Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-04-2006, 22:08
Igorrrai
Igorrrai is offline
Ik hoop dat ik het morgenavond op internet kan bekijken.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-04-2006, 22:24
zoemzoem
zoemzoem is offline
Morgen wordt rond 23.30 ook de herhaling uitgezonden, kun je ook opnemen.
Heb nog niet gekeken, maar jammer dat Richard eruit is, zo blijven mijn verdachten nog steeds in het spel zitten.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2006, 22:39
peaceflower
peaceflower is offline
Leuke opdrachten deze aflevering!

Dat Richard eruit ging was geen verrassing. Ik vond hem nadat hij terug was gekomen totaal niet verdacht meer.
Frederique heeft bij de test niet gezegd op wie ze stemde. Volgens die theorie van laatst zou zij er dus uit gaan, maar ze bleef. Die theorie klopt dus ook niet meer.

Verdachte acties deze aflevering:
- De verspreking van Toine bij de Spaanse-woordjes-opdracht
- Roderick die van plaats moest wisselen met de mol maar eerst weer op zijn eigen plek ging zitten
- Milouska die in een badkamer/sanitair-winkel gaat kijken voor een boekenkast
- Frederique die expres langzaam ging rijden terwijl er 5000 euro op het spel stond

Toch vond ik het knap dat Toine een kwartier lang niets gezegd heeft aan tafel. Een mol zou dat heel gemakkelijk 'per ongeluk' laten mislukken. Ook Peggy heeft haar best gedaan over dat WK van '78. Milouska ging compleet de mist in, maar dat was ook een moeilijke opdracht.

Heeft iemand nog hints opgemerkt?
Oud 15-04-2006, 11:03
Pla
Pla is offline
Link naar het vorige topic

Dat Roderick eerst op zijn eigen plaats ging zitten, was volgens mij omdat hij Peggy verdenkt.. Toen hij terugkwam, was Frederique har plaats leeg..
Oud 15-04-2006, 14:02
Verwijderd
Citaat:
peaceflower schreef op 14-04-2006 @ 23:39 :
Leuke opdrachten deze aflevering!

Dat Richard eruit ging was geen verrassing. Ik vond hem nadat hij terug was gekomen totaal niet verdacht meer.
Frederique heeft bij de test niet gezegd op wie ze stemde. Volgens die theorie van laatst zou zij er dus uit gaan, maar ze bleef. Die theorie klopt dus ook niet meer.

Verdachte acties deze aflevering:
- De verspreking van Toine bij de Spaanse-woordjes-opdracht
- Roderick die van plaats moest wisselen met de mol maar eerst weer op zijn eigen plek ging zitten
- Milouska die in een badkamer/sanitair-winkel gaat kijken voor een boekenkast
- Frederique die expres langzaam ging rijden terwijl er 5000 euro op het spel stond

Toch vond ik het knap dat Toine een kwartier lang niets gezegd heeft aan tafel. Een mol zou dat heel gemakkelijk 'per ongeluk' laten mislukken. Ook Peggy heeft haar best gedaan over dat WK van '78. Milouska ging compleet de mist in, maar dat was ook een moeilijke opdracht.

Heeft iemand nog hints opgemerkt?
Ik vond dat Frederique wel érg haar best deed om Toine iets te laten zeggen toen hij zo lang stil moest zijn. Richard ving dat toen op. Dat vond ik vooral verdacht, van Frederique dus.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2006, 14:33
xx
xx is offline
pfff.... ik vind het dit jaar écht heel moeilijk!!! (toch goed van die mol!!) Iedereen heeft wel íets verdachts.... Behalve Toine die verdenk ik niet! Voor de rest zou iedereen het in mijn ogen kunnen zijn. Alhoewel die verspreking van Toine over die voetbal natuurlijk wel weer heel verdacht is!!

xx
Met citaat reageren
Oud 15-04-2006, 14:47
Orsino*
Orsino* is offline
Citaat:
peaceflower schreef op 14-04-2006 @ 23:39 :

Volgens mij klopt die theorie nog steeds wel, het was elke keer zo. En Frederique gaf iets van drie namen, Richard geen, en hij ging er uit. Het hoeft toch niet altijd zo te zijn dat iedereen één naam geeft? Het was wel duidelijk dat Richard bij de test helemaal niks weggaf en dat hij er uit zou gaan.
Hoewel ik wel bang was dat Frederique er uit zou gaan omdat ze zoveel namen gaf, maar er gingen dus niet twee mensen uit, dus het lijkt me een theorie die nog steeds klopt..
Met citaat reageren
Oud 15-04-2006, 15:12
Roos
Roos is offline
Het is geen theorie, dat is gewoon duidelijk zo expres gedaan. Anders zou je na elke eliminatie 1 verdachte Mol van je lijstje kunnen schrappen, omdat degene die eruit ging, op hem/haar heeft gestemd.

