![]() |
|
Goed ik zal het even uitleggen..
De Nuva-Ring is dus een een soort doorzichtige ring (niet zo groot), goed buigzaam. Je moet m dan duppelvouwen en inbrengen, gaat heel simpel als je tampons gewend bent, doet geen pijn ofzo, omdat ie zo buigzaam is. De ring hoeft niet perfect te zitten je moet m gewoon doorduwen tot t niet meer verder kan (maar niet als een gek gaan duwen natuurlijk). 100% veilig kan je nooit echt zeggen, het is net zo veilig als de pil. Alleen stoot het wel minder hormonen af dus je hebt minder hormonen in je lichaam. Wat alleen maar beter is natuurlijk..! Verder als je m goed heb ingebracht heb je nergens last van, ook niet tijdens de sex...je kan ook gewoon tampons gebruiken. Je moet m na 3 weken er dus uit halen om ongesteld te worden. Je haalt de ring eruit door je vinger erin te haken zeg maar, heel simpel, dus niet denken van: oh god ik krijg m er vast niet uit! Daarna breng je weer een nieuwe ring in, enz. Je kan m halen op doktersrecept enzo, kost wel duur maarja, het is dan ook een nieuw voorbehoedsmiddel. En voor mij is het alleen maar beter, aangezien ik de pil vaak vergeet. Overigens heeft de Nuva-ring wel bijwerkingen, dezelfde als de pil, alleen dan wel minder omdat er dus minder hormonen vrijkomen. Ik hoop dat het een beetje duidelijk is? Anders kijk op: www.nuvaring.nl
||
Citaat:
|
Tis al een tijdje geleden, maar wat zijn de ervaringen? Ik wil hem zelf ook gaan gebruiken omdat ik zelf veel last heb van de hormonen die in de pil zitten... Ondanks dat ik al een hele lichte pil heb.....
Maar je hebt er helemaal geen last van dat het in je zit en zo? Tell me...... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En t blijft betrouwbaar omdat je niks eruit kan schijten |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik kreeg een rare misselijk gevoel in mijn zij ![]() Je voelt em niet zitten,ik had een paar keer gehad van ff voelen of ie er nog in zit,omdat het ook eruit kan gaan,maar hij bleef mooi op zijn plaats, alleen met sex voel je em een klein beetje zitten,niet dat je er veel last van hebt,maar ik vond t fijner om en dan eruit te doen. |
![]() |
|
Vriendin van mij gebruikt het ook en andere vriendin gebruikte het toen hij nog in een proefperiode was. Ze zijn er beide tevreden over. De ring schuift over je baarmoedermond dus je voelt hem niet zitten, ook niet tijdens seks. Hij is wel veel duurder, 35 euro voor 3 ringen (dus per 3 maand), ik weet alleen niet hoeveel je ervan terugtrekt.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik up dit topic om te vragen hoe de Nuva ring beviel.. Ik ga
'm over 3 weken gebruiken en wil weten of jullie nog iets speciaals zijn tegen gekomen. o.a. Infecties, eruit vallen of dat het lastig was bij het vrijen. Zo'n informatief boekje van de fabrikant is soms iets te positief en laat alleen maar de rooskleurige kanten van het product zien. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote pil-topic #21 Pluis | 500 | 14-05-2011 10:14 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote piltopic #15! Daantje_0705 | 500 | 31-07-2006 11:38 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote piltopic # 13! Daantje_0705 | 499 | 30-12-2005 10:36 | |