![]() |
|||
Verwijderd
|
In dit topic, zeggen sommigen dat ze voor een groot deel met hun vriend(in) in contact zijn gekomen d.m.v. msn-gesprekken, hier enkele voorbeelden:
Citaat:
Citaat:
![]() [edit] Lees a.u.b [url=http://forum.scholieren.com/showthread.php?s=&postid=5826311#post5826311] dit [/ulr] ook even. Laatst gewijzigd op 10-06-2003 om 17:34. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou...ik heb zo'n 2,5 maand met hem gechat. En best veel ook. We hadden het echt over van alles, ook persoonlijke en gevoelige onderwerpen. Ik heb hem wel goed leren kennen toen, hoe hij zo'n beetje denkt en hoe hij zich voelt, wat hij leuk vond. Maar in het echt leer je iemand toch echt kennen. Je weet bijv dat hij gevoelig is, maar je komt er pas echt achter op welke manier en hoe dat zich uit in het echt.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik msnde wel al met mijn vriend voor we wat kregen enzo, maar eigenlijk waren dat voornamelijk heel onzinnige gesprekken, ik had in ieder geval niet het gevoel hem al echt te kennen. We hebben op zich wel 1 avond heel flirterig zitten msnen zeg maar, maar toen bestond het idee dat hij ooit mn vriend zou kunnen worden eigenlijk nog niet (ik zag hem als best onbereikbaar eigenlijk)
|
![]() |
|
Precies *hierboven*
Iemand via internet moet je niet op af gaan vind ik. Ik vind het zo irritant dat je iemands gezichtuitdrukkingen niet kan zijn... ![]() Je kan hele andere dingen zeggen dan je voelt, wat je in het echt aan iemand zijn gezicht zou kunnen zien. Heb met me ex heeeeeeeel veel gemsnt.. ondanks dat we elkaar dagen lang zagen. Buiten msn nog beter kunnen praten. Maar blijf toch van mening dat je iemand veel beter leert kennen in het eggie.. Daarom ben ik nou voorzichtig met een meisje, spreek er niet vaak, maar op msn regelmatig.. zeg vaak tegen der dat we dan maar eens uit moeten want msn is zo oppervlakkig.. komt er nog een keertje van hoop ik ![]() |
![]() |
|
Ik heb mijn vriend niet zo leren kennen, maar wel beter leren kennen..
Toen we nog niks hadden chatten we vaak via ICQ en later via MSN.. zo heb ik hem beter leren kennen en wel steeds leuker gaan vinden.. Ik heb wel een andere jongen leren kennen via chatten en MSN, maar dan vriendschappelijk.. Bij elkaar kunnen we altijd alles kwijt wat we misschien bij andere niet kwijt kunnen/willen.. We kennen elkaar echt al heeeeel lang via chatten! Soms spreken we elkaar een hele tijd niet en dan bellen we weer eens, of schrijven een brief of spreken weer dagen achtereen op MSN.. Heel fijn om iemand te hebben waar je altijd je verhaal kwijt kunt, die veel van je weet inmiddels, maar die toch niet zo heel dicht bij je staat..
|
Verwijderd
|
Nee, ben niet zo op die msn gevallessen. MEt mijn ex praatte ik wel elke avond op msn, maar dat hebik inmiddels afgeleerd: met mijn huidige vriend praat ik, we bellen of we zien elkaar. En met die chat/msn relaties enz. is de afstand vaak ook groot... nee geef mij mara vlees en bloed.
Ik heb mijn vriend via school leren kennen ![]() |
![]() |
|
![]() |
Goh, nu je het zegt: ja
![]() D'r gewoon leren kennen op school, was verliefd op d'r beste vriendin [ ![]() ![]() En van het 1 kwam het ander... ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
|
ik heb geen vriend momenteel
![]() maar verder hmmz neejz kheb een paar mensen waar ik heel fijn mee kan praten op msn maar geen echte vrienden ofzo en kvind eigenlijk niezow heel handig n vriend via i-net... maja als t klikt, moet je t niet laten gaan he ![]() liefs xxx
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik zie het toch vooral als een handig springplankje naar de werkelijkheid. Iemand kan op MSN zo totaal anders overkomen dan in het echt. Meisjes die ik leuk vond leerde ik soms kennen via MSN, soms ook niet. Het verschilt nogal. In ieder geval weet ik wel dat iemand die op MSN best aardig kan zijn IRL compleet onuitstaanbaar kan zijn.
