je niet goed of je darmgeborrel of schopjes voelt dus ik vind het ook lastig te zeggen wanneer je het nou voor het eerst echt voelde. En deze baby is een lui mormel want ik voel hem vaak alleen 's avonds als ik op bed lig een paar keer en als ik geluk heb overdag soms. Maar ik lees van andere vrouwen dat die de godganse dag door lens geschopt worden, dat is vast ook niet zo leuk.
M'n tante sliep op een gegeven moment weinig omdat die baby de hele tijd lag te schoppen.
Lijkt me wel leuk om te merken als de baby schopt, zolang hij/zij het niet te vaak doet dan.
Verwijderd
Citaat:

maar dat is wel een beter idee ja. Ze moeten er wel uit want anders krijg je BORSTONTSTEKING. Het boek adviseert ook dompelbaden trouwens. Dan moet je met je tieten in een warm badje gaan hangen
Haha, ik zie het al voor me En dan om de een of andere reden ook aan de keukentafel
Verwijderd
Citaat:
Te herkenbaar
ik vind het zo bizar dat mensen dit herkenbaar vinden ik heb echt niks met baby's. Of nou ja, HEUL soms vind ik kindjes van anderen nog wel leuk, maar omg, zelf zo'n ding baren en dan ook nog korrels in je tepels

En dan ook nog opvoeden

Buuh
Oud 20-09-2010, 15:49
Verwijderd
Citaat:
Mweh hoe weet je dan welke verstopt zit?
Oud 20-09-2010, 15:50
Verwijderd
Citaat:
M'n tante sliep op een gegeven moment weinig omdat die baby de hele tijd lag te schoppen.
Lijkt me wel leuk om te merken als de baby schopt, zolang hij/zij het niet te vaak doet dan.
He, wat leuk dat je hier bent komen kijken welkom
Verwijderd
Citaat:
ik vind het zo bizar dat mensen dit herkenbaar vinden ik heb echt niks met baby's. Of nou ja, HEUL soms vind ik kindjes van anderen nog wel leuk, maar omg, zelf zo'n ding baren en dan ook nog korrels in je tepels

En dan ook nog opvoeden

Buuh
Hormonen kunnen echt veel doen, niet normaal!
Laatst las ik dat een zwangere vrouw schreef dat ze last had van aambeien... Het enige dat ik dacht was;' *jaloers* '
Verwijderd
Citaat:
Mweh hoe weet je dan welke verstopt zit?
Ja weet ik veel ik neem aan dat je zo'n korrel wel ziet zitten, anders moet je ook nog gaan graven, dat ken echt niet
Oud 20-09-2010, 15:51
Verwijderd
Citaat:
He, wat leuk dat je hier bent komen kijken welkom
Ik zat al een tijdje hier te kijken eigenlijk maar postte niks
Maar bedankt!
Verwijderd
Citaat:
Laatst las ik dat een zwangere vrouw schreef dat ze last had van aambeien... Het enige dat ik dacht was;' *jaloers* '
OMG
Verwijderd
Citaat:
Ja weet ik veel ik neem aan dat je zo'n korrel wel ziet zitten, anders moet je ook nog gaan graven, dat ken echt niet

Eeee kijk nou er zit een melkkorrel in mijn tet!

Niet leuk.
Oud 20-09-2010, 15:52
Verwijderd
Een kennis van mijn ouders is huisarts. Op een keer kwam er een vrouw, die gewoon ongesteld werd enzo, zonder duidelijke buik, die zo'n buikpijn had.
Een paar uur later was er een kind.
Oud 20-09-2010, 15:52
Verwijderd
Citaat:
Oh, ik dacht dat dat juist de bedoeling was met die naald
Citaat:
Ik zat al een tijdje hier te kijken eigenlijk maar postte niks
Maar bedankt!
Waarom niet? Het is hier juist zo leuk! Afgezien van melkkorrels uit borsten peuteren. Serieus Moz, ik krijg nachtmerries vannacht
Oud 20-09-2010, 15:53
Verwijderd
Citaat:
Hormonen overwinnen alles
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten