Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-08-2002, 16:36
anja
anja is offline
Ik ben achttien, maagd, en er nog trots op ook... maar daar gaat het nu even niet over. Het probleem is dat ik echt helemaal tot in het topje van mijn tenen maagd ben. Ik bedoel daarmee dat ik nog nooit.. euh... "daar" iets heb ingestopt. Geen vinger, geen tampon, niks! Nu ben ik dus hardstikke bang dat - wanneer het moment gekomen is - ik dus flink pijn zal hebben.

Nu heb ik al wel veel verhalen gelezen hier op het forum dat je goed opgewonden moet zijn, je moet ontspannen en dergelijke, maar 80% van de antwoorden geven toch toe dat het behoorlijk pijnlijk kan zijn... zelfs al ben je voldoende relaxed.

Hoe pijnlijk is het eigenlijk? Een beetje steken? Of voelt het echt alsof er een mes door je heen gaat? En het bloeden? Want daar zit ik nog het meest van al mee in! Ik heb al van twee vriendinnen gehoord dat het flink kan gaan bloeden, een handdoek om onder ons te leggen is dus aan te raden??
Oud 30-08-2002, 16:42
carla-tje
carla-tje is offline
Nou ja, eerlijk is eerlijk: het deed ont-ze-t-end veel pijn bij mij... (net als bij de meesten hier, er zijn natuurlijk uitzonderingen). En ja, ik was opgewonden en ontspannen! Het is dus - en dat lijkt me een beetje de teneur bij de meeste meiden hier - iets waar je gewoon "door moet". Overigens blijft het de volgende keren nog steeds een beetje pijn doen, maar het gaat altijd beter en beter.

De pijn zou ik best kunnen omschrijven als een stekend gevoel - net alsof je twee van je vingers heel ver uit elkaar trekt. Ik voelde ook echt iets scheuren - toen heb ik geloof ik gegild (gelukkig was er niemand thuis). Klinkt allemaal eng, maar nu heb ik nergens meer last van!

Bloedverlies had ik ook - toch een flinke bloedvlek op de handdoek (die ik overigens nadien stiekem heb weggegooid zodat mijn ouders niks zouden merken).

Mijn advies: doe het niet zomaar snel snel ff achter het hoekje, in een tentje of in de wagen... neem je tijd er voor, hou inderdaad een handdoek klaar, en zorg dat je niet betrapt kan worden.
Oud 30-08-2002, 16:46
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Het lijkt mij (als jongen) ook echt eng om een meisje te ontmaagden (ben zelf ook nog maagd trouwens, maar voor mij doet 't geen pijn (als 't goed is... ) ).

Best bang dat ik 'haar' (heb geen vriendin ) pijn zou doen, dat lijkt me echt niet zo leuk...

Nog meiden op zoek naar een relatie waarin ne*ken niet op nr 1 staat voor de jongen?
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 17:23
00Mistery00
00Mistery00 is offline
Ik had helemaal niet'zo'n pijn toen ik ontmaagd werd.
Je moet je spieren goed ontspannen...
En anders probeer je is een x een tampon als je ongesteld bent kijken of je dan pijn hebt...
Ik had ook geen bloed Maar je kan er wel voor de ckerheid een handdoek onderleggen
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 17:24
a new noise
a new noise is offline
dan stop je er toch wel eens voorzichtig iets in
tenzij je daar (principeel) op tegen bent .........
Oud 30-08-2002, 17:29
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Mijn twee ex vriendinnen hebben een pijnloze en bloedloze ontmaagding gehad. Ligt vast aan mijn manier van handelen
Oud 30-08-2002, 18:01
SuperS
SuperS is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:
Mijn twee ex vriendinnen hebben een pijnloze en bloedloze ontmaagding gehad.
vind je het gek met zo'n spagetti sliertje
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 18:57
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
SuperS schreef:

vind je het gek met zo'n spagetti sliertje
gwhah
Oud 30-08-2002, 19:23
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
anja schreef:

