![]() |
||
Citaat:
"die heb ik ontmaagt!" denk dat hij het gewoon wel stoer vond! sukkel..
||
![]() |
Citaat:
teveel eer aan de eerste keer, het was niet eens lekker ![]() |
![]() |
|
Ik heb er achteraf wel spijt van....Ik dacht echt van jee die jongen vindt me leuk...maar achteraf had ie me gebruikt en was de volgende dag weg...(was op de camping in de vakantie)
Maar ach het deed me niet echt veel van "wow ik ben ontmaagd ofzo" Ik verrekte van de pijn de dagen erna dus ik dacht meer van "kut ik ben ontmaagd" hehe
||
Citaat:
tuurlijkw a sht geweldig , je maakt er pas kennis mee
|
Verwijderd
|
Mh... tja... moeilijke vraag. Op zich heb ik er geen spijt van, niet van de jongen en niet van de actie zelf, maar achteraf gezien had ik wel langer moeten wachten omdat ik er toch niet echt klaar voor was. Daardoor was het heel erg pijnlijk en bloederig
![]() |
![]() |
||
Citaat:
'T was in die zin niet geweldig dat 'het' zelf niet erg lekker was, en heel moeilijk ging. Maar zoals je (denk ik) bedoelt, daar is het de eerste keer voor. Naja, natuurlijk kan die ook lekker zijn, magoed. Ik vind persoonlijk bepaalde keren erna veel leuker als ik er zo aan terugdenk ![]()
|
nee. t was niet speciaal ofzo.
aan de ene kant kwam t heel onverwachts maar toch ook weer helemaal totaal niet ( ![]() ![]() ![]()
|
Nee, ik heb er nooit een seconde spijt van gehad. Het was met de dezelfde juiste persoon, met wie ik een relatie heb. Toen al had ik het gevoel dat ik dit erg graag met hem wilde: niet met zomaar iemand, maar iemand waar ik zielsveel van hou.
![]() Ook al zou het ooit uit gaan, iets wat ik zeker niet van plan ben, dan nog zou ik er geen spijt van hebben want mijn eerste keer was met een hele lieve mooie jongen waar ik hartstikke gek op ben. Ik zou hem nooit kunnen haten. |
![]() |
|
Hmm niet echt spijt van gehad, maar ik had het wel graag anders gedaan. Mijn ontmaagding was niet wat ik wilde dat het was. Maar daar zit ik niet zo mee alleen als ik er nu naar kijk denk ik 'dat doe ik in mijn tweede leven heel anders'.
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Spijt van je eerste keer? Verwijderd | 42 | 17-05-2012 17:38 | |
Seksualiteit |
ontmaagd door one-night-stand ? Tamaida | 72 | 21-07-2005 18:06 | |
Seksualiteit |
welke leeftijd ben jij ontmaagd? x-->lianne<--x | 78 | 26-04-2003 10:09 | |
Seksualiteit |
Steeds vroeger seks? Mystique | 76 | 23-08-2002 13:29 | |
Liefde & Relatie |
Kan een meisje 'voelen' dat ik vroeger veel heb meegemaakt? Hanz | 25 | 28-06-2002 19:23 | |
Liefde & Relatie |
Zucht, het is weer zo ver... Verwijderd | 49 | 20-04-2002 13:46 |