Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
*zwart rokje van de H&M *rood fluwelen corset-achtig ding van de H&M *zwart, kanten corset-achitg ding van de *tromgeroffel* H&M!! (je bent pas true als je van un-trueë dingen trueë dingen kan maken ![]() *zwarte strapless bh met een maat waar geen reet van klopt.. *truitje van de V&D met rozen en wazige dingen..
|
Nieuwe galajurk ben er echt helemaal weg van
![]() Beetje zalm/lichtroze-kleurig, heel apart kleurtje. Strapless, bovenkant afgewerkt met een 'band' zeg maar, top strak en dan vanaf taille wijder uitlopend (loopt niet superwijd uit overigens), en de bovenkant (dus het topje zeg maar) helemaal bewerkt met kleine diamantjes echt supermooi... Zijde-achtige stof btw, ik weet nooit hoe dat heet ![]() Oh ja en pakje schuifspeldjes ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() - Een roze trui, die ik niet uit kan leggen maar echt heel koel is. - Een rood-wit-soort-geblokt-blousje, waarvan er maar 9 op de wereld zijn. ![]() *blij* |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
-.een.kaartje.voor.een.gala.23.december.
![]() ![]() Examencijfers.. grieks.20%.SE.:8.2.(op.1.na.het.hoogst.van.de.klas) natuurkunde.20%.SE:6.9.(fucking.het.hoogst.van.de.klas ![]() scheikunde.20%SE.6.6.(niet.denderend ![]() ![]() Scheikunde.baal.ik.echt.van.. dat.examen.was.echt.zwaarrr.onduidelijk. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() * bier * toegang tot een disco-ding
||
![]() |
- 3ehands tv (vriendjelief)
- zwart met witte nette tweed broek met plooi en omslag (H&M) - jarretels (H&M) Citaat:
![]() Toevoegsel: Nog wat cijfers voor rapport volgende week... - Gym > 6,5 (een 7 voor inzet, hoogste ooit!) - Frans12 > 6,9 - Engels > 7,2 - CKV1 > 7,1 - Duits12 > 6,8 - Biologie1 praktische opdracht > 6,8 ![]()
Laatst gewijzigd op 13-11-2002 om 20:53. |
![]() |
||
Citaat:
![]() latijn: 5,4 scheikunde: 5,4 natuurkunde: 4,6 wiskunde: 4,6 ..ga ik nu dood? ja.. maar ik ehb wel 6 kaartjes voor jj72 gekocht ![]() veel vrienden? nee mama wel ![]()
|
knalroze boa
'prinsessensetje'(nepperdenepzilver) bestaande uit: -paar 'oorbellen' -ketting die ik heb omgebogen tot kroontje -truttig tasje en een paar roze kindersokjes met zebramotief en poppetjes =cadeautje, ik hoop maar dat ze er blij mee is
|
|