Hoe pijnlijk is het eigenlijk? Een beetje steken? Of voelt het echt alsof er een mes door je heen gaat? En het bloeden? Want daar zit ik nog het meest van al mee in! Ik heb al van twee vriendinnen gehoord dat het flink kan gaan bloeden, een handdoek om onder ons te leggen is dus aan te raden??
bij mij deed het helemaal geen pijn. ik vond het wle een raar gevoel, maar wle zeer aangenaam het bloedde een heel klein beetje bij mij, maar dat was dus niet pijnlijk. ik zag het achteraf op het condoom. het lijkt mij trouwens ook stug dat je zoveel bloed dat je er een handdoek onder moet leggen.

ik zou zeggen: maak je niet zo druk en wacht het gewoon af. hoe meer jij van iedereen hoort dat het pijn doet en hoe meer jij zelf gaat denken dat het pijn gaat doen zal je toch iets minder ontspannen zijn. dus relax
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 19:52
Wasp
Wasp is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef:
Nog meiden op zoek naar een relatie waarin ne*ken niet op nr 1 staat voor de jongen?
Moet jij nou in bijna elke post een verborgen date-oproep plaatsen?
Daarvoor bestaat Dating.
Oud 30-08-2002, 19:55
Verwijderd
Allereerst moet je je er niet druk over gaan maken, ga je nu niet af vragen of het heel erg veel pijn gaat doen of dat je misschien heel erg gaat bloeden. Dan maak je jezelf helemaal zenuwachtig en wanneer het dan écht zover is, zal het inderdaad pijn gaan doen.

Bij mij deed het ook pijn, ik heb een klein beetje bloed verloren de eerste keer. Maar het is écht niet zo dat je hier heel bang voor moet zijn, de pijn is er óf omdat je dus niet ontspannen genoeg bent of niet opgewonden genoeg. Zorg er dus voor dat je je lekker voelt op het moment en opgewonden bent.

Daarnaast zijn er nog trucjes om het minder pijnlijk te maken, of om voor de jongen makkelijker er in te komen: kantel je bekken. Heel makkelijk, je zal zien dat je het eigenlijk al vanzelf wil doen. Gewoon je kont omhoog en je ligt precies goed. Daarnaast is het ook fijn om je vriend in het begin 'aan te laten kloppen'. Hij moet zijn penis dan niet meteen naar binnen willen duwen, maar telkens voorzichtig tegen je vagina duwen. Je zal zien dat het dan veel makkelijker gaat.

Je moet je er echt geen zorgen over maken, maak er juist iets spannends en moois van.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 20:13
Verwijderd
Mh, misschien is het een idee om eerst met een, dan met twee, dan eventueel met drie vingers de boel proberen op te rekken, dan weet je zeker dat het moet passen.

Hoe de pijn voelt... euh, moeilijke vraag. Alsof er iets in moet dat niet past Je voelt niet echt iets scheuren of zo (ok, op een gegeven moment...), het drukt gewoon tegen je aan en dat doet verdomde zeer (als het niet goed gaat dus, als je relaxed genoeg bent en nat genoeg hoeft dit niet te gebeuren).
Bij mij bloedde het behoorlijk, er zal wel een adertje geknapt zijn of zo... Maar het deed niet extra zeer. Het deed zeer van het douwen, en toen joeg ik hem weg en ging zitten en toen merkte ik pas dat het bloedde...
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 20:18
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Wasp schreef:
Moet jij nou in bijna elke post een verborgen date-oproep plaatsen?
Daarvoor bestaat Dating.
Sorry... beetje wanhopig ja.

