Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-04-2002, 15:10
Kupu
Kupu is offline
Bestaan die? Of moet ik op mijn oren vertrouwen? Ik heb namelijk een vrij moeilijk begrijpbaar engels stukje film gedownload, en het zou al heel leuk zijn als ik kan lezen wat ze zeggen... En als ze bestaan, waar kan ik ze downloaden?
Oud 16-04-2002, 15:11
Verwijderd
oefff... lijkt me sterk.
Zo goed is gezichtsherkenning nog niet
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 15:41
Verwijderd
Citaat:
Kupu schreef:
Bestaan die? Of moet ik op mijn oren vertrouwen? Ik heb namelijk een vrij moeilijk begrijpbaar engels stukje film gedownload, en het zou al heel leuk zijn als ik kan lezen wat ze zeggen... En als ze bestaan, waar kan ik ze downloaden?
Je kunt in Windows Media Player een ondertitelingsbestand laden, maar dan moet je het wel eerst hebben.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 18:05
Kupu
Kupu is offline
Citaat:
perseus schreef:

Je kunt in Windows Media Player een ondertitelingsbestand laden, maar dan moet je het wel eerst hebben.
Hoe doe je dat?
Oud 16-04-2002, 18:52
Verwijderd
Citaat:
Kupu schreef:

Hoe doe je dat?
Geen idee, zei een klasgenoot van me een paar weken terug. Ik zal het eens vragen.

*Is blij dat hij aan zijn oren genoeg heeft om een film te snappen*
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 22:17
Verwijderd
kben te lui om alles uit te leggen

www.divx-digest.com
klik op software, zal denk ik genoeg staan. Maar om aan de ondertitels zelf te komen, moet je zelf uitvinden

edit: d'r staan zelfs ondertitels op die site, hmm, nooit opgemerkt
Met citaat reageren
Oud 20-04-2002, 15:24
Orion84
Orion84 is offline
bij een dvd wordt standaard een aantal ondertitels meegeleverd (meerdere talen), maar als je der divx van maakt staat die info der niet meer bij denk ik, das alleen maar beeld en geluid, geen extra data
Oud 20-04-2002, 18:09
Verwijderd
Citaat:
Orion84 schreef:
bij een dvd wordt standaard een aantal ondertitels meegeleverd (meerdere talen), maar als je der divx van maakt staat die info der niet meer bij denk ik, das alleen maar beeld en geluid, geen extra data
bij de meeste rip en/of converteer proggie's kun je bij het rippen en/of converteren een audiospoor en evt. een ondertitelingspoor kiezen. Dit wordt dat in het bestand gebakken.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2002, 18:50
Tiger_Wolf
Tiger_Wolf is offline
Micro DVD downloaden (vind je wel ergens op Divx Digest) en dan subtitles op http://www.stapplein.nl/subs/ .
Enjoy your movie.. Offe als je het te moeilijk vind, ga maar lekker je best doen op school .
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 14:47
Vash!
Vash! is offline
http://dvd.box.sk , daar hebben ze engelse, en ook nederlandse ondertitels van heel wat films, ik had het 1 keer geprobeerd, maar zonder vond ik toch lekkerder gaan. Dan maar af en toe een zinnetje niet begrijpen
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 20:48
Kupu
Kupu is offline
THNX allemaal! Ik heb nu Subviewer 3.0 en dat werkt perfect! De ondertitels en alles zijn in orde!!!!! En ik heb voor Lord of the Rings nu ook de ondertiteling dus die kan ik binnenkort ook weer es kijken
Reageren

Regels voor berichten