Advertentie | |
|
![]() |
|
vond het erg leuk!!!
*denkt aan de beveiligingsmeneer van harm, de domme 'ik zou zo graag een tuin willen' van ricky en de 'politieke voorkeur voor deze aflevering' van raoul* ![]() ![]() maar idd toch wel jammer dat thomas weg is.... das toch echt de ideale combinatie met raoul!!!
|
De gasten waren matig maar ook de productie was beneden peil: publiek was nauwelijks versterkt, de foto's en beelden die ze kregen waren van slechte kwaliteit (en veels te voorspelbaar) en ze lieten de gasten te lang doorbabbelen.
Dan kijk ik nog liever naar het origineel van de BBC: strak, professioneel en met humor gemaakt (niet alles af laten hangen van de gasten of schrijvers). Enige nadeel is alleen dat de britse variant soms onbegrijpelijk is als ze bijvoorbeeld beginnen over binnenlandse politiek...
|
Ik vond het mobieltje wat flauw. Je neemt niet je mobieltje op zonder begroeting, met alleen maar 'Ja' als afsluiting. Men ging ook helemaal niet verder op de grap. Dan vind ik Jan Jaap van der Wal veel leuker. "En nu zit ik weer hier! En nu zit ik weer hier!" Of Raoul Heertje die zijn vrouw belt om te vragen of de soep al klaar is.
![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
kijk trouwens op www.ditwashetnieuws.nl voor afleveringen van vorig seizoen en hoogtepunten van de afgelopen 5 jaar
![]() marc marie was trouwens erg leuk net als thomas acda. ik vind jan-jaap toch wel wat minder ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Dreamland, deel 1 Verwijderd | 28 | 23-05-2004 18:35 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Pijnlijke Eenvoud juliettebinoche | 59 | 11-01-2004 22:12 | |
De Kantine |
Waarom ben jij vandaag vrolijk? (of niet) Gothic | 240 | 02-12-2003 13:55 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??) Lindatje | 2 | 17-10-2002 14:40 | |
Films, TV & Radio |
vanavond weer.............. KOPSPIJKERS! DJ Incompetent | 98 | 08-06-2002 20:06 | |
De Kantine |
Wist je dat... ? mickael | 81 | 30-05-2002 21:39 |