Please forgive me...
I don't know what I do...
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 20:48
Lotemis
Lotemis is offline
Bij mij bloedde het de eerste keer ook een beetje, en de volgende dag bij tweede keer ook.
Ik maakte me helemaal niet zoveel zorgen want naar dat monent keek ik uit, maar toch was het een spannende ervaring en ik was niet helemaal ontspannen.
Dat "aankloppen" is inderdaad een goede manier. Laat je vriend steeds een stukje verder naar binnen gaan en hou het vochtig. Ik raad je aan het de eerste keer zonder condoom te doen, want dat gaat zoveel gemakkelijker. Door het vocht glijd alles meer en krijg je niet zoveel wrijving.
Ga er gewoon relaxed bij liggen en probeer je te ontspannen.
Ik moet zeggen dat tampons niet cool zijn, die dingen zijn f*cking droog.
Een handdoek is wel aan te raden ja en daar hoef je je niet voor te schamen. Vraag aan je vriend of ie het wat rustiger aan wil doen als je veel pijn hebt. Mijn eerste keer deed vrij veel pijn, maar het de volgende dag meteen nog eens met mijn vriend gedaan en toen ging hij wel helemaal naar binnen. Waarschijnlijk scheurt er dan iets van binnen en dat voel je even ja...
Het is natuurlijk fijn als alles ineens perfect gaat maar in de praktijk gaat dat niet altijd op. Bij de eerstvolgende keren deed het bij mij nog een beetje pijn omdat het nog nauw was maar dat gaat vanzelf over met een beetje oefening . Don't worry and good luck.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 21:44
Kleine A*
Kleine A* is offline
weetikveel
Oud 30-08-2002, 22:10
Ninnoc
Ninnoc is offline
Citaat:
Kleine A* schreef:
weetikveel
ik vind je vrij irritant, als je telkens nix te zeggen hebt in topics, hou dan ook je kop dicht en post geen nutteloze shit als tonguitstekende smileys, er bestaat ook zoiets als onzin
Oud 30-08-2002, 22:18
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Citaat:
Ninnoc schreef:

ik vind je vrij irritant, als je telkens nix te zeggen hebt in topics, hou dan ook je kop dicht en post geen nutteloze shit als tonguitstekende smileys, er bestaat ook zoiets als onzin
Oud 30-08-2002, 22:22
-Meisje-
-Meisje- is offline
Bij mij was het pijnloos en bloedloos... Het voelde enkel een beetje raar, niet meteen van "waaauw, wat een heeeemels gevoe"... Ik moest eerst wennen aan het gevoel, maar na enkele keren ging het wel njam njam goed
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 22:29
Kleine A*
Kleine A* is offline
Citaat:
Ninnoc schreef:

sorry

Oud 30-08-2002, 23:04
LM
LM is offline
Wees trots als je dalijk licht te schreeuwen van de pijn

Vrouwen tsss Hopeloze wezens
Oud 31-08-2002, 00:39
Cerberus Rvo
Cerberus Rvo is offline
Ach op zich valt het wel mee. Dat infuus is wat onhandig, maar ach.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2002, 04:18
LM
LM is offline
Citaat:
Cerberus Rvo schreef:
Ach op zich valt het wel mee. Dat infuus is wat onhandig, maar ach.
WTF

Bij jou moeten ze niej wezen
Oud 31-08-2002, 06:48
moucie
moucie is offline
bij mij deed het vrij veel pijn, toen hij in me kwam heb ik volgens mij ook gegild
toen is hij meteen gestopt en zijn we de volgende dag verder gegaan, toen deed het ook nog wel pijn maar niet meer zo erg

het voelt alsof er iets in moet wat niet past
Met citaat reageren
Oud 31-08-2002, 09:57
LM
LM is offline
Citaat:
moucie schreef:
het voelt alsof er iets in moet wat niet past
Das dan kut
(Dan was je misschien niej nat of opgewonden genoeg, vingeren kan ook wel is helpen)
Oud 31-08-2002, 16:12
Verwijderd
eerlijk gezegd had ik wel veel pijn bij m'n ontmaagding.. ook best veel bloed.. Maar het voelt niet als een mes in je ofzo
handdoek is aan te raden..
Majah... ik had gewoon de pech dat het pijn deed.. Bij een vriendin van me deed het helemaal geen pijn en ging het heel makkelijk.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2002, 16:57
DaRealEvE
DaRealEvE is offline
Als ik jou was zou ik zelf een beetje oefenen met iets in je vagina, duz een tampon of tijdens het masturberen je vinger of zo? De kans dat je dan bloed wordt steeds kleiner...

