Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik was ook opgenomen in een soort ziekenhuis... weet alleen niet wat ze met je doen als je borderline hebt maar... voor de rest zover ik weet valt het allemaal wel mee
( hangt er ook een beetje van je zelf af hoe je er mee omgaat ) maar voor de rest... tja... ik heb PDD_NOS en het gaat nu veel beter... dus hoe ik er over denk is van... als je geholpen wilt worden en je werkt een beetje mee dan komt alles goed ( tenminste bij mij wel ) als je met me es wil chatten om hier over te praten dan vind ik dat goed efteling_fan@hotmail.com greetz...undertaker ( martin ) |
![]() |
|
Verwijderd
|
ben zelf ook opgenomen geweest.
je komt dan in een kleine groep met jongeren en een heleboel groepsleiders die om de beurt dienst ehbben. er zijn hele duidelijke regels en er is een dagprogramma. je weet dus eignelijk altijd waar je aan toe bent. op momenten dat het niet goed met je gaat kunnen ze maatregelen nemen. zodra jij bijvoorbeeld heel gevaarlijk wordt tegenover anderen of jezelf, en je kunt niet gewoon in de groep functioneren of op je kamer zijn, kunnen ze je in een apparte kamer laten slapen (ik weet niet hoe ze dat bij jou in de instelling noemen). ik weet niet naar wat voor een soort afdeling je gaat, maar je hebt 2 soorten: gesloten en open afdelingen. op een gesloten afdeling zijn de deuren naar buiten altijd op slot, op een open afdeling zijn de deuren open en kun je bij wijze van spreken gewoon ergens naar toe gaan (daar zijn natuurlijk wel regels voor enzo). in de instelling krijg je therapieen, afhankelijk van wat voor afdeling je terecht komt zijn die zwaar of niet zwaar. op een crisisafdeling bijv. gaan ze je niet over allerlei zware dingen na laten denken, maar bestaan de therapieen uit een beetje muziek maken en sporten, zodat je een beetje rust kunt krijgen enzo. ik hoop dat je hier wat aan hebt. als je vragen hebt kun je me altijd mailen of toevoegen op msn: me_blackrose@hotmail.com dikke knuf mir |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
Nieuwe opnames, thrash/death metal -(HeD)- | 29 | 11-05-2004 17:28 | |
Psychologie |
(gesloten) opname Dhyana | 5 | 14-02-2004 12:42 | |
Psychologie |
opname metallica | 10 | 04-02-2004 16:11 | |
Psychologie |
Ouders van een vriendin willen betalingen voor opname stopzetten :S ? Droomvlucht | 27 | 09-12-2003 15:46 | |
Muziek |
!!Silverchair paradiso opname!! machina82 | 32 | 06-08-2003 23:23 | |
Muziek |
Jongen koopt voor één euro unieke opnames Queen Verwijderd | 35 | 15-02-2003 16:02 |