![]() |
|
Ik werd het toen ik 11 was geloof ik.
Ik zag opeens van dat rood/bruine spul en ik schrok me dood. Toen zei ik het tegen me moeder, die zei van o dan wordt je ongesteld, hier is maandverband, en zo werkt het blabla. Maar ik wilde NIET ongesteld zijn en moest heel hard huilen en wilde ook vooral geen maandverband, dus deed maar wc papier in mn broek.. |
![]() |
|
![]() |
ach dat was verschikkelijk
Ik was 12 jaar en mijn beste vriendin was bij me. We zaten toen nog op turnen en we gingen de spagaat oefenen. Op een gegeven moment zegt mn vriendin , ben je ongesteld ofso. Dus ik zo huh,ik was nog nooit ongesteld geweest, dus ik kijken daar beneden, was mn hele slipje rood. Ik vet voor lul dus. Ik zo kuttt.. |
![]() |
|
![]() |
ik was laat en was daar vij blij mee.
ik was net 15 en het is 's nachts gebeurt ik merkte het 's ochtend. schrok ff maar ben gaan douchen en nix aan de hand, nooit echt erge last van gehad in de zin van pijn in mijn buik/rug. Het was alleen niet erg fijne timing, mijn ouders waren weg en mijn opa en oma pasten een weekje op die dag zo ik bij een vriendin blijven slapen. Ik heb het aan mijn vriendin vertelt en aan mijn mama toen ze terug was en die belde het meteen de hele familie rond ![]() ![]()
|
![]() |
ja,k zat nog in groep 8 volgens mij(12)k werd 's nachts wakker toen ging k naar de wc en zat er bloed in m'n onderbroek, k schrok me rot,snel een ander onderbroek aangedaan an gaan slapen,'s ochtens had m'n moeder die onderbroek gezien en gezegd dat k ongesteld was geworden.k begon te huilen(
![]() ![]() verder heeft ze tegen niemand vertelt behalve tegen m'n vader d8 k k weet ook nog wel dat k eerst geen maandverband wou,k wisselde elk kwartier m'n onderbroek ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik was 12, het was op een zaterdagavond, en had opeens een rode vlek in m'n onderbroek, dus ik naar m'n moeder, die gaf me toen wat klein maandverbandje. Het was nog helemaal niet veel ofzo, en ik weigerde sowieso die dikke plakken maandverband. Na twee dagen was het wel over dacht ik... Tot ik op school naar de wc ging en er dus veel meer bloed was!!! En ik dus m'n tas in de gang had laten staan... Ik ben die wc uitgerend, heb die tas (waar maandverband inzat) meegesleurd, snel de wc weer in... vreselijk!!!
Toen in de les stiekem tegen m'n vriendin verteld dat ik "het" was geworden. Ik vond het nogal beschamend toen ![]() ![]() Ach, en nu is het zo gewoon en zo irritant en altijd in vakanties.... ![]()
|
ik was 11 ent was op 31 december
ik schrok me dood en durfde nix tegen men moeder te vertellen, maar ze kwam er wel achter (duh) en ik had gigantische buikpijn en ik heb liggen janken in bed ( ![]() maar ik as der al snel aan gewend (en ik kreeg geen rozen of kadootjes van men moeder)
|
![]() |
Dat was in november 2000, ik was dus 14 jaar. Ik zat op school en toen ik naar de wc ging zag ik ineens allemaal bloed
![]() ![]() ![]() ![]() Dus ik de volgende dag naar school met m'n maandverbandjes (tampons deden pijn). Lek ik die dag gelijk door ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
De eerste keer met je huidge partner Thee Muts | 47 | 26-08-2006 22:24 | |
Liefde & Relatie |
De eerste keer dat je vriend(in) 'Ik hou van je' zei Verwijderd | 96 | 23-06-2006 12:16 | |
Seksualiteit |
beinvloed door de eerste keer(?) deringmeester | 45 | 23-03-2005 13:20 | |
Seksualiteit |
De eerste keer samen slapen... lso | 59 | 03-11-2004 07:37 | |
Seksualiteit |
De eerste keer... John_doe | 35 | 18-08-2004 13:07 | |
Seksualiteit |
De eerste keer doemt te mislukken? kainie | 19 | 02-08-2003 14:34 |