Ik heb niet gebloed bij mijn eerste keer. Wel deed het pijn, maar nu niet meer. Ik was wel ontspannen en nat volgens mij maar jah zo'n groot ding nog niet gewend he. Ik zou me er maar niet al te druk over maken anders is het al helemaal onmogelijk om je te ontspannen bij de eerste keer

succes!!
Met citaat reageren
Oud 31-08-2002, 21:06
Kennedy
Kennedy is offline
Citaat:
Lotemis schreef:
Ik raad je aan het de eerste keer zonder condoom te doen
shut up!
Met citaat reageren
Oud 01-09-2002, 00:56
Cerberus Rvo
Cerberus Rvo is offline
Citaat:
LoveMaster schreef:
WTF

Bij jou moeten ze niej wezen
Nee ik moet natuurlijk meisjes hebben die al lekker ingereden zijn Zei hij op quasi interessante toon
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 06:49
sofie3
sofie3 is offline
Nou ja, wat kan ik hier nog aan toevoegen? Eigenlijk alleen maar hetzelfde: pijn, pijn en nog eens pijn, en bloed, bloed en nog eens bloed! Helaas was het niet anders... ben jaloers op mensen die een pijnloze eerste keer hebben gehad!
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 09:45
-Meisje-
-Meisje- is offline
Citaat:
sofie3 schreef:
ben jaloers op mensen die een pijnloze eerste keer hebben gehad!
Sorry
Met citaat reageren
Oud 05-09-2002, 20:11
ufo2230
ufo2230 is offline
Een handdoek is inderdaad een goed idee, maar je kan ook andere hulpmiddelen gebruiken, zoals: een condoom (vanwege minder wrijving en het glijmiddel, en natuurlijk ook minder kans op SOA's) en moest het glijmiddel op de condoom niet volstaan, kan je altijd een tube glijmiddel gaan halen bij een drogist of apotheek.
Maar het belangrijkste is natuurlijk een voorzichtige en begrijpende vriend natuurlijk, dus duikel niet met de eerste de beste in bed!!!

groeten en veel suc6 met je eerste keer

xxx jan
Oud 05-09-2002, 21:32
emperor crono
emperor crono is offline
Hmz. Niet echt mijn beeld van een ideale eerste keer sommige van die verhalen die ik hier hoor.

Wat kan je als jongen / meisje doen om de pijn zo veel mogelijk te beperken?
-opgewonden
-vochtig genoeg
-ontspannen
-bekken kantelen (kussen onder kont van meisje?)
-Vul maar aan. Alle tips zijn welkom.

Oow en by the way... wat moet ik me bij een maagdenvlies voorstellen? Ik bedoel, een vlies kan niet want een meisje moet sowieso menstrueren maar wat wel?
En hoe diep zit het ongeveer?
me = n00b
maar toch fijn om ff te weten
Oud 06-09-2002, 06:12
sofie3
sofie3 is offline
Het maagdenvlies is niet echt een vlies, meer een vlezige omranding van de vaginawand, vrij dicht bij de opening van de vagina. Het zijn die vlezige kwabbetjes die inscheuren bij penetratie. Overigens heeft niet iedereen dezelfde hoeveelheid kwabjes daar zitten. Bij sommigen zit er zo goed als niks, bij anderen zoveel dat de dokter een insnijding moet maken.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 12:16
Verwijderd
het kan gaan bloeden..
maar als jij een lang voorspel heb en je ontspant dan is de kans echt aanzienlijk kleiner!
en ik zou echt niet weten of 80 procent zo erge pijn heeft.. maar als je t echt graag wil doen is het gewoon overgeven deraan
Met citaat reageren
Oud 07-09-2002, 14:55
sebastiaan
sebastiaan is offline
een vraagje aan jouw anja?

ik heb het gevoel dat jij een preutse meisje bent?

ik denk ook dat er best veel verstand in je koppie zit.

ik denk ook dat je geen vriendje heb of heb gehad.

verder dit is mijn tip

doe alleen wanneer jij er klaar voor bent om het te gaan doen met een vriend waar je heel veel van houd.

het spreek van zelf dat ik ook bedoelt met een gozer die je ook een tijd kent.

verder mag je trots er op zijn dat je niet iemand bent die al op jonge leeftijd al ontmaagt is .

mijn respect er voor .
Met citaat reageren
Oud 07-09-2002, 17:05
Verwijderd
Citaat:
sebastiaan schreef:
een vraagje aan jouw anja?

ik heb het gevoel dat jij een preutse meisje bent?

ik denk ook dat er best veel verstand in je koppie zit.

ik denk ook dat je geen vriendje heb of heb gehad.