|
![]() |
|
ik heb een x iets gehad met een jongen die ik kende via msn. Het was de beste vriend van een goede vriend van mij, en hij voegde me toe. we konden altijd super goed kletsen op msn, hadden ook best diepgaande gesprekken, maar in het ' echt' sprak ik hem bijna nooit, terwijl we gewoon bij elkaar op school zaten. Ik heb wel wat met hem gekregen, maar dat werkte gewoon niet, want zoals hij zich uitte op msn, zo kon hij dat ' normaal' niet. en dan heb je een totaal verkeerd beeld van iemand.
toch kan je soms mensen wel beter leren kennen door msn.
|
Msn heeft er inderdaad heel veel aan toegevoegd en zorgde er ook voor dat we af en toe afspraken om gewoon buiten te kletsen. Ook via af en toe een mail leerden we elkaar goed kennen, en hoe langer dit doorgaat, hoe leuker je elkaar dan gaat vinden...
Ik merk dat ik nu nog verslaafder aan msn ben, omdat ik hem dan nog beter leer kennen en dat vind ik erg leuk!
|
Ik heb mijn ex via internet (en dus ook msn) leren kennen. Na lang via msn contact te hebben gehad gingen we dan meeten. Hij bleek in het echt heel anders te zijn. Ik was nogsteeds smoorverliefd hoor, en de persoon die hij echt was vond ik ook geweldig, maar toch, er vielen wel een aantal dingen behoorlijk tegen. Ik heb uiteindelijk een jaar wat met hem gehad, maar het ging toch mis.
Nou heb ik nogsteeds niks tegen je vriend leren kennen via internet, maar als ik nog eens een jongen van internet leuk begin te vinden wil ik hem voortaan wel goed in het echt leren kennen voor ik wat met hem begin.
Laatst gewijzigd op 23-09-2003 om 22:13. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Via msn leer je mensen heel oppervlakkig kennen. Je krijgt geen totaalbeeld omdat IRL heel anders is dan zo'n beeldschermpje met 3 verschillende smiley's. Ik heb mijn vorige vriend dus ook via msn leren kennen. Hij was en is ontzettend leuk om mee te praten en qua karakter lijken we veel op elkaar. Ik vond dat het klikte dus heb ik de eerste stap gezet. (geen spijt van gehad ![]() |
![]() |
|
Mjah toch wel sort of..
Maar irl leer ik de persoon toch wel beter kennen.. Ik zweer msn dan ook af om echt de zware onderwerpen te bespreken die pijnlijk kunnen zijn.. Maja ach het is wel makkelijk om er mee te beginne, je hoeft er je deur niet voor uit ![]() ![]()
|
Ik heb mijn vriend ook via MSN leren kennen.
Hij heeft mij op een dag toegevoegd, nu al zo'n anderhalfjaar geleden.. ![]() Hij had mij gezien op CU2, geloof ik. We hebben toen een tijdje gechat, 16 maart vorig jaar hebben we elkaar voor het eerst IRl gezien, in een kroeg in de stad. Als je heel het verhaal wil lezen (Mooi verhaaltje hoor ![]() Klik dan even *hier* ..
|
Verwijderd
|
Ik denk voor een gedeelte wel, ja. We hadden elkaar één keer gezien en ik kende hem van naam/forum. Maar verder had ik geen idee wie hij was. Later heeft hij mij toegevoegd en hebben we erg veel gepraat. Ik moet zeggen dat ik hem wel steeds leuker begon te vinden, ook al via msn. Maar de echte verliefdheid kwam toch echt IRL, dat kan ik niet via internet.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Diepzeechatten: van chatten naar verkenchatten Waterput | 12 | 02-01-2008 10:01 | |
Verhalen & Gedichten |
Dreamland, deel 1 Verwijderd | 28 | 23-05-2004 18:35 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Psychologie |
brief aan mijn mentrix light fighter | 25 | 30-01-2004 15:58 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Psychologie |
Hoogbegaafdheid Mephisto | 94 | 14-09-2002 18:46 |