Advertentie | |
|
![]() |
|
Er zitten wel meer fouten in geloof ik.
Ik heb het niet echt meer gecontroleerd zeg maar... Op welke manier ongeordend als ik vragen mag. Kun je een voorbeeld geven? Het is namelijk, dat het in mijn ogen (natuurlijk) wel heel geordend is, dat het juist zo zou moeten blijven, omdat dit nou juist de manier van antwoorden is zeg maar. Het blijft natuurlijk ook een warrig/vreemd/gek of hoe dan ook, persoon die dit antwoord geeft. Maar goed, als ik er wat aan zou kunnen veranderen zodat het wel hetzelfde blijft, maar minder warrig.....
|||
Ik vind het een erg leuk stukje. Je weet me echt op een of andere manier te boeien, en ik ken mezelf, dat is erg moeilijk bij mij. Ik vond het dus leuk, maar heb nog wel wat opmerkingen.
# het is idd een beetje ongeordend, maar dat heeft juist wel iets, omdat je bij de psych of wat dan ook natuurlijk niet in een keer een prefect logisch verhaal hebt, lijkt mij. # het volgende stukje vond ik een beetje jammer. Citaat:
# En over dat laatste stukje heb ik ook nog een opmerking Citaat:
# Want de 'gedachtengang' op het einde vond ik echt heel goed. Een beetje warrig ook weer, maar voor mij was ie perfect. puik gedaan. ![]() En ik sluit me aan bij Blues; meid je hebt talent!
|
Ik zal er over een tijdje eens naar kijken.
Nu zit ik er als het ware nog te veel in ofzo. Denk dat ik er even niet naar moet kijken en dan later met een frisse blik dat laatste stukje moet veranderen. (of ik zou het weg moeten laten natuurlijk, maar is het dan niet te abrupt afgelopen?)
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Is dit al ietsje beter? Ik ben hier zelf ook nog niet zo tevreden over. Niet een goede verbetering denk ik. Maar ja, misschien ook veel te snel weer geprobeerd leuk te doen.
Ja, zelfs dat heb ik wel eens gedacht. Ik bedoel, nou ja... Maar in elk geval, ja, ik heb wel eens gedacht dat ik normaal was. O, is de drie kwartier alweer voorbij? Ik had nog wel tijden kunnen vertellen dat ik ook wel eens gedacht heb dat normaal zijn helemaal niet bestaat en ik daarom juist normaal zou zijn. En dat ik soms denk dat mensen normaal zien als iets wat het meest voorkomt en ik daarom niet normaal ben. Ik heb ook best wel eens gedacht dat ik juist heel erg normaal ben, hoor. Ik voel me alleen niet zo. Misschien dat me daardoor juist weer vreemd gedraag en daarom dus hier zit. Maar ja, ik zal gaan. Tot de volgende keer dan maar. Da-hag!
||
Citaat:
Any day |
![]() |
||
Citaat:
Ik vraag me toch echt af hoe dat nou komt, want ik kan heel erg moe zijn 's avonds laat en 's nachts. Voornamelijk als ik daarvoor erg weinig geslapen heb. (wat de laatste tijd nogal het geval is, maar inderdaad ook de tijd is dat ik deze verhaaltjes geschreven heb (en ook een aantal gedichtjes, maar die waren minder)
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Monologen voor audities tips & tricks sanne.s | 1 | 25-02-2016 08:36 | |
Studeren |
Monoloog Auditie JMelchior | 25 | 06-05-2009 22:10 | |
Verhalen & Gedichten |