verder dit is mijn tip

doe alleen wanneer jij er klaar voor bent om het te gaan doen met een vriend waar je heel veel van houd.

het spreek van zelf dat ik ook bedoelt met een gozer die je ook een tijd kent.

verder mag je trots er op zijn dat je niet iemand bent die al op jonge leeftijd al ontmaagt is .

mijn respect er voor .
Met citaat reageren
Oud 09-09-2002, 20:36
sientjuh
sientjuh is offline
Neem de tijd, trek desnoods uuuuuuren uit voor t voorspel en laat je vingeren door je vriend. Dat kan voor beiden ook wel een geruststelling zijn (je weet zeker dat er echt wat in kan).
Misschien doet vingeren in het begin wel even pijn, maar niet heel erg als je goed opgewonden en ontspannen bent. Ikzelf merkte het bijna niet, alleen even in het begin.
Ontmaagden is dan vrijwel pijnloos... (bij mij althans).
Met citaat reageren
Oud 09-09-2002, 21:00
ieyor
ieyor is offline
Citaat:
-Meisje- schreef:
Bij mij was het pijnloos en bloedloos... Het voelde enkel een beetje raar, niet meteen van "waaauw, wat een heeeemels gevoe"... Ik moest eerst wennen aan het gevoel, maar na enkele keren ging het wel njam njam goed
mjah zoiets hadk dus ook... geen pijn, geen bloed... khad zowiets van 'was dat nou waar iedereen zo moeilijk over doet? '
je moet je er niet teveel op fixeren dat t pijn gaan doen denk ik, want t kan ook dat je er weinig tot geen pijn van hebt
Met citaat reageren
Oud 09-09-2002, 21:09
a new noise
a new noise is offline
[QUOTE]Lotemis schreef:
Ik raad je aan het de eerste keer zonder condoom te doen, want dat gaat zoveel gemakkelijker. [/QUOTE

ha ha.....
Oud 09-09-2002, 21:33
sebastiaan
sebastiaan is offline
er zijn hier klachten dus even veranderen .

Als je extreme sporten doe, waardoor je benen erg ver uit elkaar gaan.

voorbeeld:

turnen
paardrijden (extra belastent op je onder buik )

is er een mogelijkheid dat je vlies kan schurren.

niet bij alle meisjes hoor

alleen die deze hobby een sport van maken

want dan gaan de liezen sterker en leniger worden waardoor het kan gebeuren .

Laatst gewijzigd op 09-09-2002 om 22:08.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2002, 21:45
Verwijderd
Citaat:
sebastiaan schreef:
het is bekend dat bij meisjes die paardrijden. en onder turne zitten of anderen sporten waar mee ze actief hun benen moet gebruiken hun maagtvlies er door kunnen breken.

waardoor ze de eerste keer met actiefe seks hebben met hun partner niet gaan bloede

dit is dus bewezen
Ok kun jij nou ook gewoon normaal Nederlands praten? Want dit is erg vermoeiend lezen.

Wat je zegt maakt bijzonder weinig uit.. Het kan, maar hoeft totaal niet. De kans is ongeveer net zo groot als je fietst, volgens mij...
Met citaat reageren
Oud 10-09-2002, 13:57
)Vampje(
)Vampje( is offline
Dat verschilt natuurlijk per persoon. Ik denk dat de één het als een heel prettige en vrijwel pijnloze ervaring ziet, terwijl de ander door de grond gaat van de pijn of heel erg bloedt. Ligt ook een beetje aan de maatverhoudingen en wat je al gewend bent. (= misschien een dildo oid) En of je maagdenvlies nog intact is. Zo ja, dan doet dat dus verrekte pijn. Volgens mij is mijn maagdenvlies nog steeds niet geheel ehm...hoe zeg je dat? verwijderd ofzo. En dat na het al heeeel vaak gedaan te hebben.. Vreemd eigenlijk...