Frederique gaf idd 3 namen, maar Richard nul.
Oud 15-04-2006, 16:00
Verwijderd
Het zou wel raar zijn als ik nog steeds zou zeggen dat Roderick de Mol is, aangezien hij de enige van de zes is die gewoon altijd normaal zijn best doet, en deze aflevering weer. (Voor zover wij weten dan...) Deze aflevering deed iedereen heel raar, maar het programma suggereerde wel erg dat Frédérique de mol is, dat is toch eigenlijk ook gek. Ze lieten heel vaak zien dat Frédérique het had over haar sabotage… normaal zie je dat toch pas in de Mol-uitzending. Maar waarom zou ze anders zoveel verkloten…

Ik snap er niks meer van.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2006, 16:38
Verwijderd
Maar als kijker zie je echt zo ontzettend veel niet.. elk jaar is het weer zo dat ze dingen laten zien die de mol heeft gedaan om opdrachten te laten mislukken die wij helemaal niet zagen (geld jatten bijvoorbeeld). Dus eigenlijk kun je het helemaal nooit weten als kijker, door de manier waarop alles is gemonteerd. Natuurlijk zien de kandidaten veel dingen ook niet, maar dan ben je er natuurlijk wel vaker bij en je zit met z'n allen op elkaars lip.

Maar goed.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2006, 16:41
zoemzoem
zoemzoem is offline
Wat mij opviel:
- Frederique wordt in het groepje van Spaans-sprekenden gezet, hoewel ze zelf vindt dat ze het niet zo goed spreekt.
- Milouska die een boekenkast in een badkamerwinkel gaat zoeken.
- Milouska die de opdracht heeft te zoeken naar een tv en vervolgens met 3 barbiepoppen terugkomt omdat ze geen tv kon vinden...
- Toine die niet echt enthousiast is om de woorden uit zijn hoofd te leren
- Toine die als sportverslaggever voetbal niet in het Spaans weet.
- Frederique die zowel Richards als Toines opdracht probeert te laten mislukken.
- Frederique die heel langzaam gaat rijden, hoewel ze weet dat ze nog weinig tijd hebben.
- Toine probeert tijd in te halen, maar lukt niet
- Peggy die Frederiques mollenboekje doorkijkt

De kandidaten verdenken (of zeggen te verdenken):
Milouska: Toine
Toine & Peggy: Fred
Roderick: Peggy
Fred: Peggy/Roderick/Milouska
Richard: .... (vorige aflevering Peggy + beetje Roderick)

Ik denk niet dat Peggy het is, of Milouska, die doet gewoon te dom. Dan blijven Fred, Toine en Roderick over, waarvan Roderick geen echt verdachte dingen heeft gedaan.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2006, 16:45
Verwijderd
Citaat:
zoemzoem schreef op 15-04-2006 @ 17:41 :
Wat mij opviel:
- Frederique wordt in het groepje van Spaans-sprekenden gezet, hoewel ze zelf vindt dat ze het niet zo goed spreekt.
- Milouska die een boekenkast in een badkamerwinkel gaat zoeken.
Is dat zo gek? Volgens mij stonden er wel gewoon kasten, voor op badkamers dan, maar een kast is een kast...
Citaat:
- Milouska die de opdracht heeft te zoeken naar een tv en vervolgens met 3 barbiepoppen terugkomt omdat ze geen tv kon vinden...
Beter een ander item van de lijst wanneer iets echt niet te vinden is, toch?
Citaat:
- Toine die niet echt enthousiast is om de woorden uit zijn hoofd te leren
- Toine die als sportverslaggever voetbal niet in het Spaans weet.
- Frederique die zowel Richards als Toines opdracht probeert te laten mislukken.
- Frederique die heel langzaam gaat rijden, hoewel ze weet dat ze nog weinig tijd hebben.
- Toine probeert tijd in te halen, maar lukt niet
- Peggy die Frederiques mollenboekje doorkijkt

