![]() |
|
![]() De eerste teaser voor "The Chronicles Of Narnia : The Lion, The Witch and The Wardrobe" is uit. Na het succes van de Lord Of The Rings films was het alleen nog maar wachten tot ze zouden beginnen met de "Narnia" films. Helaas heb ik alleen nog maar een franstalige teaser kunnen vinden. De opnames zijn weer gemaakt in Nieuw-Zeeland en de Weta crew is weer bezig geweest met de wapens, kostuums en de special effects. Ik heb nog altijd goede herinneringen aan de BBC TV serie hiervan. TEASER Laatst gewijzigd op 07-05-2005 om 22:57. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
De boeken zijn geschreven door C.S. Lewis, een vriend van J.R.R. Tolkien.
Anthony Hopkins heeft ooit voor 'm gespeeld in Shadowlands. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Zijn de Narnia boeken door Lewis op een soortgelijke wijze geschreven? of toch wel heel erg anders |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Via onderstaande link is de engels talige trailer terug te vinden met...een extra large trailer (met aan het begin een beetje commentaar van de regisseur)
Voor meer dan alleen de trailers: http://movies.channel.aol.com/franch...f_narnia_movie De X-Large trailer: http://movies.channel.aol.com/franch...er_extra_large ![]() Dit lijkt me dus echt zo'n ubergeweldige film, echt een film (en hopelijk worden dus al die zeven boeken verfilmd) om mijn gemis aan o.a. Lord of the Rings op te vullen ![]() Ben blij dat ik al die jonge acteurs niet ken, dat maakt die film voor mij alleen maar geloofwaardiger. En ben blij dat de White Witch gespeeld word door Tilda Swinton, vind ik een fantastische actrice...vind het dus cool dat zij die rol heeft, en ze ziet er ook prachtig uit in de film...ook zo vet hoe ze op haar "koets" voortgetrokken wordt door twee ijsberen...iets dat je in de trailer nog niet ziet gebeuren...maar je ziet ze wel zo staan op het slachtveld. Verder is het beeld vet mooi ![]() Laatst gewijzigd op 08-05-2005 om 12:05. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Eigenlijk haast zonde dat ze daar een film van maken. *bekijkt trailer opnieuw* Maar ik ben toch wel érg benieuwd. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Edit: het is niet de bedoeling te interpreteren dat ik naar het subforum psychologie moet ![]() Laatst gewijzigd op 09-05-2005 om 13:10. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik snap het wel, dat 'wegvluchten in een andere wereld'. Ik hou daar ook van, met een goed verhaal van Kuifje of Robbedoes in m'n handen. Toch blijft dat tot op zekere hoogte veel realistischer dan fantasy, omdat fantasy inderdaad een heel eigen wereld heeft, met zijn eigen wetten en logica. Ik denk dat ik nooit helemaal de fascinatie zal snappen, want ik ben echt te nuchter voor feeën en pratende bomen en hobbits enzo. Maar eenieder die het me wil komen toelichten: shoot. Ik ben enkel geïnteresseerd. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Natuurlijk is het een eigen wereld, maar ik denk dat je ook wel kan stellen dat het de irl wereld op een andere manier kan belichten. Verder moet je het ook gewoon leuk vinden. Het is idd voor mij ook en soort ontvluchting. Maardat kan ik ook in Kuifje enzo. Maar ik heb zelf weer een gruwelijke hekel aan boeken die erg ingewikkelt zijn en heel realistisch (en psycholgisch) zijn. Ik denk dat het ook moeilijk uit te leggen valt, je vind het leuk of niet, niks ertussen. Film lijkt me mooi. Boeken wil ik al een poos lezen, maar ben er niet aan toe gekomen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/...472301-2668411 Het is de paperback editie. ![]() Het ISBN-nummer van de paperback editie is: 0007117302
||
Citaat:
gothic-fantasy-zooi????????????????? naja, vind de boeken geweldig lees ze al sinds ik kan ![]() weet niet of de verfilming echt n succes is... ben wel nieuwsgierig, moet ik wel toegeven ![]() tegenwoordig verfilmen ze werkelijk ook alle boek, kunnen mensen niet meer lezen of zo????????? |
![]() |
||
Citaat:
Ik denk ook dat het te maken heeft met het feit dat men oude klassiekers weer terug wil brengen, en een film is dan het handigste middel, want dan bereik je meteen een heel groot publiek. Voor veel mensen uit Engelstalige landen zal het zien van de film "The Lion, The Witch and the Wardrobe" puur jeugdsentiment zijn, want de boeken zijn in de jaren '50 geschreven - veel mensen zijn er dus mee opgegroeid. Het gaat er dus met name om om dit soort klassiekers niet te laten verstoffen, maar ze weer tot leven te brengen om ze ook beter te kunnen behouden. Als je begrijpt wat ik bedoel. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik wil hem juist graag zien, ook al is het helemaal niets, ik ben gewoon benieuwd. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() (Met Lord of the Rings was ik overigens wel al in de zomer van 2001 laaiend enthousiast)
||
Citaat:
Zal eens kijken of ik een screen kan maken! Edit: ![]() Laatst gewijzigd op 12-05-2005 om 12:55. |
![]() |
||
Citaat:
Spoiler
|
Verwijderd
|
Ik kreeg net een nieuwe trailer van een vriend van me:
http://www.apple.com/trailers/disney...iclesofnarnia/ Het ziet er veelbelovend uit ja ![]() Ik heb de boeken niet gelezen Toen ik op de official site las dat er wel 7 boeken zijn dacht ik..wtf je wil toch niet zeggen dat we 7 delen krijgen?? hier zag ik de delen: http://books.narnia.com/movielanding.html Of blijven ze bij 1 deel..ik denk het niet. ![]() Toch weer een beetje LOTR gevoel..bijna ieder jaar een deel van een reeks ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Hedde gij nog fillems gezien of wa? (filmtopic) Verwijderd | 500 | 07-09-2009 09:06 |