Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik draag ook zo'n nerdbril, en ik merk dat ik hem veel mooier vind dan mijn oude bril. Ik heb hem trouwens niet zelf uitgekozen, mijn zusje pakte hem en zei 'Zet eens op', ik vond hem leuk dus ik nam hem.
Voor de critici: mode boeit me geen reet, en ik stem mijn outfit er dus echt niet op af. Ik zit ook niet op de kunstacedemie, maar in 2vwo |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb er echt zo'n ontzettende hekel aan. 'Omg, kijk ons eens ironisch een lelijke bril dragen en doen alsof we nerds zijn, huhuhuh!'. Flikker toch een end op. Ik had het er gister ook met iemand over en die zei: "Ja, maar vind je zonnebrillen ook stom dan?!" Nee natuurlijk niet, die hebben een functie, namelijk de zon uit je ogen houden (iig, daar draag ik een zonnebril voor). Als ik geen bril op zou hoeven, zou ik het ook niet doen, want het is een irritant onding. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() on topic: het ligt er nogal aan wie die bril opzet. sowieso no go als het er 1 is zonder sterkte. als die met sterkte is vind ik het ook niks bij mensen die heel populair (proberen te) zijn. als het iemand is die gewoon een bril nodig heeft en verder niet al verschrikkelijk zijn/haar best doet om zo veel mogelijk op te vallen vind ik het wel ok. |
![]() |
|
Ik vind dit wel toepasselijk en het geeft ook meteen mijn mening weer:
http://fashionbloggerswhy.wordpress....geek-chic-why/ (Trouwens die dork in het plaatje is Moss van The IT Crowd. Youtube als je 't niet kent!)
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Die brillen zonder sterkte verkopen ze wel bij elke random accessoire winkel en ze kosten tussen de 5 en 15 euro ofzo.
Bij de Claire's hebben ze die krengen iig en ook bij online winkels als de large en attitudeholland.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Kleding-ergernissen en wansmaak in het algemeen. Verwijderd | 500 | 23-12-2013 08:33 | |
Algemene schoolzaken |
Verslaafd aan cijfers :$ Karim1997 | 22 | 02-05-2011 13:46 | |
Liefde & Relatie |
Nog niet gezoend DrMark | 15 | 08-10-2010 19:44 | |
Lifestyle |
Dagelijkse belevenissen Verwijderd | 500 | 26-04-2008 06:33 | |
ARTistiek |
Harry Potter Verwijderd | 13 | 07-12-2001 20:19 |