De kandidaten verdenken (of zeggen te verdenken):
Milouska: Toine
Toine & Peggy: Fred
Roderick: Peggy
Fred: Peggy/Roderick/Milouska
Richard: .... (vorige aflevering Peggy + beetje Roderick)

Ik denk niet dat Peggy het is, of Milouska, die doet gewoon te dom. Dan blijven Fred, Toine en Roderick over, waarvan Roderick geen echt verdachte dingen heeft gedaan.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2006, 16:47
Verwijderd
Ja precies, ik denk dat het voor de kijkers nog veel moeilijker is om uit te maken wie de Mol is. Ik denk dat de hints die wij als kijker dan wel weer hebben het juist extra moeilijk maken. Ik bedoel, die muzikale aanwijzingen kunnen met een beetje doordenken echt op alles en iedereen slaan.
En zoals nu weer met Frédérique, is ze nou de Mol, of juist niet, omdat haar "Mollen-acties" nu al in beeld zijn gebracht.
Het lijkt me ook echt een supermoeilijk programma om te monteren, want je moet alles toch zo objectief mogelijk in beeld zien te brengen, lijkt mij.
Eigenlijk kan je pas echt gaan speculeren bij de laatste 3 of 4, maar het grappige is dat elk seizoen weer iedereen vanaf zowat aflevering 1 (mijzelf incluis) schijnt te weten wie de Mol is.

Maar goed.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2006, 16:47
Verwijderd
Citaat:
Nubis schreef op 15-04-2006 @ 17:38 :
Maar als kijker zie je echt zo ontzettend veel niet.. elk jaar is het weer zo dat ze dingen laten zien die de mol heeft gedaan om opdrachten te laten mislukken die wij helemaal niet zagen (geld jatten bijvoorbeeld). Dus eigenlijk kun je het helemaal nooit weten als kijker, door de manier waarop alles is gemonteerd. Natuurlijk zien de kandidaten veel dingen ook niet, maar dan ben je er natuurlijk wel vaker bij en je zit met z'n allen op elkaars lip.

Maar goed.
Voor de kijkers worden er ook veel tips in gestopt. Voorgaande jaren dingen met het beginfilmpje, bijvoorbeeld. En ik geloof dat de witte roos dit jaar een enorme hint is. Zowel voor de kijker als voor Toine (maar die zag het niet, geloof ik).
Met citaat reageren
Oud 15-04-2006, 17:08
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 15-04-2006 @ 17:47 :
Voor de kijkers worden er ook veel tips in gestopt. Voorgaande jaren dingen met het beginfilmpje, bijvoorbeeld. En ik geloof dat de witte roos dit jaar een enorme hint is. Zowel voor de kijker als voor Toine (maar die zag het niet, geloof ik).
Ja, maar vaak zijn dat van die hints waarvan je achteraf pas denkt "oja!!!", dus daar heb je ook niet veel aan volgens mij.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2006, 17:12
Verwijderd
Citaat:
Stefenootje schreef op 15-04-2006 @ 18:08 :
Ja, maar vaak zijn dat van die hints waarvan je achteraf pas denkt "oja!!!", dus daar heb je ook niet veel aan volgens mij.
Wel als je er vanaf het begin op gaat letten.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2006, 17:34
jet
jet is offline
ik blijf bij roderick
Oud 15-04-2006, 18:24
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 15-04-2006 @ 18:12 :
Wel als je er vanaf het begin op gaat letten.
Ja, maar dan krijg je juist weer dat je overal wel een hint in ziet.
En zelfs al let je erop, vaak zijn de hints die achteraf onthuld worden zo onduidelijk of vergezocht, of komen ze zo snel voorbij dat je echt wel geluk moet hebben om die eruit te pikken.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2006, 18:29
idontcare
idontcare is offline
frederique, for real.
Oud 15-04-2006, 21:45
Verwijderd
Citaat:
Stefenootje schreef op 15-04-2006 @ 19:24 :
En zelfs al let je erop, vaak zijn de hints die achteraf onthuld worden zo onduidelijk of vergezocht, of komen ze zo snel voorbij dat je echt wel geluk moet hebben om die eruit te pikken.
Ja, zoals dat je willekeurige stukjes geluid van een aflevering snel moet terugspoelen en dan de naam van de Mol te horen krijgt.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2006, 22:47
Verwijderd
Citaat:
Stefenootje schreef op 15-04-2006 @ 19:24 :
Een witte roos tussen alleen maar rode is niet overal een hint in zien Dat ís gewoon een hint.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2006, 11:28
Hyphen
Hyphen is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 15-04-2006 @ 23:47 :
Een witte roos tussen alleen maar rode is niet overal een hint in zien Dat ís gewoon een hint.
Wanneer was dat dan? Wat bedoel je?
Oud 16-04-2006, 13:21
xx
xx is offline
Citaat:
Hyphen schreef op 16-04-2006 @ 12:28 :
Wanneer was dat dan? Wat bedoel je?
Bij een opdracht in de vorige aflevering. Daar moesten de kandidaten in tweetallen graven zoeken (van Argentijnse belangrijke mensen die op het Argentijnse geld staan). Bij elk graf lag een stukje tekst en een roos. Die rozen moesten de kandidaten meenemen naar het eindpunt. Alle rozen waren rood behalve één roos die Toine en Frédérique hadden gevonden, die was wit. Volgens sommige is dit een verwijzing naar Frédérique want die speelde in meiden van de Wit.... Roos de Wit. En voor het gemak 'vergaten' ze die rozen mee te nemen naar het eindpunt waardoor die opdracht ook nog eens helemaal mislukt was...

xx
Met citaat reageren
Oud 16-04-2006, 14:13
Verwijderd
Ik denk dat Toine en Peggy het niet zijn. De anderen dus wel. Eerst verdacht ik Frédérique nog niet zo, maar deze aflevering is ze wel erg mollerig neergezet.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2006, 16:39
Roadrunner
Roadrunner is offline
Ik denk Frédérique, maar voor de eerste keer viel Roderick me ook wel op. Hij was net als Frédérique erg langzaam bij het racen.
Oud 16-04-2006, 17:48
jet
jet is offline
dagboek van de mol na de vorige aflevering:

Wel jammer dat, misschien wel daardoor, Liz nu naar huis is. Ik had haar die vrijstelling best gegund.

en wie was het best bevriend met liz? juist ja, roderick

Oud 16-04-2006, 18:51
Hyphen
Hyphen is offline
Citaat:
xx schreef op 16-04-2006 @ 14:21 :
Bij een opdracht in de vorige aflevering. Daar moesten de kandidaten in tweetallen graven zoeken (van Argentijnse belangrijke mensen die op het Argentijnse geld staan). Bij elk graf lag een stukje tekst en een roos. Die rozen moesten de kandidaten meenemen naar het eindpunt. Alle rozen waren rood behalve één roos die Toine en Frédérique hadden gevonden, die was wit. Volgens sommige is dit een verwijzing naar Frédérique want die speelde in meiden van de Wit.... Roos de Wit. En voor het gemak 'vergaten' ze die rozen mee te nemen naar het eindpunt waardoor die opdracht ook nog eens helemaal mislukt was...
Oh zo! Dat lijkt mij idd ook een beste hint..
Oud 16-04-2006, 19:52
Briseïs
Briseïs is offline
milouska is echt een achterlijke doos

stating the obvious
Oud 16-04-2006, 20:37
peaceflower
peaceflower is offline
Wat verdenken veel mensen Frédérique na deze aflevering
Ze werd inderdaad erg mollerig neergezet, maar dat zegt niets. Een paar afleveringen terug was Peggy continu verdacht en Milouska is ook al een keer een hele aflevering extreem mollerig geweest.
Ik hoop echt niet dat Frédérique de mol is, want ik heb haar in de pool als enige nog geen punt gegeven
Oud 16-04-2006, 21:00
vidaaa
vidaaa is offline
Het is Roderick. En dat is een feit
Oud 16-04-2006, 22:06
peaceflower
peaceflower is offline
Citaat:
vidaaa schreef op 16-04-2006 @ 22:00 :
Dat denk ik ook
Oud 16-04-2006, 22:06
*gaapt*
*gaapt* is offline
Citaat:
Stefenootje schreef op 15-04-2006 @ 17:00 :
Het zou wel raar zijn als ik nog steeds zou zeggen dat Roderick de Mol is, aangezien hij de enige van de zes is die gewoon altijd normaal zijn best doet, en deze aflevering weer. (Voor zover wij weten dan...)
Ik vind Roderick ook zeker wel verdacht hoor. Deze aflevering reed hij net als Frederique heel langzaam. Verder had hij de opdracht 'ruil van plaats met de mol'. Hij mocht als eerste een opdracht kiezen en als hij de mol is, is dat natuurlijk de fijnste opdracht om te hebben. want met wie hij ook wisselt, hij verpest sowieso de opdracht, want je kan niet met jezelf wisselen. Dat is een onopvallende manier om je opdracht te verpesten.