Laatst gewijzigd op 10-09-2002 om 13:59.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2002, 16:52
carla-tje
carla-tje is offline
Citaat:
Vampiria schreef:
En of je maagdenvlies nog intact is. Zo ja, dan doet dat dus verrekte pijn. Volgens mij is mijn maagdenvlies nog steeds niet geheel ehm...hoe zeg je dat? verwijderd ofzo. En dat na het al heeeel vaak gedaan te hebben.. Vreemd eigenlijk...
Heb jij het dan ook nog Vampira, dat je bij de eerste penetratie van een vrijbeurt echt onvrijwillig AUW! uitroept? Heb ik nl soms... ook al gaat het nadien zonder pijn!
Oud 10-09-2002, 17:01
casey
casey is offline
Tja, ik was maagd tot mijn 17de en er had slechts eerder een vinger in gepasseerd
En ja, het deed bij mij pijn. De eerste keren hebben we't zelfs niet echt helemaal gedaan.. dat was eerder frustrerend. Maar kijk, je moet er samen een beetje aan wennen. Ik wou het wel, maar mijn spieren wilden niet echt ontspannen.
Eigenlijk heb ik het soms nog dat het pijn doet, en dan doen we meestal niet verder. Leuk is anders, maar het is geen absolute ramp! Meestal gaat het wel vlotjes.
En niemand zegt dat het bij jou zo pijnlijk zal zijn. Probeer er niet teveel aan te denken, je zal wel zien hoe het loopt. Eender hoe, eens zal de dag er komen, dan het echt pijnloos is en echt zalig!!

Oja, en ik bloedde dan wel weer niet. Tja, een raar geval zeker?
Oud 11-09-2002, 13:10
Esmée
Esmée is offline
Nou, ik had me destijds voorbereid op een portie pijn Maar dat viel dus heel erg mee, in begin beetje gevoelig maar dat duurde maar heel even. En ook geen gebloed of zo, dus...
Oud 11-09-2002, 15:01
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
carla-tje schreef:

Heb jij het dan ook nog Vampira, dat je bij de eerste penetratie van een vrijbeurt echt onvrijwillig AUW! uitroept? Heb ik nl soms... ook al gaat het nadien zonder pijn!
Ja, heb ik inderdaad ook nogal last van, soms. Denk echt dat het aan het maagdenvlies ligt, of denk je dat dat niet kan?

Citaat:
IEYOr schreef:

want t kan ook dat je er weinig tot geen pijn van hebt
Ah, dat kan dus wel...
Met citaat reageren
Oud 12-09-2002, 06:24
sofie3
sofie3 is offline
Citaat:
Vampiria schreef:

Ja, heb ik inderdaad ook nogal last van, soms. Denk echt dat het aan het maagdenvlies ligt, of denk je dat dat niet kan?
Zou kunnen. Ik denk eerder dat het bij mij komt omdat mijn vaginaal vocht niet altijd helemaal naar buiten loopt, tot over de grote schaamlippen. Het zit vaak nog binnenin zeg maar, en kan niet naar buiten omdat de schaamlippen 'dichtgeplakt' zijn voor we beginnen met vrijen. De eerste stoot verspreidt dan het vocht overal... zou dat ook niet kunnen zo zijn bij jou?
Met citaat reageren
Oud 12-09-2002, 07:33
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
sofie3 schreef:

Zou kunnen. Ik denk eerder dat het bij mij komt omdat mijn vaginaal vocht niet altijd helemaal naar buiten loopt, tot over de grote schaamlippen. Het zit vaak nog binnenin zeg maar, en kan niet naar buiten omdat de schaamlippen 'dichtgeplakt' zijn voor we beginnen met vrijen. De eerste stoot verspreidt dan het vocht overal... zou dat ook niet kunnen zo zijn bij jou?
Jawel,dat is volgens mij inderdaad zo. Naja, beetje glijmiddel wil ook wel eens helpen!
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 15:59
xloveyax1986
xloveyax1986 is offline
bij mij deed het bijna helemaal geen pijn, ik voelde maar heel eventjes wat. en ik bloedde ook helemaal niet. gewoon goed ontspannen dan valt het allemaal wel mee verder.

sterkte er mee en veel plezier

ciao
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 16:52
Verwijderd
Citaat:
Lotemis schreef:
Ik raad je aan het de eerste keer zonder condoom te doen, want dat gaat zoveel gemakkelijker. Door het vocht glijd alles meer en krijg je niet zoveel wrijving.
Op condooms zit glijmiddel, en dat is er juist voor om dat tegen te gaan. Beetje naïef.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten