Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Wheelp
ik wor waarschijnlijk ook opgenomen op de viersprong in halsteren. Mja niet op de jongerenafdeling, of misschien ook wel. tis allemaal nog wel vaagjes. intake procedure bij de viersprong is best wel erg lang.. ik ben al sinds februari bezig. ik zal wel niet belangrijk of erg genoeg zijn ![]() www.deviersprong.net is mss wel een handige site voor je |
![]() |
|
Verwijderd
|
ben zelf 2 keertjes opgenomen geweest op een gesloten afdeling en ik ken via de daggroep waar ik nu zit een meisje dat in halsteren heeft gezeten...
zij zelf vond het in halsteren niet echt geweldig... je hebt daar best grote groepen... kd8 4 groepen van 10 jongeren. en daar is ut groepsgebeuren heel belangrijk. je krijgt dus ook alle verhalen van de anderen te horen en daar moet je rekening mee houden... bij haar was het zo dat het in het begin eerst slechter werd maar daarna een stuk beter. mja... een opname geeft je wel een veilig ge4voel enzow. nja... kmoet nu gaan eten... als je nog iets wilt weten kun je mailen naar me_blackrose@hotmail.com knuf mir |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Ik ken ook iemand met PDD-NOS die er heeft gezeten. Ze had zelfmoordneigingen, stemmen etc. Het was niet alleen voor haar goed om er te zijn maar ook voor haar ouders en overige familieleden. Het is nu veel duidelijker geworden hoe er met haar om moet worden gegaan. Ik zeg hierbij niet dat het makkelijk zal worden daar. Ze is ook een aantal keren geflipt. maar dat komt door het proces naar verbetering.
|
![]() |
|
|