En verder heb je inderdaad nog de montage. Je weet nooit wat je niet te zien krijgt. Frederique en Milouska stonden in de winkel, te zeuren over die tv toen Milouska barbies had gekocht. Je kreeg niet te zien waar Roderick toen was. Kan best zijn dat hij rustig op een terrasje zit en dat je dat de allerlaatse uitzending bij de mollenstreken pas ziet.

Maar ja, ik zit al van het begin af aan op Roderick en Milouska, maar ik vind Frederique ook wel verdacht.

Eigenlijk vind ik iedereen wel verdacht, behalve Toine.
Oud 17-04-2006, 13:27
.Pure
.Pure is offline
ik vond Peggy nogal verdacht (again) met haar 'opdracht' tijdens het eten. Ze moest het hebben over de voetbalwedstrijd van 1978, maar ze had het tijdens het eten duidelijk over 1968. Terwijl ze nog zei, toen ze de opdracht las, toen was ik 2 jaar ('78 dus). Ze wist dus heel goed welk jaartal het was en toch deed ze het fout. Maarja, haar opdracht is wel goedgekeurd.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2006, 14:26
jet
jet is offline
Citaat:
peaceflower schreef op 16-04-2006 @ 23:06 :
Dat denk ik ook
ik ben bij jullie club
Oud 17-04-2006, 15:51
welle
welle is offline
Citaat:
vidaaa schreef op 16-04-2006 @ 22:00 :
Mee eens
Met citaat reageren
Oud 17-04-2006, 17:18
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik vind alle argumenten dat het Roderick moet zijn op zich wel overtuigend, maar ik denk nog steeds niet dat hij t is... Ik bel altijd al eigenwijs geweest

Raar trouwens dat de deelnemers zeiden dat als Milouska het is ze een gouden kalf zou moeten krijgen, ik vind juist dat als zij het is het net zoiets is als vorig jaar met Yvon, dat is te voorspelbaar
Oud 17-04-2006, 17:32
Verwijderd
Citaat:
Chick Rock schreef op 17-04-2006 @ 18:18 :
Ik vind alle argumenten dat het Roderick moet zijn op zich wel overtuigend, maar ik denk nog steeds niet dat hij t is... Ik bel altijd al eigenwijs geweest

Raar trouwens dat de deelnemers zeiden dat als Milouska het is ze een gouden kalf zou moeten krijgen, ik vind juist dat als zij het is het net zoiets is als vorig jaar met Yvon, dat is te voorspelbaar
Nee man, als Milouska het is, dan is ze werkelijk geniaal en niet zo'n schaap als ze nu lijkt te zijn. Dan verdient ze niet alleen een gouden kalf, maar ook een oscar!
Met citaat reageren
Oud 17-04-2006, 17:54
peaceflower
peaceflower is offline
Yvon lag er zo dik bovenop vorig jaar dat ik haar gewoon niet leuk meer vond... doordat het er metersdik bovenop lag verdacht ik haar ook geen moment. Toen ze toch de mol bleek te zijn, moest ik toegeven dat ze het eigenlijk toch wel heel slim gespeeld had
Oud 17-04-2006, 20:28
Freshh~
Freshh~ is offline
ik vind frederique irritant hoe ze op dingen reageerd, ze kan het ook overdrijven
Met citaat reageren
Oud 17-04-2006, 20:53
Verwijderd
Citaat:
Freshh~ schreef op 17-04-2006 @ 21:28 :
ik vind frederique irritant hoe ze op dingen reageerd, ze kan het ook overdrijven
Ik zit me ook enorm aan haar te ergeren. En ook hoe ze die interviews zo fluisterend, zogenaamd spannend, geeft. Heel irritant.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2006, 21:28
Verwijderd
richard was de hele tijd mijn mol, totdat onder het etentje hij nam het op voor toine.
ik denk, ik weet bijna wel zeker dat frederique het is ze ging zo door onder het etentje, ze bleef maar dingen vragen aan toine terwijl ze het echt wel door had hoor wat zijn opdracht was.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2006, 21:49
Verwijderd
Citaat:
jet schreef op 16-04-2006 @ 18:48 :
dagboek van de mol na de vorige aflevering:

Wel jammer dat, misschien wel daardoor, Liz nu naar huis is. Ik had haar die vrijstelling best gegund.

en wie was het best bevriend met liz? juist ja, roderick

Maar ik vind toch echt, als ik het dagboek van de mol uit aflevering 2 zo lees, dat de mol in de grotere groep was en niet bij de anderen.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2006, 22:30
peaceflower
peaceflower is offline
Citaat:
_Mosquito_ schreef op 17-04-2006 @ 22:28 :
ik denk, ik weet bijna wel zeker dat frederique het is ze ging zo door onder het etentje, ze bleef maar dingen vragen aan toine terwijl ze het echt wel door had hoor wat zijn opdracht was.
En ik denk dus dat ze graag de mol wil zijn maar het niet is. In voorgaande series was er ook altijd wel iemand die een beetje zat te mollen om de verdenking op zichzelf te krijgen en zo meer kans had om verder te komen.

Niets is zeker bij de mol
Oud 18-04-2006, 05:17
Verwijderd
Trouwens... Ik weet dat Karel ook niet wist wie de mol was, maar dat zinnetje over dat niemand voor de vrijstelling koos en de mol daar niet van hield, zette me ook wel aan het denken. En milouska was eigenlijk de enige die voor die vrijstelling wilde gaan....
Met citaat reageren
Oud 18-04-2006, 07:41
WolterB
WolterB is offline
Ik geloof dat ik in de vorige aflevering Frédérique de letters "MOL" in de lucht zag tekenen vlak voordat de 2e (of 3e) auto vertrok voor de race
Oud 18-04-2006, 10:13
Freshh~
Freshh~ is offline
Frederique reed tergend langszaam tijdens die parcour en bij het etentje bleeef ze doordrammen bij Toine, ik bedoel als je weet dat iedereen een aparte opdracht heeft en je merkt dat toine expres niet praat. Rinkt er dan geen belletje dat hij misschien een zwijgzame opdracht heeft. Ze vroeg ook dingen aan Toine met een big-smile en niet een keer maar een paar keer.
Oh en wat was nou precies de opdracht van die race-parcour? dat was mij namelijk even ontschoten.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2006, 10:29
Verwijderd
Citaat:
peaceflower schreef op 17-04-2006 @ 23:30 :
En ik denk dus dat ze graag de mol wil zijn maar het niet is. In voorgaande series was er ook altijd wel iemand die een beetje zat te mollen om de verdenking op zichzelf te krijgen en zo meer kans had om verder te komen.

Niets is zeker bij de mol
ja maar ze blijft doorgaan ze verpest gewoon de opdrachten.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2006, 12:02
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 17-04-2006 @ 18:32 :
Nee man, als Milouska het is, dan is ze werkelijk geniaal en niet zo'n schaap als ze nu lijkt te zijn. Dan verdient ze niet alleen een gouden kalf, maar ook een oscar!
Dat is waar, en opzich denk ik dat ze best een slimme vrouw is.. Maar blijkbaar wordt ze helemaal niet verdacht dood anderen of trek ik de verkeerde conclusie..
Oud 18-04-2006, 13:56
Welgemeend
Welgemeend is offline
Ik ga voor Frédérique, ze saboteerde alles deze aflevering. Verder is het wel opvallend dat ze nog niet echt een idee had wie de mol was, en er nog steeds in zit. Veel hebben Fred als mol, en die zitten er nog in, en ik denk niet dat Richard Fred als mol had, omdat hij zo bevriend met haar was.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2006, 14:05
niña
niña is offline
Roderick is zo'n beetje de enige die ik niet verdenk. Verder weet ik het echt niet
Reageren

Regels voor berichten